Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vähävarainen voisi vähän lihoa?

Vierailija
04.06.2022 |

Olen laihtunut liikaa ja haluaisin vähän pyöristyä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullo ruokaöljyä ja lisää reilusti kaikkeen, mitä syöt.

Vierailija
2/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ateriaa päivässä.

Tarpeeksi ruisleipää.

Tummaa spagettia, sika-nautajauhelihaa ja ketsuppia.

Kilon juusto, rasvaa yli 30%, on halpaa mutta hyvää.

Ei tarvitse ostaa joka asiassa aina rasvatonta tai vähärasvaista. Voi juoda punaista maitoa, jos se maistuu.

Ei mitään rasvaähkyä, mutta jos ruokavalio on ollut hyvin vähärasvainen, rasvan lisääminen voi olla paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi ateriaa päivässä.

Tarpeeksi ruisleipää.

Ei tarvitse ostaa joka asiassa aina rasvatonta tai vähärasvaista. Voi juoda punaista maitoa, jos se maistuu.

Ei mitään rasvaähkyä, mutta jos ruokavalio on ollut hyvin vähärasvainen, rasvan lisääminen voi olla paikallaan.

Olen eri mutta ei noi auta mitään.

Vierailija
4/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ravitsemusterapeutti suositteli ruokaöljyn lisäystä esim. Puuroon 1 rkl. T

Vierailija
5/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarihöttöä, olutta ja lihiksiä. On minulla ainakin auttanut.

Vierailija
6/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvalinjalle ei kannata lähteä sitä on inhottavaa ja sottaista ulostaa vrt. kuitu.

Vierailija
7/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi 1l kermajäätelöä ja päivälliseksi isot makkikset. Toimii.

Vierailija
8/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapähkinävoipurkki maksaa n 3 euroa. Kun sellaisen vetää viikon aikana niin saa kalorimääriä hilattua todella helposti ylöspäin ja suht terveellisellä tavalla myös. Ihan esim Pirkka maapähkinävoi ei sisällä muuta kuin maapähkinää (99%) ja suolaa. Ei siis ole makeutettua, mikä tekisi siitä heti epäterveellisempää.

Vierailija
9/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi ateriaa päivässä.

Tarpeeksi ruisleipää.

Olen eri mutta ei noi auta mitään.

Minulla on auttanut, 6 palaa leipää.

Vierailija
10/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein varmaan ongelma on niin että köyhänä lihoo helpommin kun tuoreiden hedelmien hinnalla ostaa kilon keksiä, jäätelö tai jättipussin sipsiä missä on päivän energian tarve.

Toki painoa ei kannata terveyden kannalta nostaa munkkipusseilla tai sipsillä. Ylimääräinen peruna tai öljyä ruoka-annoksen sekaan reilummin?

Vierailija
11/11 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran rypsiöljypullossa on 9000 kcal energiaa. Teorissa sen syömällä tavallisen ruokailun lisäksi pitäisi vatsamakkaroihin varastoitua reilu kilon verran läskiä. Eli viikon aikana kun lorottelee sitä ruokien sekaan niin sillä pitäisi jo päästä pitkälle. Ihan hirveästi ei voi päivässä öljyn käyttöä lisätä jos ei halua vatsan menevän sekaisin.

Yksi hyvä ja helppo on maapähkinät. Niissä on 43 % rasvaa. Joten iso kulho pöydälle ja sinne kilo pähkinöitä. Pari kourallista suuhun aina kun kävelet ohi. Sata grammaa maapähkinöitä päivässä kuukauden ajan ja jo pitäisi näkyä läskit poskilla!