Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ostaa itselleni jotain uutta kivaa, mutta mitä?

Vierailija
01.12.2025 |

Niin, olisi kiva saada jotain uutta kivaa piristävää tänne marraskuun ankeuteen. En yleensä osta itselleni mitään mitä en tarvitse ja niitäkin vasta kun on pakko. Pakolliset asiat erikseen, nyt haluan jotain ihan omaksi huvikseni.

En ole ökyrikas, niin joku auton uusinta tms ei ole vaihtoehto.

Kampaajalla, kauneushoidoissa, hieronnoissa en käy, en koe saavani niistä niin paljoa iloa.

Olen läski, keski-ikäinen toimistotäti. Pukeudun käytännöllisesti, en meikkaa arkisin, asun rivitalossa lähellä Tamperetta. Urheilu/ulkoiluvarusteet löytyy jo. 

Mitä hankkisin? Millä hemmottelisin itseäni? Ideoita? Mitä sinä hankit/hankkisit itsellesi?

Max 400e voin tähän käyttää.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic kuuri4. Maksaa 100e kuukaudessa,keväällä sitten solakkana kesää vastaanottamaan. Samalla säästät vähintään tuon saman summan ruuassa kun ei maistu.

Vierailija
42/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta paksu dildo.

Sellainenkin on jo.

25 vuotta naimisissa, niin on ehditty kokeilla kaikenlaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottele ja kuntouta itseäsi aloittamalla talviuinti. Talviuinti on virkistävää ja vaikka olet läski, kuten toteat, niin avannossa on tilaa. Tampereella on  varmasti mahdollista.

Sitten toinen hieno asia, kun avantouinti on niin edullista, osta asuntoosi oikein kiva nojatuoli. Sellainen missä viihdyt oikein hyvin. Saat käpertyä tyytyväisenä talven kylmänä aikana. Siis tässä vastakohat täydentävät:

Talviuinti - Nojatuoli.

Vierailija
44/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Osta uudet verhot ja uudet ylelliset satiinivuodevaatteet.

Tai teetä ompelijalla itsellesi tismalleen toiveidesi mukainen vaate, vaikka takki.

Samoin ajattelin jotain uutta, muodikasta, kauniin säväyttävän väristä takkia.

Vierailija
45/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ozempic kuuri4. Maksaa 100e kuukaudessa,keväällä sitten solakkana kesää vastaanottamaan. Samalla säästät vähintään tuon saman summan ruuassa kun ei maistu.

Eikö tuossa ollut jotain sivuvaikutuksia? Saako sen kuka vain?

Jos haluaisin laihtua, niin kokeilisin ensin ihan laihduttaa. Sitten jos se ei auta, niin voisi harkita muuta.

Vierailija
46/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmottele ja kuntouta itseäsi aloittamalla talviuinti. Talviuinti on virkistävää ja vaikka olet läski, kuten toteat, niin avannossa on tilaa. Tampereella on  varmasti mahdollista.

Sitten toinen hieno asia, kun avantouinti on niin edullista, osta asuntoosi oikein kiva nojatuoli. Sellainen missä viihdyt oikein hyvin. Saat käpertyä tyytyväisenä talven kylmänä aikana. Siis tässä vastakohat täydentävät:

Talviuinti - Nojatuoli.

Ai että, ihana mielikuva! Tämä jatkoon. Tai talviuinti ainakin, ellen keksi minne nojatuoli mahtuisi. Jokin vastakohta täytyy silti keksiä, tämä on ajatuksena niin mahtava.

Vierailija
47/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta joku itseäsi kiinnostava tietokonepeli.

Kummipojan kanssa pelattu joskus, mutta ei ne mua muuten kiinnosta. 

Vierailija
48/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun nämä kaksi ovat minulle mahtavan tärkeitä. Palaan talviuintiin ja tähän nojatuoliin. Meillä on aika täyttä, muttatästä en luovu, tää pitäisi päällystää uudestaan, muuten on hyvä. Kissa vähän terotteli kynsiään ja me kun ei sitä kielletty.

Ja talviuinti. Siellä on kivoja ihmisiä ja tallustaminen hiekitetulla polulla uimapaikalle on mahtavaa. Minun paras uintini oli

-29 astetta pakkasen puolella. Se oli elämys.

Vierailija
49/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun nämä kaksi ovat minulle mahtavan tärkeitä. Palaan talviuintiin ja tähän nojatuoliin. Meillä on aika täyttä, muttatästä en luovu, tää pitäisi päällystää uudestaan, muuten on hyvä. Kissa vähän terotteli kynsiään ja me kun ei sitä kielletty.

Ja talviuinti. Siellä on kivoja ihmisiä ja tallustaminen hiekitetulla polulla uimapaikalle on mahtavaa. Minun paras uintini oli

-29 astetta pakkasen puolella. Se oli elämys.

Kiitos kun jaoit tämän. :)

Vierailija
50/62 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinsit 

Silkkivuodevaatteet

Jalkoihin kasvaa vesikelloja pelkästä Martinsien mainitsemisesta. Auts. Olen liian vanha ja mukavuudenhaluinen.

Vierailija
51/62 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen taitettava kylpyamme ja kylkeen LED kynttilät:

https://www.coolstuff.fi/koti-puutarha/kylpyhuone/suihku/kokoontaittuva…

Vierailija
52/62 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kashmirneulepuseron ja huolella valikoituja lasisia joulukuusenkoristeita.

Vierailija
53/62 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita ja eksoottisia orkideoja kukkakaupasta

Vierailija
54/62 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt uudesta laukusta eli ehdotan sinullekin sellaista, tai lompakko. Niitä tulee käytettyä ainakin päivittäin. Jotkut kivat käsineetkin voisivat olla mukavat. 

Joku ehdotti joulukalenteria, kosmetiikkakalenteri esim. voisi olla hyvä vaihtoehto. 

Vierailija
55/62 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovillan nettikauppa. Siellä kaikkea laadukasta ihanaa...

Vierailija
56/62 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, oletko jo päättänyt mitä aiot hankkia itsellesi?

Vierailija
57/62 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaankin heräsi ja totesi, ettei hänellä olekaan yhtään massia, kun kelan rahat eivät olleet saapuneet tilille. 

Vierailija
58/62 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:e

Ruskovillan nettikauppa. Siellä kaikkea laadukasta ihanaa...

Ruskovillan villafleecepaita on ihana, sen kun laittaa päälle, tuntuu koko ajan että joku halaisi. Myös Alpan tuotteita voin suositella, vaikka iso huivi jota voi käyttää pakkasilla kaulahuivina, viileillä ilmoilla hartiahuivina ja ihan aina vilttinä/peittona. Olen aikoinaan sellaisen ostanut itselleni palkinnoksi ja hemmotteluksi rankan ajanjakson jälkeen, ja on ehkä parasta mitä omistan. 

Vierailija
59/62 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaankin heräsi ja totesi, ettei hänellä olekaan yhtään massia, kun kelan rahat eivät olleet saapuneet tilille. 

No melkein. :D Unohdin tulorajn tarkistaa, niin meni normaalia isompi siivu verottajalle.

Ne pellavalakanat hankin jo. :)

En yleensä välitä matkustamisesta, mutta talvilomalle suunnittelin lyhyttä kaupunkilomaa.

Vierailija
60/62 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen taitettava kylpyamme ja kylkeen LED kynttilät:

https://www.coolstuff.fi/koti-puutarha/kylpyhuone/suihku/kokoontaittuva…

En uskaltaisi käyttää tuota sisällä. 😬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi