Haluaisin ostaa itselleni jotain uutta kivaa, mutta mitä?
Niin, olisi kiva saada jotain uutta kivaa piristävää tänne marraskuun ankeuteen. En yleensä osta itselleni mitään mitä en tarvitse ja niitäkin vasta kun on pakko. Pakolliset asiat erikseen, nyt haluan jotain ihan omaksi huvikseni.
En ole ökyrikas, niin joku auton uusinta tms ei ole vaihtoehto.
Kampaajalla, kauneushoidoissa, hieronnoissa en käy, en koe saavani niistä niin paljoa iloa.
Olen läski, keski-ikäinen toimistotäti. Pukeudun käytännöllisesti, en meikkaa arkisin, asun rivitalossa lähellä Tamperetta. Urheilu/ulkoiluvarusteet löytyy jo.
Mitä hankkisin? Millä hemmottelisin itseäni? Ideoita? Mitä sinä hankit/hankkisit itsellesi?
Max 400e voin tähän käyttää.
Kommentit (16)
Ap, oletko hankkimassa vaimollesi lahjaa?
Satisfyer. On tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Osta laadukas palapeli ,ainakin 1000palaa, hyvä alusta, suklaata, skumppaa ja tietysti kynttilöitä
Ei huono idea. Unohdin mainita, etten välitä alkoholista mutta muuten kuulostaa hyvälle. Palapelejä en olekaan tehnyt lapsuuden jälkeen.
Ap
Tilaa edullista viiniä Saksasta. Iloa monelle illalle.
Moottoroitua anaalitappia suosittelen.
Osta kosmetiikkajoulukalenteri suosikkimerkiltäsi. Joka päiväksi jotain.
Osta uudet verhot ja uudet ylelliset satiinivuodevaatteet.
Tai teetä ompelijalla itsellesi tismalleen toiveidesi mukainen vaate, vaikka takki.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko hankkimassa vaimollesi lahjaa?
Satisfyer. On tosi hyvä.
Ei ole vaimoa ja satisfyer löytyy jo. Nyt ei oikein innosta nuo seksijutut, ne on hankittu miehen kanssa yhdessä. Jotain ihan itselleni tekisi mieli.
Ap
Harrastusvälineitä. Niistä on iloa, vaikka ei tykkäisi laittautua eikä sisustaa.
Osta joku itseäsi kiinnostava tietokonepeli.
Miten olisi minireissu? Hotelliyö Helsingistä tai Turusta tai vaikka Tallinnasta ja siellä piipahtaisit makusi mukaan vaikka museossa, taidenäyttelyssä, kivoissa kahviloissa tai vaikka joulutorilla. Tai päivä Tukholmassa tai vaikka Ahvenanmaalla - jälkimmäinen voisi olla aika erilainen kohde tähän aikaan vuodesta.
Ei nämä varmasti kaikille iske, mutta itse huomaan virkistyväni parhaiten, kun poistun vähän kotinurkilta. Tykkään matkustaa (myös) yksin, välillä on hyvä olla ihan vaan omien ajatustensa kanssa.
Kylpylä? Kirjat? Sänky, peitteitä? Kaveri kuskiksi ja katselemaan maisemia? Puhelin ja käsilaukku? Luomukauppa? Luonnon tuotteita? Kädentaitotuotteita? Mitä SÄ haluat itse? Verhot? Vaatetta, kenkää?
Harrastukseen tarvikkeita? Verkkokaupan luominen?
Jos minulla olisi 400 ylimääräistä ja rajaisin pakolliset hankinnat pois, niin... Olisi todella vaikea keksiä, mitä ostaisin.
Joku matka olisi varmaan kiva, mutta tuolla budjetilla se jäisi kyllä niin tyngäksi, ettei olisi vaihtoehto. Ehkä ostaisin ulkoilutakin ja nastakengät, vaikka nekin ovat kyllä vähintään puolipakollisia hankintoja. Jos jäisi rahaa, jotain laatusuklaata ja kirjan tai joululehtiä, joita en ole ostanut vuosikausiin.
Tai sitten ostaisin läjän taiteiluvälineitä ja askartelu- ja käsityötarvikkeita. Oma ompelukone olisi kiva (tällä hetkellä on yhteinen sukulaisen kanssa), mutta 400 e:lla ei saa kunnollista.
Eli minun ehdotukseni: jotain harrastustavaraa. Tai jollet harrasta mitään, mieti, mitä haluaisit harrastaa ja hanki siihen liittyviä asioita.
Osta laadukas palapeli ,ainakin 1000palaa, hyvä alusta, suklaata, skumppaa ja tietysti kynttilöitä