Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Portion Boys ja Tiina

Vierailija
30.11.2025 |

Siinä varsinainen junttibändi. Jos joku sitä fanittaa, niin se on varma merkki fanittajan älykkyysosamäärän jäämisestä alle keskiarvon. 

Musiikki onnetonta, Tiina hyppii ja pomppii edessä, miksi se on tuossa mukana.

Tiina ja muu bändi leuhottavat menestyksellään kuvilla ulkomailta. Ettekö te idiootit fanittajat ymmärrä, että PB teille nauraa.

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa nähdä jälleen miten jollakin (kukahan lie) ei pysy vihanhallinta ja ilmiselvä kateus oikein kurissa. Tiina osuu nyt jonkun hermoon ja kiukkusuoneen pahasti. Itse en ole Portion boysin kuuntelijakuntaa mutta kävin tsekkaamassa mielenkiinnosta hetki sitten heidän Seinäjoen ideaparkin ikärajattoman keikan koska olin kuullut että bändi on ilmiömäisen hyvä livenä. Ja niinhän se olikin. Etenkin Tiina. 

----

Olen näihin ikäviin ja herjaaviin keskusteluihin törmännyt täällä moneen kertaan ja kyllä on vaikea ymmärtää miten jollakin voi olla noin paljon pahaa sanottavaa Tiinasta. Jos olisin näitä keskusteluja uskonut niin minullakin saattaisi olla hänestä ihan vääränlainen mielikuva. Opetuksena tämä ainakin itselle että kannattaa muodostaa se mielikuva omien kokemuksien perusteella eikä tällaisten anonyymien keskustelujen pohjalta. Tätäkin

Ja niin palasi se pakkomielteinen vihaaja jankkaamaan mantraansa, selittämättä edes syitä vihalleen. Kai se vain on hänelle elämäntapa.

Vierailija
202/207 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa nähdä jälleen miten jollakin (kukahan lie) ei pysy vihanhallinta ja ilmiselvä kateus oikein kurissa. Tiina osuu nyt jonkun hermoon ja kiukkusuoneen pahasti. Itse en ole Portion boysin kuuntelijakuntaa mutta kävin tsekkaamassa mielenkiinnosta hetki sitten heidän Seinäjoen ideaparkin ikärajattoman keikan koska olin kuullut että bändi on ilmiömäisen hyvä livenä. Ja niinhän se olikin. Etenkin Tiina. 

----

Olen näihin ikäviin ja herjaaviin keskusteluihin törmännyt täällä moneen kertaan ja kyllä on vaikea ymmärtää miten jollakin voi olla noin paljon pahaa sanottavaa Tiinasta. Jos olisin näitä keskusteluja uskonut niin minullakin saattaisi olla hänestä ihan vääränlainen mielikuva. Opetuksena tämä ainakin itselle että kannattaa muodostaa se mielikuva omien kokemuksien perusteella eikä tällaisten anonyymien keskustelujen pohjalta. Tätäkin

Useasti heidän keikallaan olleena, Tiina laulaa lähes koko keikan. On omia yksittäisiä osuuksia ja laulaa taustat kaikkiin biiseihin. 100% energian välittäminen vaikka keikkoja on välillä ollut jopa 4 vuorokaudessa. Eipä monesta siihen olisi. Ei riittäisi esim.itsellä kunto edes yhtä keikkaa Eli jälleen valeuutisia tän aloittajan kohdalla. 

Ja sun kysymys siis oli että miksi Tiina siis saa palkkaa tästä tekemästään työstä? Ehkä sitä sun kannattaa vähän miettiä. 

Tiina tekee järjettömästi töitä, on ilmeisesti kotona vaan muutamia hassuja päiviä vuodessa, kirjoittaa Porttareiden biisejä, käsikirjoittaa heidän musavideoita, ohjaa, leikkaa, editoi. Tekee heidän somea yms yms. Ympäripyöreetä päivää. Kaikki nää faktatiedot on kyllä olemassa jos ei vaan halua valehdella ja levittää disinformaatiota kuten sinä. Vaikene jo. Olet sairas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee kyllä JVG:n faneihin myös!

Entä matti ja Teppo fanit?

Vierailija
204/207 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

----

Olen näihin ikäviin ja herjaaviin keskusteluihin törmännyt täällä moneen kertaan ja kyllä on vaikea ymmärtää miten jollakin voi olla noin paljon pahaa sanottavaa Tiinasta. Jos olisin näitä keskusteluja uskonut niin minullakin saattaisi olla hänestä ihan vääränlainen mielikuva. Opetuksena tämä ainakin itselle että kannattaa muodostaa se mielikuva omien kokemuksien perusteella eikä täl

Kyllä tämä vihaaja on selvästi joko elämäntapavihaaja (mikä sekin on aika sairasta) tai sitten rankasti mielenterveysongelmainen. Koska mitään muuta selitystä tälle päähänpinttymälleen ei ole. Jostain syystä en usko Tiinan tehneen häntä kohtaan mitään henkilökohtaista vääryyttäkään.

Vierailija
205/207 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä linkkasin tämän ketjun suoraan Tiinalle. Oon häntä seurannut jo pitkään ja oon siinä käsityksessä että toinen oikeudenkäynti tällaisesta nettiherjaamisesta on tulossa. Tästähän Tiina saa hyvin taas todistusaineistoa jos on joku yksi ja sama tyyppi joka täällä vainoaa urakalla. Toivon että Tiina naulaa jälleen tämän aloittajan ja pistää sen maksamaan.  

Nämähän ketjut ei poistu vaikka ne poistettais, siksi alkuperäinen linkki ketjusta on tärkeä toimittaa Tiinalle. Kun käsitin että poliisit tekee hänen kanssa nyt yhteistyötä niin että nämä kasvottomat profiilit saadaan paljastettua ja oikeat nimet kaivettua esille. 

Vierailija
206/207 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin harhainen voi ihminen olla jos kuvittelee että normaaliälyiset aikuiset ja selväpäiset ihmiset ei vois rakastaa portion boysin musiikkia. Minä miellän itseni kyllä täysin normaaliksi. Olen opettaja, en käytä alkoholia ja kuten ammatistani voi päätellä niin olen myös aikuinen. Rakastan tämän bändin musiikkia, niinkuin koulustani lähes kaikki muutkin opettajat rehtoria myöten. Ps. Kouluni oppilaat fanittavat Tiinaa. He ovat lapsia mutta iso esikuva Tiina heille on ja arvostan erityisesti sitä miten hyvää itsetunnon kohotusta Tiina tekemisellään saa lapsille aikaan. Hän todellakin on tulevaisuuden suunnannäyttäjä minkä pokaalin tais itselleen hetki sitten jostain saada. 

Vierailija
207/207 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin harhainen voi ihminen olla jos kuvittelee että normaaliälyiset aikuiset ja selväpäiset ihmiset ei vois rakastaa portion boysin musiikkia. Minä miellän itseni kyllä täysin normaaliksi. Olen opettaja, en käytä alkoholia ja kuten ammatistani voi päätellä niin olen myös aikuinen. Rakastan tämän bändin musiikkia, niinkuin koulustani lähes kaikki muutkin opettajat rehtoria myöten. Ps. Kouluni oppilaat fanittavat Tiinaa. He ovat lapsia mutta iso esikuva Tiina heille on ja arvostan erityisesti sitä miten hyvää itsetunnon kohotusta Tiina tekemisellään saa lapsille aikaan. Hän todellakin on tulevaisuuden suunnannäyttäjä minkä pokaalin tais itselleen hetki sitten jostain saada. 

Oli Portion Boysin musiikista mitä mieltä vain, niin totta, Tiina tekee erittäin tärkeää työtä olemalla nuorille esikuva, Tämä tekee hänen vihaajastaan entistä halveksuttavamman, koska hän ei ole kertaakaan osannut perustella vihaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän