Voisitko harrastaa seksiä kanssani jos saisit sanotaan nyt vaikkapa 25 000 euroa?
Et saisi tietää minusta ennalta mitään. Eli et tiedä mikä sinua odottaisi. Pitäisi harrastaa ainakin tunti :)
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
En koska, en halua pettää vaimoani
Voisit ostaa jotain kivaa vaimolle. Ei se ota, jos ei annakaan. Tai no, ilmeisesti tämä antaa tai ottaa. Ota riski kuitenkin. Ihan hyvä palkkiohan tuo on.
Jos säilyisin siitä hengissä, niin mikä ettei.
Eikö sulle amerikkalainen eversti riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei riitä noin pieni summa. Jos sieltä voi tulla ihan mitä tahansa, niin riski on liian suuri.
No mikä on pahinta mikä voi tulla?
- Samaa sukupuolta olevan vastapuoli kuin itse olen
- Liian ruma, haiseva, huono petihommissa tai muuten vain ällöttävä vastapuoli
- Liian sairaat seksileikit
- Väkivaltaa tai ainakin sillä uhkailua
- Ryöstö
- Vahinkoraskaus
- Tauti
- Salakuvaaminen
- Vastapuoli jättänyt (vahingossa tai tahallaan) kertomatta olevansa perheellinen
- Kiristys jälkikäteen
Eli aika hiton paljon huonoa voi tapahtua.
Voin harrastaa. Minä määrään kuitenkin ehdot ja mitä reikääsi rassataan. Strap-on koon saat valita itse, en ole ihan kohtuuton.
En. Voisit olla sado.
Ei ole sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
25000 euroa tunnilta niin voin pannakin kunhan olet nainen.
M24
Saat minulta parempaa hintaan 15 000/1,5 h. M
Ei olis sadistista. Ihan normiyhdyntää ja vaikkapa oraaliseksiä esileikiksi. Toki myös nänniä voisin kielellä pyöritellä ja kaulaa suudella :) Mutta miehiä valitettavasti ei koskisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin harkita. Vuoden palkka tunnin työstä.
Mielummin teen vuoden töitä, kun suostun tunniksi ihan mihin vain.
Et ole oikeustoimikelpoinen tällä hetkellä.
En tarvitse taskurahaa. Tilillä tällä hetkellä 181000 euroa.
T. Kaunis aseksuaali nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25000 euroa tunnilta niin voin pannakin kunhan olet nainen.
M24
Mitä jos et saa kulliasi seisomaan?
Tuonikäisellä seisoo aina.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei olis sadistista. Ihan normiyhdyntää ja vaikkapa oraaliseksiä esileikiksi. Toki myös nänniä voisin kielellä pyöritellä ja kaulaa suudella :) Mutta miehiä valitettavasti ei koskisi.
Ap
Näin heteromiehenä vetäydyn leikistä. Mutta 25 000. Hmmmm...
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai parittelet vain naisten kanssa? Höh, ehdin jo haaveilla yhteisestä runkkusessiosta sikanaamarit päässä.
En voisi, koska se on arvojeni vastaista ja koska säästän itseni avioliittoon tulevalle aviomiehelleni. <3
Joopa joo. Vähän kuristamista ja se olisikin sitten siinä. Siis elämä 🤣
Oletan että ap on mies. Kyllä mä tolla rahalla voin runkhata mällit kohti taivasta. Vaikka hierasta eturauhasta samalla jotta lähtee inceliltä viime vuonna kehittyneetkin muotopuolet ja hännättönät "swimmerit" jakoon. Sikäli mikäli kykenet sen käsittelyn jälkeen uusintaan tunnin sisällä se on mahdollista.
Maksu etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei riitä noin pieni summa. Jos sieltä voi tulla ihan mitä tahansa, niin riski on liian suuri.
No mikä on pahinta mikä voi tulla?
Pahin olisi tietenkin, jos se olisi mies. Tyhmä kysymys.
Kaikki mammat sanoo, että ei. Jos silti tässä olisi aidosti mahdollisuus, että kymmenen ensimmäiseksi ilmoittautunutta saa kyseisen mahdollisuuden, niin väitän kymmenen nimen tulisivan aika nopeasti 😄
Kyllä