Kokemuksia ikisinkuista?
Millaisia kokemuksia teillä muilla sinkkuihmisillä on sinkuista, jotka ovat olleet pitkään, siis vuosikausia, yksin tai jopa kokonaan aikuisiällä ilman parisuhdetta? Oletteko onnistuneet saamaan tällaisia ikisinkkuja treffeille, tapailemaan tai jopa parisuhteeseen kanssanne? Tai oletko itse ikisinkku?
Kommentit (6)
Tunnen vain yhden ikisinkun. Hänellä on merkittävästi ylipainoa ja haasteita tiettyjen sairausten kanssa, joten olisi aika vaikeaa "myydä" ajatus jollekin muulle siitä, että tämän henkilön kanssa kannattaisi lähteä treffeille.
Heteronaisena treffailen vain miehiä, joten kokemuksia mulla on vain ikisinkkumiehistä.
Nykyään itselleni on jopa vähän red flag, jos toinen kertoo olleensa pitkään sinkkuna. Tuntuu,että näitä miehiä on ihan mahdotonta miellyttää ja toki heillä voi olla jotain traumoja tai kiintymyssuhdeongelmaa taustalla. Treffeille heidät voi kerran saada, mutta juttu ei koskaan etene sen pidemmälle, kun mies on odottanut naisen oleva joku jalat alta vievä uniikki yksisarvinen ja hanskat lentää tiskin saman tien kun näin ei olekaan.
Sanottakoon vielä, että nämä ikisinkkumiehet ovat ainakin näennäisesti olleet ihan normaaleja, hyvissä duuneissa käyviä, ihan tavallisen näköisiä ja - oloisia miehiä, jotka ovat kertoneet etsivänsä pitkää parisuhdetta. Vähemmän aikaa sinkkuina olleiden miesten kanssa mulla ei ole tätä ongelmaa, vaan päinvastoin tarjontaa on sieltä suunnasta ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman incelin tiedän, molemmat työttömiä ja mt-ongelmaisia. Yhtään naista en tunne, joka olisi vuosia ollut sinkku, paitsi tietysti joitain mummeleita.
Incelhulluna et tunne naisia.
Mä olen ikisinkku. Olen asunut yksin 13 vuotta ja viimeisimmästä parisuhteestakin on aikaa jo 7 vuotta.
Mun miesmaku on nuoret ja komeat lääkärit tai jalkapalloilijat :D
N44
Tunnen, pahansisuinen nainen ja ruma.
Muutaman incelin tiedän, molemmat työttömiä ja mt-ongelmaisia. Yhtään naista en tunne, joka olisi vuosia ollut sinkku, paitsi tietysti joitain mummeleita.