Lähtisitkö ystäväsi kanssa johonkin tapahtumaan, jos saisit kuulla että olet se vihoviimeinen jota hän pyysi mukaan?
Kaikilta muilta yhteisestä ystäväpiiristä on kuulemma jo kysynyt, eivätkä päässeet.
Kommentit (26)
Kyllä lähtisin. Kaverini pyytää tietysti ensin parhaan kaverinsa mukaan. Kun tämä ei pääse, hän pyytää joskus minua, joskus jotakin muuta mukaan.
En pahastu. Kiva mennä yhdessä.
Yhdelle kaverille sanoin joskus, että lähteekö mukaan, kun pari tyyppiä perui. Selvästi loukkaantui. Ei ollut tarkoitus loukata. Olin hänelle sellainen kolmos tai neloskamu. Lopulta katosi kokonaan ja kantaa vieläkin jotakin kaunaa selvästi. En enää koskaan erehdy kysymään häneltä kuulumisia. Olen ystävällinen, jos hän kysyy...
En aina ymmärrä kuinka helposti osa loukkaantuu.
Lähtisin mikäli ehdin ja on kiinnostava tapahtuma. En elä egoni kautta.
Mua ei sinällään kiinnosta, kuinka monta on kysynyt ensin. Eikö se ole ihan luonnollista, että joltain kysyy ensimmäisenä ja sitten muilta? Mutta ei sitä tarvitse toiselle mainostaa, että onneksi edes sinä suostuit.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin mikäli ehdin ja on kiinnostava tapahtuma. En elä egoni kautta.
En tajua miten nämä viestit saavat niin paljon alapeukkuja. Mikä siinä niin häiritsee, jos kaveri ei nyt sattunut kysymään juuri sinulta ensimmäisenä?
Jos tapahtuma kiinnostaisi itseäni. Harvoin on sellaista tapahtumaa, joka kiinnostaa. Siksi ei mua kukaan kysy kun tietävät, että tuskin lähden minnekään.
Olen nihilisti-erakko.