Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. Mies alkoi yöllä oksentaa, taaperosta alkoi vatsatauti. Itselläni ja esikoisella ei ole vielä ollut.

Vierailija
20.04.2007 |

Nyt odotan kauhulla koska tauti iskee muhun ja esikoiseen. Kauhulla, sillä kammoan oksentamista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustauti varsinkin lapsiperheessä on inhottavin tauti mitä onkaan. Kun lapsi oksentaa just siihen paikkaan missä on... Tsemppiä teille!

Vierailija
2/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt edes sen aikaa pysyisin terveenä että taapero olisi kunnossa, ei mies tuossa kunnossa jaksa lasta hoitaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa tästä mileeni eräs oksennustauti meidän perheessä. esikoisemme oli puolivuotias ja rupesi oksentamaan. Minä sitten seuraavana ja mieheni myös. Kaikilta tuli molemmista päistä ja vessassa oli ruuhkaa...Imetin,vaihdoin vaippaa, oksensin, ripuloin ja siivosin vauvan oksennuksia vuorotellen. Mitä teki mies?? Makasi sängyssä ja voivotteli huonoa oloaan. Ei kyennyt auttamaan yhtään!!

Niin se vaan on et äiti ei ikinä voi olla niin kipee mitä mies on :) Sit ku muut on terveinä, niin on äidin vuoro sairastaa...

Vierailija
4/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe parani juuri vatsataudista, sen sairastivat minä, isä ja vauva 7kk. Kaikki tietysti samaan aikaan, vauvan ripuli kesti 9 päivää, isäntä kaatui sänkyyn täysin. Onneksi itse pysyin jaloillani, oli minulla lievempi.

Vierailija
5/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa oksennustaudissa on aina auttanut suuresti, jos paita olisi napitettavaa mallia, ettei tarvitsisi mahdollista oksennuspaitaa sitten pään yli vedellä... Pikaista paranemista koko perheelle!

Vierailija
6/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei enää ihan kokoaikaa että ehtii nesteet imeytyä kroppaankin. Ensin oli minun vanhemmat ja nyt se siirtyi meille. Kauhulla odotan kuka meidän perheestä on seuraava uhri; Minä 33 viikolla raskaana ja selkä pirun kipeä vai mies, on yrittäjä eikä olis yhtään varaa olla töistä poisv vai noista koululaisista jompikumpi. Huoh...

Vierailija
7/7 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ja olin vaan sängynpohjalla muuta ei pystynyt. Mulla siis alkoi illalla, mies ja vauva rupes oksentaa yöllä. Esikoinen oli jo parantunut.

Me ei oikeesti voitu muuta kun makaa ja kontata vessaan. Onneksi mun äiti pääsi jelppii ja katsoo esikoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi