Miten hemmottelisin itseäni, ei ruokaa tai tavaraa
Jotain hassuakin voisi keksiä, asiallista kuitenkin kiitos.
En pidä kasvohoidoista yms missä kosketaan minuun ja kampaajalla vasta kävin, en oiken pidä siitäkään mutta en osaa leikata itse ja pitkät hiukset ei minulle sovi.
Kesällä luontopolut on ollut se nollauspaikka. Nyt olisi sulaa, mutta turhan liukasta ja pimeääkin. Elokuvissa ei nyt nappaa mikään mitä siellä pyörii enkä muutenkaan tykkää. Huvipuistoista en pidä. Jos olisi jäitä, lähtisin jäille hiihtelemään tai pilkille. Mutta ei ole.
On ollut todella paljon kuormittavia asioita joten jotain kivaa voisi itselle keksiä, kun olen koko ajan ollut auttamassa muita. Budjettia ei ole, päätän sitten kun saan jonkun idean onko liian kallis. Kuitenkin tämmöinen keskituloisen työssäkäyvän järkevä budjetti. Saa olla myös kotona tehtävää.
Kommentit (20)
Kirja, matka, kulttuurielämys. Taidemuseo ja kahvila. Loikoilu sohvalla koiran kanssa hyvää leffaa katsoen, teekuppi vieressä.
Nussiminen on mukavaa ja rentouttavaa eikä se maksa mitään.
M50
Vaikka teatteri/keikka/hieronta. Ihan mikä sinulle toimii. Itse olen haaveillut kuumakivihieronnasta.
Pyydä luotettavaa ystävää tai perheenjäsentä tekemään aarrekartta, ja jotain mukavaa (katsottavaa tai koettavaa, tunnettavaa) jokaisesta pisteestä joka löytyy. Tai jos ei ole, tee paperille omia ideoita mitä toteuttaa. Liittyykö se sisätilaan vai lähimaisemaan, muuhun. Mistä pidät ja mistä et. Entä taivas kirkas vai pilvessä.
Taide tekee hyvää sielulle. Useimmat taidegalleriat ovat ilmaisia, niihin saa mennä tauluja ihastelemaan :)
Komppaan kuntosalia ehdottavaa. Mikä tahansa liikunta on minulle ainakin hemmottelua. Ja se olotila liikunnan jälkeen.
Tuoksukynttilät, lasi viiniä ja Netflix.
Vierailija kirjoitti:
M50
Jollekin se maksaa vahintaan 180 000e laakki, jos kay huono tsaga :D
Vierailija kirjoitti:
M50
Vihaan miehiä mitä kauemmin elän.
N32
Sinne vaan pimeään metsään taskulampun kanssa, ihan mahtavaa saa olla kahdestaan koiran kanssa
Kuntosalille. Parempaa hemmottelua kropalle ei olekkaan ;)