Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50-vuotias nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?

Vierailija
30.11.2025 |

No niin naiset, kertokaa kriteerinne.

Kommentit (233)

Vierailija
141/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä parisuhteessa ja siedän miestäni muutamista vioista huolimatta. Jos nyt kuitenkin mietin kriteereitä, niin täältä pesee:

1. Älykäs ja mielellään korkeakoulutettu

2. pitkä. Mielellään vähintään 185cm

3. Mukava ja miellyttävä luonne. Rakastaa juuri minua.

4. Helpppo tulla hänen kanssa toimeen (sietää oikkujani ja tasapainotaa)

Se sanoo mulle, että olen ihana ja rakastaa juuri minua.

Pitkä mies on näppärä. Löydät sen päätä pidempänä festareilta muutaman siiderin jälkeenkin.

Voi myös pyytää miestä käyttämään festareilla vappupäähinettä, jossa on korkeita värikkäitä koristeita, mikä ajaa saman asian.

Voihan hänellä olla sellainen alepan ruokarobotin pitkävartinen lippu, jota huiskuttaa kiivaasti jos jää jalkoihin. Tiedät mennä apuun.

Vierailija
142/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo jos nainen puhuu oikein erikseen äitisuhteesta, niin se olisi minulle saman tien akka luiskaan. Jotenkin tuntuu, että nämä naiset ikään kuin näkee miehen äidin kilpailijanaan. Äiti on minulle tärkeä, mutta en minä hae äidistä ja vaimosta elämääni siltikään samoja asioita. Äitini jäi leskeksi isäni kuoltua ja hänellä on varsin vähän ihmiskontakteja. Päätin, että pyrin kerran viikossa käymään hänen tykönään. Sen olen hänelle "velkaa", niin hyvä äiti hän on minulle ollut. Onneksi vaimoni tämän ymmärtää eikä ole mikään mammanpoika ruikuttaja. Varmaan sekin vaikuttaa, että syöpä vei hänen molemmat vanhemmat ja edelleen joskus miettii, että olisi pitänyt nähdä enemmän vielä silloin kun voi.

Tuo kuulostaa erittäin hyvältä äitisuhteelta minusta. Siihen sisältyy kunnioitusta, empatiaa ja rakkautta, ja poika on aikuiseksi kasvettuaan alkanut antaa äidille huolenpitoa takaisinkin päin. Kertoo myös perhekeskeisyydestä, mikä on hyvä.

Vääränlainen äitisuhde olisi esim. sellainen, että mies vihaa äitiään ja siinä sivussa kaikkia muitakin naisia tai että mies tottui nuorena saamaan äidiltään palvontaa ja palvelua ja odottaa nyt naisystävältäänkin yksisuuntaista passaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nykyisessä parisuhteessa yli 25 vuotta ja tästä aviossa yli 20 vuotta. Jos nyt pitäisi alkaa kumppania etsiä niin

Päihteetön, ei mielenterveysongelmia, pitkäaikaissairauksia tai riippuvuuksia.

Lapseton mutta eläinrakas. Tykkää liikkua luonnossa. Osaa uida.

Kokoaikatyössä, ei velkaa. Koulutuksella ei ole väliä. Puhuu sujuvasti englantia ja/tai muuta euroopan pääkielistä. Vähintään C-luokan ajokortti.

Normaalipainoinen tai korkeintaan lievästi ylipainoinen. Aktiivinen arjessa ja harrastaa säännöllisesti liikuntaa. Ei pelaa tai seuraa jalkapalloa.

Sekasyöjä joka tykkää laittaa ruokaa ja kokeilla uusia makuja. Pesee omat pyykkinsä ja tekee osansa kotitöistä.

Pituudella ei ole merkitystä, ei myöskään hiusten tai silmien värillä. Max. 7 vuotta itseäni vanhempi.

Hyvät käytöstavat ja keskustelutaitoinen. Kiinnostunut laajasti asioista ja ilmiöistä. Kristitty tai ateisti.

Vierailija
144/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nykyisessä parisuhteessa yli 25 vuotta ja tästä aviossa yli 20 vuotta. Jos nyt pitäisi alkaa kumppania etsiä niin

Päihteetön, ei mielenterveysongelmia, pitkäaikaissairauksia tai riippuvuuksia.

Lapseton mutta eläinrakas. Tykkää liikkua luonnossa. Osaa uida.

Kokoaikatyössä, ei velkaa. Koulutuksella ei ole väliä. Puhuu sujuvasti englantia ja/tai muuta euroopan pääkielistä. Vähintään C-luokan ajokortti.

Normaalipainoinen tai korkeintaan lievästi ylipainoinen. Aktiivinen arjessa ja harrastaa säännöllisesti liikuntaa. Ei pelaa tai seuraa jalkapalloa.

Sekasyöjä joka tykkää laittaa ruokaa ja kokeilla uusia makuja. Pesee omat pyykkinsä ja tekee osansa kotitöistä.

Pituudella ei ole merkitystä, ei myöskään hiusten tai silmien värillä. Max. 7 vuotta itseäni vanhempi.

Hyvät käytöstavat ja keskustelutaitoinen. Kiinnostunut laajasti asioista ja ilmiöistä. Kristitty tai

Ja äänestää oikeistoa!

Vierailija
145/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo jos nainen puhuu oikein erikseen äitisuhteesta, niin se olisi minulle saman tien akka luiskaan. Jotenkin tuntuu, että nämä naiset ikään kuin näkee miehen äidin kilpailijanaan. Äiti on minulle tärkeä, mutta en minä hae äidistä ja vaimosta elämääni siltikään samoja asioita. Äitini jäi leskeksi isäni kuoltua ja hänellä on varsin vähän ihmiskontakteja. Päätin, että pyrin kerran viikossa käymään hänen tykönään. Sen olen hänelle "velkaa", niin hyvä äiti hän on minulle ollut. Onneksi vaimoni tämän ymmärtää eikä ole mikään mammanpoika ruikuttaja. Varmaan sekin vaikuttaa, että syöpä vei hänen molemmat vanhemmat ja edelleen joskus miettii, että olisi pitänyt nähdä enemmän vielä silloin kun voi.

Tuohan kuulostaa todella hyvältä.

Minulle miehen äitisuhde on varoittava, jos mies ei selvästi kun

nioita äitiään tai suhteessa on jotain suuria skismoja. Suhde äitiin on ensimmäinen suhde naisiin ja se sama vihainen ja epäkunnioittava asenne toistuu helposti suhteessa muihin elämän naisiin. Mies voi olla päällisin puolin ok, mutta asenne tulee esiin kriisikohdissa.

En halua olla nyrkkeilysäkkinä vain, koska joku toinen nainen loi huonon suhteen lapseensa.

Paitsi että "akka luiskaan" kuulostaa kamalalta. Kuka edes kutsuu naisia akoiksi?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4893739/hyva-ystava-nimittelee-miestaan…

Lue vaikka ylläolevasta keskustelusta ketjun toinen viesti. Siinä todetaan, että ukottelu tai akottelu on aivan ok, ja on myös saanut peukuttajien kannatuksen.

Vierailija
146/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, varakas, hyvin toimeentuleva jonka peenis ekakuloi suklaakastiketta ... ai niin: ei mielellään suomalainen.

Vierailija
147/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teitä arvoisat tähän ketjuun kirjoittaneet naiset voi tavata? Useammankin kirjoituksen kohdalla tulee match ja harmittaa, kun reaalielämässä tapaan sitten naisia, joiden kanssa ei ole kemiaa tai muuten ei vain tule sen vakavampaa.

Miten tämä nyt näin menee, että minä kohtaan vääriä naisia ja minulle sopivat naiset eivät kohtaa minua. Pitääkö tässä kehitellä jokin uusi treffisovellus.

M44

Vierailija
148/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, komea, 35-45-vuotias, itsenäinen, taloudellisesti vakaa, lapseton tai teini-ikäiset lapset, terve itseluottamus, hyvät käytöstavat, ei liikaa alkoholia, huomioonottava, hyvä sängyssä, tykkää matkustella, tasa-arvoinen, sopivan aktiivinen, normaalit sukulais-ja kaverisuhteet, keskustelukykyinen, empaattinen, pitää huolta itsestään, ulkonäöstään, kunnostaan ja terveydestään. 

Vierailija
149/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämänaiset luulee itsestään liikoja. :D

Vierailija
150/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies, joka on täysi timantti. Mikä hänet tekee timantiksi? Se, että hän rakastaa minua ja ajattelee aina minun parastani, on uskollinen ja luotettava. Kaikista ulkonäkövirheistä huolimatta. Mitä muuta sitä voisi toivoa? N57

Vierailija
151/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä ollenkaan alkoholia, tai vain harvoin. Emotionaalisesti ja taloudellisesti vakaa. Hyvä ihminen. Miellyttää silmää. 

Vierailija
152/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies, joka on täysi timantti. Mikä hänet tekee timantiksi? Se, että hän rakastaa minua ja ajattelee aina minun parastani, on uskollinen ja luotettava. Kaikista ulkonäkövirheistä huolimatta. Mitä muuta sitä voisi toivoa? N57

Isompi siitin.

Vierailija
153/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teitä arvoisat tähän ketjuun kirjoittaneet naiset voi tavata? Useammankin kirjoituksen kohdalla tulee match ja harmittaa, kun reaalielämässä tapaan sitten naisia, joiden kanssa ei ole kemiaa tai muuten ei vain tule sen vakavampaa.

Miten tämä nyt näin menee, että minä kohtaan vääriä naisia ja minulle sopivat naiset eivät kohtaa minua. Pitääkö tässä kehitellä jokin uusi treffisovellus.

M44

Minut voi tavata lähinnä Prismassa tai jossakin muualla asioimassa. En minä ainakaan etsi parisuhdetta. Muut asiat ovat tärkeämpiä tällä hetkellä. 

Vierailija
154/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isompi siitin.

Riittävän iso löytyy. Ja kuten sanoin, niin hän ajattelee aina minun parastani: odottaa, että minä saan ensin.

Vierailija
155/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut kriteerini kumppanille on, että sitä ei ole. 🙏

Vierailija
156/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52, ja koko aikuisikäni ollut hyvässä parisuhteessa. Jos mieheni kuolisi ennen minua, ja siitä toivuttuani jotenkin miettisin uutta suhdetta, rima olisi kyllä korkealla. Ehkä kaipaisin jotakuta jonka kanssa jakaa elämää, mutta en hinnalla millä hyvänsä. Älykkyys olisi tärkeää, ja samat elämänarvot. En kertakaikkiaan kuuntelisi yhtä ainutta xenofobista kommenttia keneltäkään, enkä muutenkään huonontaisi elämääni. Mutta huumorintajuinen, rauhallinen, mukava, turvallinen ja älykäs mies. Voisi parantaa elämänlaatuani. En kyllä usko, että sellaista löytäisin, hyvät miehet on varattu. 

Vierailija
157/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee enää uutta kumppania, koska hänen täytyisi olla antelias, tunteellinen, rakastava ja kohdella ja huomioida joka lailla hyvin. Ja tämä on mahdotonta katkerille suomimiehille.

Vierailija
158/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs näillä ketjun leideillä on itsellään tarjota näille kriteerimiehille? Antakaas kun arvaan: ryppyjä, hamppuista tukkaa, selluliittia, ylipainoa, pöhöä, ientulehdusta, hiivatulehdusta, ulkonevia peräpukamia, vinoja hampaita, riippurintoja, silmäpusseja, kaksoisleukoja, virtsankarkailuja, haluttomuutta ja kiukuttelua?

Kyllä, kyllä. Tämän ikäisillä rupeaa ykeensä jo olemaan jotain tuolta listaltasi, mutta tuskin kellään näitä kaikkia 😅

Ai mitäkö tarjolla?

Olen vakavarainen, omillani toimeen tuleva. Ei draamaa, kiukuttelua eikä pelailua. Lapseni ovat jo aikuistuneita. Olen nätiksi, sekä fiksuksi mainittu, mutta myös huumoria ja sopivaa rentoutta löytyy. Tykkään kokkailla ja tykkään seksistä. En polta, alkoholia käytän erittäin maltillisesti. Pidän itsestäni huolta, kuntoilen. Olen ystävällinen, maltillinen, tolkullinen, antelias ja auttav

Ootko sinkku ja mistäpäin?

Vierailija
159/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kuulostaa todella hyvältä.

Minulle miehen äitisuhde on varoittava, jos mies ei selvästi kun

Paitsi että "akka luiskaan" kuulostaa kamalalta. Kuka edes kutsuu naisia akoiksi?

Hänen äitisuhteessa ei ole munkaan mielestä vikaa. Mutta toi hänen ajatusmaailmansta naisista on turnoff.

Vierailija
160/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 40-50 kymppinen nainen voi enää muuta kuin tyytyä siihen mitä saa.

40-50 kymppinen nainen on jo haudassa.

Jos tarkoitat 4-5 kymppisiä naisia, niin heillä on mahiksia toisella kierroksella oleviiin miehiin ihan hyvin.