Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten solmia uusia ystävyyssuhteita aikuisena?

Vierailija
30.11.2025 |

Tuntuu, että kaikilla on elämä täynnä ja valmis. Nuoruuden aikaisten kavereiden kanssa kasvettiin vaan erilleen. Teen itse 100% etätyötä, joten uusia kavereita ei kerry töistäkään. Tuntuu olevan täysin mahdotonta tavata uusia ihmisiä nykyään niin että suhteet voisivat syventyä samalla tavalla kuin joskus lukiolaisena. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin joskus Frendietä. Hiljaista oli kuin huopatossutehtaalla. Yhteydenottoja tuli lähinnä panoseuraa etsiviltä miehiltä. Itse kun viestitti jollekin niin vastassa täysi radiohiljaisuus. 

Vierailija
42/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta ulkomaille, siellä kaikki suomalaiset/muualta tulevat on samassa tilanteessa, eli kukaan ei tunne oikein ketään, mutta moni kaipaa sosiaalisia kontakteja uudessa paikassa ja tutustuminen uusiin ihmisiin on matalalla kynnyksellä.

Mitäköhän esim. mies, lapset ja työnantaja sanoo kun ilmoitan muuttavani ulkomaille löytääkseni kavereita suomalaisista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/44 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinikäiset ystävät hankitaan viimeistään lukiossa. Tämä pätee kaikkiin tuntemiini ihmisiin, joilla on ns. tosiystäviä. Niitä, jotka pysyy, vaikka elämäntilanteet kuinka muuttuisi. Itse olin koko peruskoulun ja lukionkin kiusattu ja sorsittu, joten se juna ilmeisesti vaan meni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi