Portion Boys ja Tiina
Siinä varsinainen junttibändi. Jos joku sitä fanittaa, niin se on varma merkki fanittajan älykkyysosamäärän jäämisestä alle keskiarvon.
Musiikki onnetonta, Tiina hyppii ja pomppii edessä, miksi se on tuossa mukana.
Tiina ja muu bändi leuhottavat menestyksellään kuvilla ulkomailta. Ettekö te idiootit fanittajat ymmärrä, että PB teille nauraa.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti: Mielenkiintoista, että aina vaan keskitytään siihen bändin ainoaaseen naiseen ja sitä haukutaan ja ne muut jätetään rauhaan.
Siksi, koska se ei edes laula paitsi silloin, kun sen ääni ei kuulu. Miten sen mies on niin lapanen, että pitää sitä tuossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tykkää jostain bändistä ole tykkäämättä. Miksi se haittaa sinua, että muut tykkäävät?
Ei se haittaakaan, mutta kerron niille, että ovat idiootteja.
Kerropa nyt bändi jota sinä fanitat, niin katsotaan tykkäänkö minä siitä
Ole hyvä: tähän bändin nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mielenkiintoista, että aina vaan keskitytään siihen bändin ainoaaseen naiseen ja sitä haukutaan ja ne muut jätetään rauhaan.
Siksi, koska se ei edes laula paitsi silloin, kun sen ääni ei kuulu. Miten sen mies on niin lapanen, että pitää sitä tuossa mukana.
Lapanen on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tykkää jostain bändistä ole tykkäämättä. Miksi se haittaa sinua, että muut tykkäävät?
Ei se uskalla vastata :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mielenkiintoista, että aina vaan keskitytään siihen bändin ainoaaseen naiseen ja sitä haukutaan ja ne muut jätetään rauhaan.Siksi, koska se ei edes laula paitsi silloin, kun sen ääni ei kuulu. Miten sen mies on niin lapanen, että pitää sitä tuossa mukana.
Eihän tuossa bändissä kaikki laula yhtä paljon. Miksi huomiosi keskittyy taas vaan siihen naiseen? Ja mikä vika, vaikka bändissä olisikin hypettäjä tai muutama sellainen mukana? Monessa menestyneessä bändissä on yleisemmin aina pari päälaulajaa ja muut on enemmänkin takataustalla hypettämässä (esim. nsync, backstreet boys, Black eye peas jne.. )
Kuulostaa, että täällä on taas tikku peseessä olevia kateellisia naisia, kun eivät itse ole tuossa asemassa. Jättäkää Tiina jo rauhaan.
Etkö sä just saanut tuomion oikeudessa vainoamisesta?
Ei sit riittänyt.
Ja p**** housuna et edes mennyt oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa bändissä kaikki laula yhtä paljon. Miksi huomiosi keskittyy taas vaan siihen naiseen? Ja mikä vika, vaikka bändissä olisikin hypettäjä tai muutama sellainen mukana? Monessa menestyneessä bändissä on yleisemmin aina pari päälaulajaa ja muut on enemmänkin takataustalla hypettämässä (esim. nsync, backstreet boys, Black eye peas jne.. ) Kuulostaa, että täällä on taas tikku peseessä olevia kateellisia naisia, kun eivät itse ole tuossa asemassa. Jättäkää Tiina jo rauhaan.
Eniten ärsyttää sen herra Forsbyn nössöys, tuskin muu bändi katsoo tätä Tiinaa kovinkaan suopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei sit riittänyt.
Onko arvostelu vainoamista? Ja meitä on monta jotka emme siedä koko PB:tä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin vastata esimerkiksi Iron Maiden ja voin sanoa ettei edes stadion keikalla pidä yksin olla, eli en ole ainut joka tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei sit riittänyt.
Se haluaa lisää korvattavaa, Tiinan tulot vaan lisääntyy.
Tämän ketjun aloittaja luultavasti kiusaa muitakin naisjulkkiksia eri ketjuissa. Tänään ollut taas paljon niitä.
Kyllä jos soittajat olisi naisia ja tarpeeton heiluja olisi mies, niin haukuttaisiin sitä miestä.
Veikkaan, että lähitulevaisuudessa bändi hajoaa, koska Mikael ja Tiina ottavat muiden mielestä liian suuren osan palkkioista.
Sitten ne yrittävät duona joka paljastaa Tiinan epämusikaalisuuden ja homma kusee.
Hyvä ja viihdyttävä bändi, Tiina on upea esiintyjä ja lahjakas muusikko
Te juntit maksatte näiden ökylomat
https://www.seiska.fi/kotimaa/huh-mita-kuvia-portion-boysin-jalotiina-l…
Vierailija kirjoitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja viihdyttävä bändi, Tiina on upea esiintyjä ja lahjakas muusikko
Jos päätön heiluminen on esiintymistä, niin amen. Musiikista Tiina ei tiedä mitään.
Tiinalla on pää. Apsta en ole niin varma.
Ökylomia, pehmoleluja, Guccia, kaikki teidän hölmöjen fanien rahoilla. Ja Tiina nauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seuraat sellaista bändiä, joka ärsyttää sinua, ap?
En seuraa, panen merkille niiden pöljyyden.
Ja mitähän musiikkia itse kuuntelet? Anna Abreuta?
Kyllä nyt on kateellisen aloitus. Kadehdit että niillä on kiva työ ja keikkaa riittää. Tiedättekö, jos ei tykkää jostain, ei tarvi tykätä ei reagoida mitenkään.