Oletko nainen joka ei tiedä painoaan. Miksi pelkäät mennä puntaroitavaksi? Ei se tee sinusta lihavampaa että puntaroit painosi.
Kommentit (47)
Käyn joka päivä vaakalla. Sairauden takia lääkitys joka lisää ruokahaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pelkään että olen laihtunut
N40 146/41
Oletko oikeasti noin lyhyt?
En vaan sopeva ja naimisissa.
Miten tuo naimisissa olo liittyy lyhyyteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40 146/41
Kysy174,5 jankkaajalta
Vierailija kirjoitti:
Puntaroidaanpa ap:n aivosolu.
Ei siinä ole mitään puntaroitavaa. Tyhjästä on paha nyhjästä.
Jos menee samat vaatteet päälle kuin silloin kun painoin 48 kiloa, mihin tarvitsen puntaria ?
Voi kuule ap, tavallinen vaaka ei näytä kilojani, pitäisi olla joku teollisuusvaaka :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ootko nyt tyytyväinen?
Ps, oletko se sama joka käski naisia katsomaan tarkkaan mitä syövät? valitsen edelleen sen rasvaisimman pekonin!
Mitä ihmettä! Kyllä huomaa kiristävästä hameen vyötäröstä, että on tullut syötyä liikaa ja hillitsen syömistä. En omista vaakaa, en ole koskaan omistanut. t. normaalipainoinen nainen, 69 v. PS. Limsan ja energiajuomien litkiminen lihottaa, sen olen huomannut perheenjäsenistä.
Vierailija kirjoitti:
Puntaroidaanpa ap:n aivosolu.
Harva vaaka pystyisi näyttämään sen painoa, kun painaa tuskin sadasosaa milligrammasta.
Peilistä tiedän että olen hieman liian hoikka => Lisää ruokaa ja lihaskunto treeniä.
Mitä lisäarvoa se vaaka tuo? Jos olen aina terve ja liikun säännöllisesti perus hyvillä elintavoilla, niin painon kyttääminen on turhaa. Jos peilin mukaan taas rupeaisi paikat leviämään, niin sitten syön taas vähemmän ja liikun enemmän. Yksinkertaisesta. Vaaka vie vaan turhaa tilaa.
Ap hyvä, minulla ei ole puntaria. Kelpaako vaaka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40 146/41
146 taitaa kyllä olla jo ns.lyhytkasvuinen ellei kyse ole 20-30 -luvulla syntyneestä yksilöstä. Näitä toisen aikakauden yksilöitä kohtaa vielä silloin tällöin. Ovat mielenkiintoisia hahmoja. Kerran ruuhkabussissa vaikutti hetken siltä, että nuorisojoukko ei todellakaan olisi huomannut heitä hädin tuskin vyötärölle ulottuvaa iäkästä, erittäin hentorakenteista daamia, joka pyrki ulos. Mutta huomasivat lopulta.
En ole mitannut vähään aikaan kun puntarista loppui patterit pari vuotta sitten. Silloin näytti 52kg. Vielä mahtuu samat vaatteet kuin silloinkin, osa tuntuu jopa liian isoilta että varmaan on paino tuosta vähän pudonnut tai keho kiinteytynyt.
Eiköhön kuule anneta naisten hoitaa painonsa, ihan kuten itse haluavat.
Terv. MIES
Minulla on kaksikin vaakaa, kummassakin kerroksessa omansa. Vähänkään pidempi tauko punnituksissa, niin molemmista vaaoista on TAAS tyhjentynyt nappiparisto. En vain viitsi olla jatkuvasti niitä vaihtamassa, joten jääpä sitten punnitukset ehkä pitkäksikin ajaksi väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40 146/41
146 taitaa kyllä olla jo ns.lyhytkasvuinen ellei kyse ole 20-30 -luvulla syntyneestä yksilöstä. Näitä toisen aikakauden yksilöitä kohtaa vielä silloin tällöin. Ovat mielenkiintoisia hahmoja. Kerran ruuhkabussissa vaikutti hetken siltä, että nuorisojoukko ei todellakaan olisi huomannut heitä hädin tuskin vyötärölle ulottuvaa iäkästä, erittäin hentorakenteista daamia, joka pyrki ulos. Mutta huomasivat lopulta.
Samassa firmassa missä olen on töissä lyhytkasvuinen noin parikymppinen tyttö töissä. Tulee aina välillä mietittyä kun sen kummajaisen näkee, että onko elämä miten vaikeaa hobiittina?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaakaa.
Jokaisella kuntosalilla, uimahallissa tai vaikka naapurissa on.
Tekosyy läskille.
Tiedän painoni, vaikka en hyppää koko ajan vaa'alla. Se ei ole muuttunut miksikään aikoihin. Paino putosi 13 kg ja siihen jäi.
Ei ole vaakaa, enkä tee tiedolla paljonko painan mitään.