Petos tv-sarja
Kommentit (77)
Olen varmasti jotenkin outo, mutta minua kiehtoo köyhä rakastuu rikkaaseen -rakkaustarinat. Linda ja Riku ovat kummatkin omalla tavalla eksyksissä ja piireissä, jonne eivät halua kuulua. Siksi hyvin sopivat toisilleen.
Rikollinen skeida on tässä vähän yliampuvaa. Menee yli ja vähän epäuskottavaa.
Paljon hehkutettu, mutta täysi limbo. Tuntuu, että kaikki sarjat tehdään oppitunniksi, että tällä tavalla voi tehdä rikoksia. Sorjonen oli raakuuden esittely ja sen seuraukset näkyy tosi elämässä, kun piri päissä tehdään vastaavaa.
Kaappausjuonii ei oikein innosta. Omaan makuun liian rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Rikun velipuoli ja sen tyttöystävä ovat varsin uskottavia. Riku ei ehkä niinkään. Ei näytä olevan yhtä ongelmissa, ei päihdeongelmaa, vaikka rikollisella polulla onkin. Sopeutuu liian hyvin parempiin piireihin.
Eihän kaikki rikolliset olekaan päihdeongelmaisia, eihän kaikki jotka käyttää satunnaisesti miltään nisteiltä näytä
Minusta tämä on hyvä. Ei mitään huippulaatua, mutta hyvä kuitenkin. Rikun ja ns. hyvän perheen tytön orastava suhdekin on uskottava. Molemmat kantavat jotain samoja haavoja ja varjoja.
Olen nähnyt vasta ensimmäisen jakson ja katson jaksot sitten kun ne ilmaiseksi näkee. Itselläni ei nyt ole mahdollista ottaa maksupalveluita. Kiinnostaisi kuitenkin tietää, että onko tässä kerrottu, mitä Rikun ja Rikun velipuolen yhteiselle oletettavasti köyhälle ja moniongelmaiselle yh.-äidille on tapahtunut tai onko äitiä näkynyt. Isät ovat oletettavasti lapsensa hylänneet. Tämä nyt vaan sopii siihen stereotypiaan, jota tämä sarja tuntuu viljelevän. Varmasti jossakin vaiheessa selviää vielä sekin, että Riku, Rikun velipuoli tai Rikun velipuolen tyttöystävä ovat ainakin yrittäneet tai onnistuneet huijaamaan yhteiskunnan tukia.
Rikun velipuolen tyttöystävä taitaa pettämisen/salasuhteen lisäksi olla salaa rakastunutkin Rikuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti jotenkin outo, mutta minua kiehtoo köyhä rakastuu rikkaaseen -rakkaustarinat. Linda ja Riku ovat kummatkin omalla tavalla eksyksissä ja piireissä, jonne eivät halua kuulua. Siksi hyvin sopivat toisilleen.
Outo? Tuohan on ollut kautta-aikojen yksi suosituimmista teemoista saduissa, elokuvissa ja kirjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Outo? Tuohan on ollut kautta-aikojen yksi suosituimmista teemoista saduissa, elokuvissa ja kirjoissa.
kautta aikojen*
Rikun hahmon ei kuulukaan olla niin pohjalla. Ei menisi läpi hienosto, jos olisi täysi narkki.
Vierailija kirjoitti:
kautta aikojen*
Tämähän on tietenkin totta. Itseäni ei kuitenkaan kiinnosta tässä tuo toiminta tai nuo alamaailman touhut. Tällaiset sarjat eivät ole omia suosikkeja, mutta tuo ihmissuhdekuvio kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Rikun velipuolen tyttöystävä taitaa pettämisen/salasuhteen lisäksi olla salaa rakastunutkin Rikuun.
Juu, huomasin myös. Tämä taitaa olla myös ylsi syy, miksi halusi juuri kidnapata Lindan, sillä huomasi Rikun olevan kiinnostunut tästä. Riku tuskin itse on kiinnostunut veljensä tyttöystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt ihan huono ollut. Voi kehittyä mielenkiintoiseksi.
Piristävää nähdä ohjelma, jossa ei ole kuluneita kasvoja.
Ehdin jo ihmetellä, voidaanko tehdä kokonainen jakso ilman yhtäkään seksikohtausta, mutta olihan siinä loppumetreillä kunnon ratsastukset.
Ai kauhee
Tuli fiilis, että jotkut daideelliset ja kylddyyriorientoituneet lukiolaiset on tehneet kässärin ja muut hommat, saaneet ei-julkkiksia puoli-ilmaiseksi rooleihin. Ei ihan täytä hyvän tv-sarjan vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt ihan huono ollut. Voi kehittyä mielenkiintoiseksi.
Piristävää nähdä ohjelma, jossa ei ole kuluneita kasvoja.
Ehdin jo ihmetellä, voidaanko tehdä kokonainen jakso ilman yhtäkään seksikohtausta, mutta olihan siinä loppumetreillä kunnon ratsastukset.
Ai kauhee
Tuo oli aika raju seksikohtaus 😂 Oletan, että Rikun ja Lindan petipuuhat tulee vielä ja on pehmeämpää menoa 😂
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on hyvä. Ei mitään huippulaatua, mutta hyvä kuitenkin. Rikun ja ns. hyvän perheen tytön orastava suhdekin on uskottava. Molemmat kantavat jotain samoja haavoja ja varjoja.
Samas mieltä. Kummatkin ovat jotenkin eksyksissä ja tekevät asoita, joita eivät halua. Kunmasikin on sellaista tiettyä pilkettä. Paremmin sopisivat yhteen kuin Riku ja hänen veljensä tyttöystävä.
Samas mieltä. Kummatkin ovat jotenkin eksyksissä ja tekevät asoita, joita eivät halua. Kunmasikin on sellaista tiettyä pilkettä. Paremmin sopisivat yhteen kuin Riku ja hänen veljensä tyttöystävä.
Tuli vahingossa oma tekstini harmaaksi.
Tuo velipuolen tyttöystävä on rasittava. Jotenkin kylmä. Olen varma, että paljastaa Lindalle Rikun taustan.
Riku ja Linda ovat kumpikin perheensä vankeja. Kunkin on tilanteessa, jossa ei haluaisi olla. Toisistaan saavat lohtua. Riku on ihan symppis mielestäni.
Rikun velipuoli ja sen tyttöystävä ovat varsin uskottavia. Riku ei ehkä niinkään. Ei näytä olevan yhtä ongelmissa, ei päihdeongelmaa, vaikka rikollisella polulla onkin. Sopeutuu liian hyvin parempiin piireihin.