Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Conny Karlssonilla on vakava sairaus

Vierailija
20.04.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan toi nimi sano kyll yhtään mitään....

Vierailija
2/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan moni asia kiinnosta esim. paini mutta silti tiedän painista kohtalaisen paljon. Mielestäni tällaiset asiat vain kuuluu yleissivistykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni Crohnin tautia on sairastanut ja kauan. Kyseessä on krooninen tulehduksellinen suolistosairaus, jonka " vakavuus" on yksilöllistä, joillakin todella vaikea, toiset pääsee vähän helpommalla. Yleensä potilaalla vaikeita ja helpompia (jopa oireettomia) jaksoja.

Vierailija
4/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun tämänhetkisen ok-urheilijan tietäminen yleissivistykseen?? Paavo Nurmi kuuluu yleissivistykseen, Conny Karlsson EI!!!!!!!

Voi jessus.

Ai niin, täällä av:lla yleissivistys tarkoittanee Hesarin ja Kalevan urheilu-osion lukemista kerran viikossa (silmäillen).

Vierailija
5/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jonkun tämänhetkisen ok-urheilijan tietäminen yleissivistykseen?? Paavo Nurmi kuuluu yleissivistykseen, Conny Karlsson EI!!!!!!!

Voi jessus.

Ai niin, täällä av:lla yleissivistys tarkoittanee Hesarin ja Kalevan urheilu-osion lukemista kerran viikossa (silmäillen).

Vierailija
6/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti siltä tiedolta ei ole voinut välttyä. Mutta se siis edellyttää, että edes vähän sitä lehteä lukeekin, eikä vaan selaile...

Vierailija
7/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan uutisia, en urheilua.

Vierailija
8/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole taas todellista. Pitääkö tuntea URHEILIJOIDEN nimet? Turhaa ja turhaa taas.

Yleissivistyksestä puheenollen - sitten te kaikki varmaankin tiedätte keitä ovat

Topi Ikäläinen

Susanne Bier

Orvokki Autio

Markku Envall

Anita Konkka

Liisa Laukkarinen

Caj Westerberg

Kerttu Horila

Antero Kare

Jotaarkka Pennanen

Ritva Vepsä

Yvonne Hoffman

Antero Tiusanen

JNE.

Kas, on ihmisiä, jotka EIVÄT seuraa urheilua. Ollenkaan. Ei kiinnosta, en tiedä jääkiekkoilijoita, en formulakuskeja (ok, Räikkösen nimen tiedän, ja että puhuu hassusti englantia), en yleisurheilijoita (ehkä jotkut mm-huiput), en hiihtäjiä... Tosin mäkihyppyä katson talvella jonkin verran, ja taitoluistelua :)

Vierailija
9/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yksinkertaisesti siltä tiedolta ei ole voinut välttyä. Mutta se siis edellyttää, että edes vähän sitä lehteä lukeekin, eikä vaan selaile...

Iltalehtiä meillä ei lueta. Hesarissa hyppään urheilusivujen yli, tai selaan pikaselauksella (jos on esim. taitoluisteluaika).

Vierailija
10/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus näen lööppejä, tottakai. harvemmin luen. ja ainakin jos lööpissä mitään urheiluun viittaavaa, niin jätän lukematta.

onko conny k. siis ollut lööpissä vai? ja siinäkö peruste että pitäisi kyseinen hlö tietää?

Vierailija
11/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sit täällä ihmetetellään kuinka joku ei tiedä kuka hän on ja itsekkin vasta tänään kuullut koko henkilöstä.

Minä ainakin myönnän että en ikinä ole kuullut Connysta sanaakaan, ei urheilusivut kiinnosta, minun onnekseni(ko) nimi oli lööpeissä ja nyt tiedän kuka hän on ja olen todella sivistynyt kaiketi tämän tiedon jälkeen!

Vierailija
12/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen jos ei joku suomalainen Conny Karlssonia tiedä. Sellainen ihminen ei kyllä yhtään aikaansa ja uutisia seuraa. Urheilua ei tarvitse seurata jotta tietäisi urheilijoita. En minäkään seuraa esim. golfia ja jääkiekkoa mutta silti tiedän mm. SM-liigasta paljon. Kuuluu minun yleissivistykseeni tietää tällaiset asiat vaikka ei aihealue itseä hirveästi kiinnostaisikaan.

Vierailija:

ja nyt sit täällä ihmetetellään kuinka joku ei tiedä kuka hän on ja itsekkin vasta tänään kuullut koko henkilöstä.

Minä ainakin myönnän että en ikinä ole kuullut Connysta sanaakaan, ei urheilusivut kiinnosta, minun onnekseni(ko) nimi oli lööpeissä ja nyt tiedän kuka hän on ja olen todella sivistynyt kaiketi tämän tiedon jälkeen!

Vierailija
13/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaisitko yst. viestiin 21.

ja jos on lööpissä TÄNÄÄN, niin en ole tänään käynytkään missään, olen sairaan lapsen kanssa kotosalla.

Vierailija
14/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tämä Connyn juttu ei taida olla kummankaan iltapäivälehden kannessa.

Vierailija
15/15 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä ihmettelen jos ei joku suomalainen Conny Karlssonia tiedä. Sellainen ihminen ei kyllä yhtään aikaansa ja uutisia seuraa. Urheilua ei tarvitse seurata jotta tietäisi urheilijoita. En minäkään seuraa esim. golfia ja jääkiekkoa mutta silti tiedän mm. SM-liigasta paljon. Kuuluu minun yleissivistykseeni tietää tällaiset asiat vaikka ei aihealue itseä hirveästi kiinnostaisikaan.

Minun yleissivistykseeni tällainen ei kuulu - tai nyt kuuluu tavallaan.

Ja kyllä pitää seurata urheilua, jotta tietäisi urheilijoita. Minä en seuraa urheilua, eli en tiedä urheilijoita. Tiedän Räikkösen, Ahosen ja Hautamäen, taitoluistelijatytöt, Teemu Selänteen... ööh. Ja muutaman ex-urheilija, jotka yleensä poliitikkoja (heh) ja siksi uutisissa tms.

Yksinkertaista?