Minkälaista työtä pystyy tekemään ihminen, joka ei kykene fyysiseen työhön eikä pysty katsomaan näyttöä pitkiä aikoja?
Olen kuulemma täysin työkykyinen ja nyt pitäisi yrittää löytää sopiva työpaikka.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko taksinkuljettaja.
Miksi taksikuskin työ on fyysistä?
Pitkäaikainen istuminen voi rasittaa selkää, niskaa ja hartioita.
Ajaminen vaatii reagointia, keskittymistä ja käsien sekä jalkojen käyttöä.
Joissain tilanteissa kuski auttaa asiakkaita matkatavaroiden, pyörätuolien tai apuvälineiden kanssa, mikä voi olla fyysisesti kuormittavaa.
Auton siisteyden ylläpito ja mahdollinen lumien putsaus talvella tuovat lisää fyysisiä tehtäviä.
Ryhdy nettipokeriammattilaiseksi.
Ei, vaan oikeastihan sinä haluat täällä vahvistuksen sille, että et voi yhtään mitään tehdä ikinä missään, tosin yhtäkään lääkärintodistusta ei ole ongelmien tueksi, jotta voisit elää rauhassa lopun elämää ja puuhailla vain kivoja asioita muiden turvatessa toimeentulon. Varsinainen rosawarski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlaiseen. Tuet pois ja kyssit tulille.
Kyssit? Mitä ihmettä mongerrat?
Vierailija kirjoitti:
Rupea neulojaksi.
Ei tästä maksa kukaan mitään.
T. Neuloja
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy nettipokeriammattilaiseksi.
Ei, vaan oikeastihan sinä haluat täällä vahvistuksen sille, että et voi yhtään mitään tehdä ikinä missään, tosin yhtäkään lääkärintodistusta ei ole ongelmien tueksi, jotta voisit elää rauhassa lopun elämää ja puuhailla vain kivoja asioita muiden turvatessa toimeentulon. Varsinainen rosawarski.
Mulla on työterveyslääkärin ja neurologin lausunnot. Ei auttanut mitään.
Ap
Tuohan on tyypillinen akateemisen koulutuksen saaneen naisen määritelmä. Puuttuu vain se ettei ymmärrä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kassahenkilö, vartija
Molemmat on fyysisiä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Makoilee sohvassa ja soittelee lehti myynti tai muuta myyntityötä hands free.
Seksipuhelin: pystyt huokailemaan, ähisemään, läpsyttelemään käsiä, tuottamaan ääntä ja puhetta. Kai puhe luonnistuu? Voit puuhata siinä samalla omia juttuja. Helppo kotityö. No, tämäkään ei varmaan kelpaa, vetoat, ettei ole seksikokemusta. Mut sitä et tarvitse. Linjat auki vaan. OOO7 aaaaahhhssss
Toimeentulo ok.
KONALAN JAUHELIHAMIES LOPETA JANKUTUS 😡
Persuksi Persun paikalle gentaalia hokemaan köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan että ehdotatte mulle töitä mut mä ammun joka ehdotuksen alas -jankkaus.
Kuten itsekin huomaat, tilanne on ihan älyttömän vaikea.
Ap
Me nimenomaan emme näe mitään tällaista. Näemme vaan palstailua hyvällä tahdilla, vaikka minkään ei pitänyt olla mahdollista.
Pitäisi olla sellainen työ, jolla pystyy elättämään itsensä.
Ap