Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis per seaukisen elatuksien maksajaluuserin kanssa ?

Vierailija
162/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:t ovat käytettyä jätettä. niillä oli tilaisuutensa, mutta se meni jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lapsista vaikka mulla itselläni ei niitä olekaan, mutta ei kiitos millekään uusperhekuvioille. Monen eksät vaikeuttaa elämää ihan tahallaan ja sitten voi tulla erimielisyyttä kasvatustavoista. Siinä vedetään aika helposti esiin se "ei ne ole sun lapsia" kortti, vaikka asuttaisiin saman katon alla ja mult kuitenkin odotettaisiin lasten elämään osallistumista muuten. Siis ilmaisena lastenhoitoapuna, ei tasavertaisena kasvattajana. 

Vierailija
164/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi, sillä oikein hyviä lapsettomia miehiä on pilvin pimein. Miksi kelpuuttaa jonkun jämät?

Vierailija
165/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voisin jos se miehen lapsiarki ei kosketa minua mitenkään. Voin mielelläni tutustua lapsiin ja viettää heidän kanssaan aikaa mutta vastuuta en lapsista enkä siitä lapsiperhearjesta halua ottaa.  Eli olen se mukava aikuinen jonka kanssa on kivaa ja tehdään kivoja juttuja. Eli omat kodit kunnes lapset on sen ikäisiä että voivat siivota/pyykätä/tehdä ruuat itse= ovat kohta lähdössä pesästä. Lähtökohtaisesti miehen kanssa nähdään kun lapset eivät ole hänen luonaan. Pidän lapsista, mutta mulle itselleni ei heitä ole tullut. 

Vierailija
166/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin riskin, että todennäköisesti se mies rakastaisi aina enemmän jälkikasvuaan kuin minua?

Olen itse lapseton.

Vierailija
167/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tuollaista vuoroviikoin asumista, joten en. 

Eri asia, jos lapset asuvat vakituisesti jomman kumman vanhemman luona. Mielestäni lasten heittely edestakaisin on vastuutonta, enkä olisi itse lapsena tuollaista halunnut. 

Vierailija
168/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista että lapset tulevat aina ensin, sitten vasta mahdollisesti sinä ja jos mies tekee valinnan lasten tai sinun välillä, valinta on lapset.

jos haluat omia lapsia, ota selvää etukäteen ennenkuin päätät suhteesta.

Ainahan sitä voi seurustella ja käyttää miestä hyväkseen, jos hyödyt siitä, mutta mieti että sinä olet aina ensin.

Vierailija
169/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuollaista vuoroviikoin asumista, joten en. 

Eri asia, jos lapset asuvat vakituisesti jomman kumman vanhemman luona. Mielestäni lasten heittely edestakaisin on vastuutonta, enkä olisi itse lapsena tuollaista halunnut. 

Itse en ymmärrä sitä että vuoroviikkoisuus on yksi (1) viikko. Viikko on lyhyt aika eikä siinä ehdi kuin laittaa vaatteet kaappiin. Ymmärrän jos järjestely on 3 viikkoa, mutta tämä vuoroviikkoisuus on helvetistä.

Vierailija
170/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
171/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Harva eroiskä tosissaan etsii uutta kumppania ja tulevaa puolisoa. Äitipuolta lapsilleen etsivät huushollaamaan. 

Vierailija
172/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kodinkoneen,panopatjan ja hoivakoneen lapsille

Vierailija
173/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vuoroviikkoisuus useinkaan toimi.

Arvatkaa miltä tuntuu sydärisäikähdys-herätä klo 13.30 ulko-oven paukahdukseen, kun lauma 12-vuotiaita pelmahtaa koulun jälkeen pelaileen ja tyhjentään jääkaapin, kun olet neljättä yövuoroa putkeen töissä ja päässyt aamulla klo 9 nukkumaan?

Aika krapulaiselta, sanoisin. 

Mutta kotiin saa aina tulla, niinpä niin.... mitä sen mitään on väliä, vaikka joku vuorotyöläinen siellä yrittäisikin nukkua. Ainahan voi käydä tsekkaan jääkaapin sisällön, onko parempi kuin toisessa osoitteessa.

Vierailija
174/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et oo mun oikee äiti mä vihaan sua!👶🏻

Vierailija
175/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se sama klisee etteivät muka ole uutta isää/äitiä lapsilleen hakemassa. Mitä nyt muuten vaan pitäisi aloittaa yhteinen perhe-elämä jossa leikkii lasten kanssa ja palvelee, syöttää, ostelee lahjoja yms.

Vierailija
176/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se että suhtautuu lastensa äitiin kuin johonkin apinalauman jäseneen ja vie tältä lapset tai hylkää perheen kertoo minulle ihan tarpeeksi kyseisen miehen kognition tasosta, etten halua olla tämän kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
177/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aina, että en. Ihan vain siksi, että arvelin lapsia haluavalla/hankkineella olevan muutenkin aivan erilainen ajatusmaailma kuin itselläni. Sitten tutustuin ja rakastuin vahingossa mieheen, jolla lapsia on. 

Vierailija
178/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen kiinnostunut panemaan vain sellaisia miehiä joilla lapset ovat jo aikuisia. Jos niitä siis on. 

Vierailija
179/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En! En halua lisää ongelmia elämääni. Missä silloin olisi yhteinen aika?

Joka toisella viikollahan on ihan kahdenkeskistä aikaa?

Vierailija
180/189 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, niin en, mutta toki yrittäisin elättää omat äpäräni muilla, kuten av-palstalla todetaan. Se on tasa-arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi