Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ystäviä, ei töitä, ei koulutusta, ei sosiaalista elämää, ei miestä.

Vierailija
02.12.2025 |

Näin mä elän. Olen 35-vuotias nainen. En millään ymmärrä, missä on mennyt pieleen. Olen käynyt läpi jopa kaikki mahdolliset tutkimukset, eikä minusta ole löytynyt mitään. Minua on jopa kehuttu siitä, että olen hyvin ajatteleva ja ymmärrän asioita poikkeuksellisen hyvin. Nämä sanat ovat tulleet ammattilaisilta. Olen kuulemma myös todella mukava ihminen, jolla on valtavasti potentiaalia.

Silti elän aivan erakkona. En ole koskaan onnistunut saamaan mitään järkevää koulutusta, ja minut on kiusattu ulos jokaisesta paikasta.

Nyt olen pitkäaikaistyötön. Olen ollut työttömänä jo 4 vuotta yrityksistä huolimatta.

Itsariajatukset pyörivät mielessä joka päivä. En enää tiedä, mitä tehdä, kun kaikki mahdollinen on tehty ja kokeiltu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille en oo kelvannut, mua on jätetty useita kertoja. Jään aina ulkopuolelle kaikesta.

Vierailija
2/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettet ole miehille kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja:

Mulla voisi kyllä antaa sulle vinkki jos toinenkin kikka kolmonen.

Vierailija
4/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon vaa kuullut et oon ihan täydellinen vaimomatskua mut mua ei valittu siihen. 

Vierailija
5/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta olen vanhempi. Jotain huonoja kavereita löytyy. Seurustellut en ole.

Vierailija
6/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi päästä johonkin lastenhoitoammattiin? Tai muuhun hoitoammattiin?

Vierailija
7/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon vaa kuullut et oon ihan täydellinen vaimomatskua mut mua ei valittu siihen. 

Ok. Yleensä vaimoksi pääsee kuka vaan.

Vierailija
8/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sinua näkemättä on vaikea sanoa.

Joskus meidän sanaton viestintä (eleet, ilmeet, äänensävy, kehonkieli) puhuu ristiin sen suhteen, mitä meidän suusta tulee ulos. Ja jos nämä ovat ristiriidassa, niin ihmiset uskovat enemmän siihen mitä sanaton viestintä sanoo, kuin mitä sanallisesti sanot.

Oletko koskaan nauhottanut itseäsi, kun keskustelet muiden kanssa? Siis videolla. Kokeile ja katso millä tavalla ilmeilet ja miten puhut muille

Vierailija
9/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että koulutus on avain kaikkeen. Siellä tustustuu ihmisiin, ilman koulutusta ei saa töitä, elinpiiri laajenee koulutuksen myötä mikä mahdollistaa ystävät ja seurustelusuhteen. 

Miten voit tehdä itsestäsi aidosti kiinnostavan? Mitä teet nyt?

Vierailija
10/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että elämän puolessavälissä et ole onnistunut kouluttautumaan yhtään mitenkään? HÄPEÄ. En usko, että ymmärrät yhtään mitään yhtään mistään. Lorvikatarri sen sijaan kroonisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän