Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50-vuotias nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?

Vierailija
30.11.2025 |

No niin naiset, kertokaa kriteerinne.

Kommentit (233)

Vierailija
161/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä parisuhteessa ja siedän miestäni muutamista vioista huolimatta. Jos nyt kuitenkin mietin kriteereitä, niin täältä pesee:

1. Älykäs ja mielellään korkeakoulutettu

2. pitkä. Mielellään vähintään 185cm

3. Mukava ja miellyttävä luonne. Rakastaa juuri minua.

4. Helpppo tulla hänen kanssa toimeen (sietää oikkujani ja tasapainotaa)

Se sanoo mulle, että olen ihana ja rakastaa juuri minua.

Pitkä mies on näppärä. Löydät sen päätä pidempänä festareilta muutaman siiderin jälkeenkin.

Voi myös pyytää miestä käyttämään festareilla vappupäähinettä, jossa on korkeita värikkäitä koristeita, mikä ajaa saman asian.

Voihan hänellä olla sellainen alepan ruokarobotin

Tää menee vähän asian sivusta, mutta mä haluan lähteä teidän kanssa festareille :D

Vierailija
162/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jämänaiset luulee itsestään liikoja. :D

Eikö äippä antanutkaan pikku inkkulille karkkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tahdo seksiä.

Vierailija
164/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tulee enää uutta kumppania, koska hänen täytyisi olla antelias, tunteellinen, rakastava ja kohdella ja huomioida joka lailla hyvin. Ja tämä on mahdotonta katkerille suomimiehille.

Ei ole mahdotonta. Mutta nuo hyvät miehet on jo varattuja eikä heistä luovuta.

Vierailija
165/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä parisuhteessa ja siedän miestäni muutamista vioista huolimatta. Jos nyt kuitenkin mietin kriteereitä, niin täältä pesee:

1. Älykäs ja mielellään korkeakoulutettu

2. pitkä. Mielellään vähintään 185cm

3. Mukava ja miellyttävä luonne. Rakastaa juuri minua.

4. Helpppo tulla hänen kanssa toimeen (sietää oikkujani ja tasapainotaa)

Se sanoo mulle, että olen ihana ja rakastaa juuri minua.

Pitkä mies on näppärä. Löydät sen päätä pidempänä festareilta muutaman siiderin jälkeenkin.

Voi myös pyytää miestä käyttämään festareilla vappupäähinettä, jossa on korkeita värikkäitä koristeita, mikä ajaa saman asian.

Tää menee vähän asian sivusta, mutta mä haluan lähteä teidän kanssa festareille :D

Sopii. Minne mennään?

T. Liputtaja

Vierailija
166/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta kaikkiaan mitään kriteereitä.

En halua uutta kumppania.

Vierailija
167/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, keskustelutaitoinen, lapset aikuisia jos niitä on, halu matkustella ja oppia uutta, työn ja vapaa-ajan on oltava tasapainoissa. Terveys sillä tolalla, että se ei rajoita arkea ja lomaa, mutta mikään himourheilija tai terveyshullu ei tarvitse olla. 

Vierailija
168/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka kanssa on hyvä olla ja joka puolestaan viihtyy mun seurassani. Ei halua yhteisiä lapsia, mutta haluaa sitoutua loppuiäksi.

Vierailija
169/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi, ehdottomasti, sanotaan 30vee, päälle tai alle. Oman ikäiset näyttää paapoilta silmälaseineen ja harmaantuneine hiuksineen ja partoineen.

Seksi pitää olla hyvää ja paljon. Ei mielellään lapsia tai sekavia suhdesotkuka taustalla.

Vierailija
170/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hengittää

- timmissä kunnossa :D

t. nainen

Vierailija
171/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteeri auttaa siis määrittelemään, millä perusteella valintoja tehdään.

Ei siitä kumppanuudesta mitään tule jos asetat valinnalla ehtoja.  Joko hyväksyt tai sitten et edes aloita juttutuokiota.

Hankalaa Suomessa löytää kumppania. Minä ainakin juttelisin ihan missä vaan hississä, kassajonossa ja pankkiautomaatilla ja portaita kulkiessa lähinnä oleville ihmisille. Siitä sen löyttää jos on tarpeeksi taitoa olla loukkaantumatta, kun kaveri ei edes katso puheen suuntaan.

Vierailija
172/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa enää kumppania mutta jos jonkun ottaisin niin ainakin perusasiat eli hygienia, toimeentulo ja psyyke pitäisi olla tasapainossa.

En haluaisi enää asua kenenkään kanssa, joten mies ei saisi olla liian ripustautuvaa sorttia.

Omat lapset ovat jo aikuisia joten miehelläkin voisi olla lapsia, mutta ei sen ikäisiä että vaatisivat päivittäista vanhempien huolenpitoa. 

Noin muuten harrastan itse aktiivisesti liikuntaa ja kulttuuria, joten olisi hyvä jos olisimme samanhenkisiä. Mitään möhömahaista sohvaperunaa en halua nurkkiini kittaamaan kaljaa. Myös ystävieni kanssa pitäisi tulla toimeen.

Tässäpä taitaa olla isoin ristiriita että 40-50v naiset ovat jo päässeet elämässä sellaiseen vaiheeseen että ei siihen mies oikein mahdu kaiken muun keskelle, jos sellaista ei vielä/enää ole. 

Vierailija
173/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon penkiltä voi löytyä kiltti ja sopuisa mies tai nainen ja mikä ettei hautauslaan käytävillä kävele yksinäisiä.

Vierailija
174/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tulee enää uutta kumppania, koska hänen täytyisi olla antelias, tunteellinen, rakastava ja kohdella ja huomioida joka lailla hyvin. Ja tämä on mahdotonta katkerille suomimiehille.

Ei ole mahdotonta. Mutta nuo hyvät miehet on jo varattuja eikä heistä luovuta.

Hyviin miehiin kyllästytään. Naiset etsivät tatuoituja ja lihaksikkaita. Minusta paras on remonttia tekemään kykenevä ja fysiikasta perillä oleva.

Vierailija
175/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa enää kumppania mutta jos jonkun ottaisin niin ainakin perusasiat eli hygienia, toimeentulo ja psyyke pitäisi olla tasapainossa.

En haluaisi enää asua kenenkään kanssa, joten mies ei saisi olla liian ripustautuvaa sorttia.

Omat lapset ovat jo aikuisia joten miehelläkin voisi olla lapsia, mutta ei sen ikäisiä että vaatisivat päivittäista vanhempien huolenpitoa. 

Noin muuten harrastan itse aktiivisesti liikuntaa ja kulttuuria, joten olisi hyvä jos olisimme samanhenkisiä. Mitään möhömahaista sohvaperunaa en halua nurkkiini kittaamaan kaljaa. Myös ystävieni kanssa pitäisi tulla toimeen.

Tässäpä taitaa olla isoin ristiriita että 40-50v naiset ovat jo päässeet elämässä sellaiseen vaiheeseen että ei siihen mies oikein mahdu kaiken muun keskelle, jos sellaista ei vielä/enää ole. 

Pienten lasten huoltajat ovat innokkaimpia etsimään seuraa itselleen ja varsinkin lapselleen.

Mitä se nyt on aktiivista liikuntaa harrastava kireäilmeinen laiha nainen? Ei ainakaan omien ystävien kanssa tarvitse vaatia toimeen tulemista.

Vierailija
176/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- hengittää

t. nainen

Tingit siis hygienia vaatimuksista. Mahdollisuutesi paranivat juuri 70 %

Vierailija
177/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on tärkeää, että kodin pienet remontit ja auton pienet remontit on osattava hoitaa, ettei naisen tarvitse liata käsiään. Tämä on sitä välittämistä.

Mitä keittiöhommista, ne eivät ole pääasia taloudessa.

Verhotankijen ripustaminen,  no oikeastaan mies voisi vaatia kumpaniltaan myös tekemisen taitoa.

Vierailija
178/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hengittää

t. nainen

Tingit siis hygienia vaatimuksista. Mahdollisuutesi paranivat juuri 70 %

Ollaanko tässä koiratarhasta hakemassa kaveria. Koiran ulkoiluttajalla voi olla mähiksiä helpostikin.

Vierailija
179/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta jos nyt jäisin sinkuksi tai leskeksi, niin en aio enää koskaan ottaa itselleni uutta miestä. Minun osaltani parisuhdekompromissit on jo nähty ja tehty. Syömässä ja ulkona voisin joskus käydä jonkun huumorintajuisen ja fiksun miehen kanssa, mutta minun kattoni alle ei enää yksikään mies muuta.

Vierailija
180/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuinen, keskustelutaitoinen, lapset aikuisia jos niitä on, halu matkustella ja oppia uutta, työn ja vapaa-ajan on oltava tasapainoissa. Terveys sillä tolalla, että se ei rajoita arkea ja lomaa, mutta mikään himourheilija tai terveyshullu ei tarvitse olla. 

Mitä tarkoittaa tuo aina käytetty sanonta pitää olla keskustelutaitoinen???