Deittimies kysyi olenko ns. temuttaja. Mitä kannattaisi vastata? Paketteja on vain noin viisi tällä hetkellä tulossa elikkäs ei paljoa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti: Huooooooh. Mitä tavaraa noissa paketeissa on?
Ajankohdasta päätellen joululahjoja. Mutta ei vaan, provohan tämä oli, yksi niistä deittimies/tapailumies provoista jälleen kerran.
Kerran temuttaja, aina temuttaja. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on valehdella mistään mahdolliselle tulevalle seurustelukumppanille? Totuus tulee kuitenkin jossain vaiheessa ilmi ja jos se on ongelma, niin suhde päättyy siihen ja yuhladit vain omaa aikaasi
Entä jos lopettaa temuttamisen? Ei jää kiinni
Kyllä se sitten parin vuosikymmenen jälkeen syöpäklinikalla paljastuu, ellei jo aiemmin hedelmättömyyden myötä.
Kuulit väärin, se kysyi oletko tenuttaja.
Reippaasti vaan kerrot olevasi kohtalainen temuttaja. Et kai viihtyisi temuttamattoman kanssa. Ja tiedätkö, etsiikö mies temuttajaa vai temuttamatonta.
Vastaat tietenkin, että olet ns. tumuttaja. Kunnon tumut silloin tällöin tekee eetvarttia.
Älä vastaa, temuttajat ovat alinta pohjasakkaa.
Miksi pitää tilata koko-ajan jotain krääsää? Miksi? Lapsellista.
Kyllä me inhotaan teitä "temuttajia" jo ilman näitä provojakin.
Olet temuttaja, eli alinta pohjasakkaa, sanoit deitille mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulit väärin, se kysyi oletko tenuttaja.
tyrsk
Mä käyn kyllä Tokmannilla. Sieltä saa parhaat vaatteet. Polan vaatteita monet. Eikös Pola ole Suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me inhotaan teitä "temuttajia" jo ilman näitä provojakin.
Ketä kiinnostaa mitä ihmiset ostavat ja tilaavat ja mistä? Ei minua ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kyllä Tokmannilla. Sieltä saa parhaat vaatteet. Polan vaatteita monet. Eikös Pola ole Suomalainen?
Polan vaatteet suunnitellaan Suomessa, mutta tehdään kaukomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polan vaatteet suunnitellaan Suomessa, mutta tehdään kaukomailla.
No niinpä tietenkin. Suosi tässä nyt sitten Suomalaista..
Vieläkö on paketteja tulossa?