Olisitko sinä 16-17-vuoden iässä pannut 15-vuotiaan pojan kanssa?
Mieshän on yleensä aina se vanhempi osapuoli. Nuorena hoetaan usein vielä että tytöt kypsyy nopeammin.
Kommentit (18)
No ei tuon ikäisenä vielä hirveästi paneskeltu, vaan se oli enempi sellaista pussailua ja pettinkiä, max sormetusta.
Mutta joo, 17v mennessä olin ollut fyysisessä kontaktissa oman ikäisen, kaksi vuotta nuoremman ja vuoden nuoremman kanssa. Ei siis panemista, vaan muuta.
Mun ympärillä ei ollut ihmisiä, jotka olisivat hokeneet tuollaista jostain aikaisemmin kehittyvistä tytöistä, ja yksilöllistähän se onkin. Mun ikäiset lapsuudenkaveripojat oli fiksuja, en minä ollut niitä mitenkään kypsempi todellakaan.
En pannut kenenkään kanssa alaikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
En pannut kenenkään kanssa alaikäisenä.
Enkä sen jälkeenkään(toim. huom.).
En olisi halunnut aiheuttaa heille peräsuolen laskeumaa. Ikävä vaiva.
Tämä on jotenkin kieroutunut aloitus
En tietenkään pojan kanssa, mutta 15v tytön kanssa olisin mielelläni 16v ikäisenä pannut.
M48
Olin syrjitty kilttityttö joten panemiset jäi nuorena vain haaveeksi, mutta jos oisin saanut, niin oikein mielelläni olisin vuotta nuoremman kanssa ollut "silleen".
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin kieroutunut aloitus
Tämä on kiero peli.
No nuohan on melkein samanikäisiä. Kyllä olisin.
Siis kuka lukion eka- tai tokaluokkalainen tyttö panisi peruskoululaisen pojan kanssa?
Panin 25 vuotiaana 16 v pojan kanssa. 15 vuotiaana panin 15 v pojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Panin 25 vuotiaana 16 v pojan kanssa. 15 vuotiaana panin 15 v pojan kanssa.
Montako oot saanu poikuuden?
Voisitko mennä muualle puhumaan 15-vuotiaan pojan panemisesta
Vierailija kirjoitti:
No nuohan on melkein samanikäisiä. Kyllä olisin.
Tuossa iässä 2 vuoden ikä ero vastaa 20 vuoden ikäeroa kolmekymppisenä
80-luvulla nuo asiat olivat vapaampia.
En usko, että kukaan olisi edes älynnyt kysyä henkkareita, jos poika olisi ollut vanhemman näköinen ja halukas seksiin.
Viimeksi minua on kopeloitu takapuolesta baarissa vuosi sitten ja suutuin. Ilmoitin henkilökunnalle. 80-luvulla se oli käytäntö että känniääliöt olivat p*rseessä kiinni. Toki minua nykyään suojaa jo oma ikäkin 😄
No en tod.
M47