Tuntuuko siltä, että synnyit väärään maahan?
Minusta tuntuu. Ei ole ihmistä tänne luotu kylmiin Pohjolan tuulosiin.
Lämmintä ja aurinkoa, kiitos!
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan. Minun olisi pitänyt syntyö johonkin latinalaiseen maahan. Olen latina sielultani ja olemukseltani.
Et voi olla latina, latina on kieli.
Espanjaan minä kuulun ja sinne minä muutan . Liian kylymää ja pimmeetä täällä pohojolassa.
Hyvä maa mutta aivan liian kylmä ilmasto. Joku Kanariansaarten lmasto olisi mun mieleen. Kesät ei liian kuumia ja talvellakin tarkenee.
Italia! Kunnon pitsaa joka päivä nam!
Puoli vuotta Suomessa ja puoli vuotta muualla. Näin on parhainta minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minulle riitti siirtyminen Keski-Eurooppaan, jossa kaikki vuodenajat ovat yhtä pitkiä. Ei 8kk talvelle!
Eli käytät faksia, käteistä rahaa ja kaupat kiinni sunnuntaisin? Onnea.
Ei keski- eikä etelä-Euroopassa ole kaupat kiinni sunnuntaisin, mitä hoopoja höperrät.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ihmiset... joiden vuoksi voisin muuttaa pois..
Juuri siksi muutin pois Suomesta, en suinkaan vuodenaikojen takia.
Eihän täällä ole kylmää. Siperiassa on kylmää.
Kyllä tuntui jo hyvin varhain ja siksi niin pian kuin pääsin lähdin pois.
Jep. Ketuttaa tällainen vapaa media. Pohjois-Korean tai edes Venäjän valtion kontrolloima media olisi parempi kuin Suomen media, USA:n mediasta nyt puhumattakaan.
Alistukaamme valtioille. Älkäämme kukaan kyseenalaistako valtiota. Paitsi, miksei Suomen hallitusta. Sori, en voinut vastustaa vitsiä. Paskimmillaankin Suomi on aika jees, jos vertaa PK:hon, Kiinaan, Venäjään, tai USA:han.
Peace, love and understanding!
Luin eka että synnyin väärään mahaan...
Hetkinen....synnyin mahaan...ÄITIIIIIiiiii!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltoihin olisin syntynyt mieluummin. Etenkin nyt Trumpin valtaannousun jälkeen siellä näyttää olevan erityisen hyvin asiat.
-Ruotsila
Ainakin taloudellisesti menee hyvin ihan keskivertotyöntekijälläkin.
Ei tunnu, olen juuri oikeassa paikassa. Syksyn sateet, talvipakkaset, pimenevät illat, kaikki käy.
Suomessa syntyneenä kaikki vuodenajat on ihan peruskauraa.
Oikea maa.
Kauheaa olisi, jos olisi syntynyt Venäjälle tai Kiinaan. Hyi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minulle riitti siirtyminen Keski-Eurooppaan, jossa kaikki vuodenajat ovat yhtä pitkiä. Ei 8kk talvelle!
Eli käytät faksia, käteistä rahaa ja kaupat kiinni sunnuntaisin? Onnea.
Mikäs haitta toi on, tavarat voi ostaa viikolla. Käteistä on aina mukana suomessakin. Mulla on vieläpä puhelin, joka toimii myös ulkomailla
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan maahan jossa ei ole lunta, demareita, peukkunarkkeja, vihreitä, yhteiskunnan varoilla eläviä, sähköautoja, itseriittoisia ikuisopiskelijoita, kaduilla istujia, palelippuja heiluttavia mielenosoittajia, ilmastokiittää höpöttäjiä.
No tuon ymmärrän
Iigorien ketju. Olisiko jo kymmenes tänään?
Ei se Venäjä sen paremmaksi muutu Suomea haukkumalla.
Synnyitte minne synnyitte, kestäkää osanne. Surkeahan se on.
Ei väärään maahan. Nyt tiedän mitä skeida on ja haluan eroon siitä
Tuntuu, minun olisi pitänyt syntyä Venäjälle.
Yhdysvaltoihin olisin syntynyt mieluummin. Etenkin nyt Trumpin valtaannousun jälkeen siellä näyttää olevan erityisen hyvin asiat.
-Ruotsila