Saako armeijassa paremmin munaa sheivattuna vai luomukarvoilla?
Katsooko muut oudosti esim. suihkussa jos sheivaa?
Kommentit (19)
Parhaiten saa sheivattuna luomukarvaisena!! 2kymppinen kolli ei jouda tutkimaan onko se karvoilla vai ilman! Nämä posliinipillujutut on vanhojen ukkojen jorinoita, kun niillä ei enää ilman lääkkeitä ole mitään elämää jalkovälissä!
11 kk olin armeijassa, enkä tiedä kenenkään saaneen munaa. Kaikki olivat luomuja tai vain hieman siistittyjä. Kokeile siis posliinia.
Kertokaas naiset miten yhteistuvassa yhteiselo toimii. Näkyikö aamustondiksia?
Vierailija kirjoitti:
Miten uudet nais-alokkaat on evästetty yhteistupien aamuihin ? Joka miehellä seisoo , miten toimia tämän näyn kohdatessasi ? Ei varmaankaan saa kehua , nimitellä , irvailla tai lupailla . Se on melko kova paikka .
Niitten pitää hoitaa spondis pois ja olihan muukalaislegioonassakin tyydytysjoukko pitämässä miehet tyytyväisinä.
Aamupalalla saa mutta karvoituksella ei ole merkitystä enkä esittele kalustoani keittäjälle
Vierailija kirjoitti:
Mitä aamupalalla saa?
Turpaansa jos näyttää munansa
Vierailija kirjoitti:
Mitä aamupalalla saa?
No munaa tietysti!
90 luvulla ei naisia tuvissa ollut ja kikuli seisoi ihan kivasti.
Munasta en tiedä, mutta 5 piikkiä rintalastaan rokotetta. Eivät kysy kiinnostaako herra alokasta.
Olen itse siis mies. En ymmärrä mistä niin moni täällä palstalla on saanut päähänsä että olisin muija?
Ap
Botomit sheiva siin on sitten helpompi nojata tupa huorana pöytä vasten ja jonnet panee jonossa kun neiti alikersantti käskyttä.
Vierailija kirjoitti:
Botomit sheiva siin on sitten helpompi nojata tupa huorana pöytä vasten ja jonnet panee jonossa kun neiti alikersantti käskyttä.
Osallistuuko naisalikessutkin tuohon miesten väliseen?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse siis mies. En ymmärrä mistä niin moni täällä palstalla on saanut päähänsä että olisin muija?
Ap
Karu totuus, ketään ei kiinnosta sinun sukupuolesi!
Aihe levisi kolmeen suuntaan, kuten ne tapaavat netissä tehdä.
Vanhatkin ukot tykkää karvaisista pilluista, on mielestni aika oudon näköistä kun aikuisella naisella on kalju pillu!
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten saa sheivattuna luomukarvaisena!! 2kymppinen kolli ei jouda tutkimaan onko se karvoilla vai ilman! Nämä posliinipillujutut on vanhojen ukkojen jorinoita, kun niillä ei enää ilman lääkkeitä ole mitään elämää jalkovälissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistuuko naisalikessutkin tuohon miesten väliseen?
Meidän rouva kersantti käytti tuota rangaistus keinona. Jos oikein perseili luvassa oli illalla munaa perseeseen rouvan katsoessa vieressä. Ja se sattui. Ei ollut mitään hempeilyä. Näin rouva koulutti meistä miehiä.
Miten uudet nais-alokkaat on evästetty yhteistupien aamuihin ? Joka miehellä seisoo , miten toimia tämän näyn kohdatessasi ? Ei varmaankaan saa kehua , nimitellä , irvailla tai lupailla . Se on melko kova paikka .