Millaisilla syillä nuorta ei hyväksytä asepalvelukseen
eli varusmiespalvelukseen?
Kertokaas!
Entä millä syin lentää pellolle, jos tuleekin hyväksytyksi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Adhd, epilepsia, diapetes, paha astma. Nämä ainakin tiedän itse.
Diapetes ei estä palvelua, ei ennen eikä nyt joten turha siihen on vedota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd, epilepsia, diapetes, paha astma. Nämä ainakin tiedän itse.
Diapetes ei estä palvelua, ei ennen eikä nyt joten turha siihen on vedota.
Diabetes sen sijaan estää. On estänyt vuodesta 2018. Sitä toki ilmeisesti arvioidaan uudelleen joskus tulevaisuudessa, että voisiko diabeetikot astua palvelukseen terveystarkastuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Lihavia ei hyväksytä. Painoindeksi lasketaan.
Taas pelkkää paskaa jauhat.
Johto päätös tulevaisuus puolustusvoimissa 90 prossaa totaali paskaa, kourallinen tulevia varusmiehiä ja naisia, säälittävä näky ruskitkin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen kunto estää tai ei kestä henkistä painetta - esim. NHL-jääkiekkoilijat tai UPI:n ex-johtaja.
Mika Aaltolalla oli jotain polyyppeja nenässä
Mikalla vaikuttaisi olevan lähinnä kusta päässä ja polyyppeja egossa.
Ennen oli miehet rautaa, nykyään muovinäyttöjä tujottavia ei isänmaalisia, vastuuta pakenevia vellinaamoja.
Vierailija kirjoitti:
Kerro polttaneesi kerran pilveä, niin ei tarvi lähteä.
Ei mene noin, sain meta ja amfetamiini positiiviset armeijan huumetestissä ja sain vain pari vuotta lykkäystä vaikka sanoin että olen huumeriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pelkkää paskaa jauhat.
Yli 30 bmi on este armeijan käymiselle.
Palveluksen alussa ilmenee joku sellainen sairaus tai vika, joka voi aiheuttaa ongelmia. Erään tutun palvelus päättyi alkuunsa, koska oli olemassa synnynnäinen vika, joka ei ole varsinaisesti sairaus eikä millään tavalla vaikuta tavalliseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vekaranjärvellä kuljetus ja huoltokomppaniassa oli kyllä aikamoisia sumopainijoita kuskeina aikoinaan.
Helppoa kun on pariviikkoa peseytymättä ja menee likaisissa vaatteissa lääkärin tarkastukseen. Sitte pitää vielä käyttäytyä sopivasti omituisesti ja puhua vähän sekavia.
Mun poika olisi kovasti halunnut, mutta ykköstyypin diabetes estää palveluksen.