Koska tähän aikaan arkiaamusta täällä on paljon vanhoja akkoja, tiedoksi että niitä teidän itsetehtyjä neulomuksia EI HALUA KUKAAN alle 60v
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Villasukkakauhistelija on taas liikkeellä, kuten vuosi sitten. Ihan naurattaa ja säälittää. Kiitos kaikille naisille jotka kutovat, minullakin on useita pareja villasukkia, saatuja tai myyjäisistä ostettuja. Ihania.
Tuohan jauhaa aiheesta muutaman kerran viikkoon. Se ei ikinä ajattele mitään muuta kuin villasukkia, mummoja ja mummojen turvonneita nilkkoja.
Joka vuosi valitat täällä neuleista. Kenenkään ei ole pakko käyttää niitä. Älä käytä niitä mutta älä ulise kun joku haluaa käyttää niitä.
AP:llä heittää iso pyörä kun ei keksi muuta vihaamisen kohdetta kuin villasukat.
Just toivoin joululahjaksi äidiltä ja miehen siskolta lisää villasukkia. Kumpikaan ei tee niitä itse, mutta tykkään villasukista joka tapauksessa. Mä osaan neuloa, mutta vihaan villasukkien tekemistä. Pitäisi ehkä kokeilla villasukkien virkkaamista, jos se olisi hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
AP:llä heittää iso pyörä kun ei keksi muuta vihaamisen kohdetta kuin villasukat.
Sehän tarkoittaa vain sitä että elämä on kaikin puolin oikein hyvässä kunnossa, jos villasukkien käyttö on noussut suurimpien ongelmien joukkoon.
Minä tilasin juuri sukulaiselta villasukat itselleni joululahjaksi.
Itse olen laiska tekemään, ja hän hyvä käsitöissä.
Villasukat on Suomessa tarpeen. Ketään ei silti pakoteta pitämään, ei edes provoilijoita.
Villasukkakauhistelija on taas liikkeellä, kuten vuosi sitten. Ihan naurattaa ja säälittää. Kiitos kaikille naisille jotka kutovat, minullakin on useita pareja villasukkia, saatuja tai myyjäisistä ostettuja. Ihania.