Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia
Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?
Kommentit (688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, minulla ei ole lapsia ja inhoan äitipuolen roolia.
Kukaan ei ole pyytänyt sinua äitipuolen rooliin, mutta pahimmassa tapauksessa et saa eroisän kanssa paneskelurauhaakaan.
Tapaamiset lapsettomalla ajalla? Ei se niin vaikeaa ole.
Luuletko, etteikö omia menoja olisi, joita täytyisi sopeuttaa tapaamisten ja lapsiaikojen kanssa?? Ei kiitos.
Ensinnäkin, se lapsi tulee aina olemaan miehelle se ykkönen, aina. En minä.
Kuten täällä on jo moneen otteeseen sanottu, lapsettomia kyllä löytyy ja siksi haluan sellaisen.
Tottakai ne lapset on 1, niin ne on ydinperheissäkin.
Niin, YDINperheissä, joissa kummallakaan kumppanilla ei ollut lapsia aiemmista suhteistaan. Jos miehellä on jo lapsi jonkun toisen kanssa, ja hankkii lapsen uuden naisen kanssa ei se mikään ydinperhe ole! Uudelta naiselta vain järkyttävä virhe edes ryhtyä suhteeseen miehen kanssa, jolla on jo lapsia entuudestaan.
Jos te hyvät siskot haluatte sen OMAN YDINPERHEEN, silloin te valitsette lapsettoman miehen, mutta niitähän kyllä riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole pyytänyt sinua äitipuolen rooliin, mutta pahimmassa tapauksessa et saa eroisän kanssa paneskelurauhaakaan.
Luuletko, etteikö omia menoja olisi, joita täytyisi sopeuttaa tapaamisten ja lapsiaikojen kanssa?? Ei kiitos.
Kuten täällä on jo moneen otteeseen sanottu, lapsettomia kyllä löytyy ja siksi haluan sellaisen.
Niin, YDINperheissä, joissa kummallakaan kumppanilla ei ollut lapsia aiemmista suhteistaan. Jos miehellä on jo lapsi jonkun toisen kanssa, ja hankkii lapsen uuden naisen kanssa ei se mikään ydinperhe ole! Uudelta naiselta vain järkyttävä virhe edes ryhtyä suhteeseen miehen kanssa, jolla on jo lapsia entuudestaan.
Jos te hyvät siskot haluatte sen OMAN YDINPERHEEN, silloin te valitsette lapsettoman miehen, mutta niitähän kyllä riittää!
50% todennäköisyys erolle
Kyllä. Olen 45-vuotias, joten itse en enää lapsia hanki. Omat ovat täysi-ikäsiä. Minulle sopisi vuoroviikkosuhde, jolloin saisin myös aikaa omille menoille.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään seurustelisi enkä seurustellut. Jos mies ei ole kelvannut lastensa äidille, niin miksi minä hänet huolisin?
Ehkä syynä oli se, että lapsen äiti ei kelvannut miehelle ja lapselle?
Tyhmä kysymys. Tällä palstalla vihataan lapsia, omia ja muiden.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti en. Olen kahden lapsen äiti ja varhaiskasvattaja. Minulla on niin vahvoja ajatuksia lasten kasvattamisesta, että minun olisi vaikeaa tyytyä omassa kodissa olemaan tässä asiassa jossain sivuroolissa. En kestäisi katsoa sivusta, jos lasta kasvatettaisiin minun mielestäni jotenkin väärin. Varmaan sit vois toimia, jos lapsilla ei olisi äitiä kuviossa ja isä antaisi minun toimia lapsilleen samoin kuin toimin omille lapsilleni; eli äidin roolissa ja täysvaltaisena kasvattajana.
Ja tiedostan että minussa on tässä suhteessa myös vikaa. Mutta senpä takia en isejä tapailekkaan. Ei siitä mitään tulisi, minulla menis vaan hermot.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä asiaa uusperheissä, että jos et ole lapsen biologinen vanhempi niin et osallistu/saa osallistua lasten kasvatukseen? Wtf?
Mitä hittoa siitä tulee jos mies saa osallistua vain lapsen 1 asioihin, nainen osallistuu vain lapsen 2 asioihin, ja yhdessä lapsen 3 asioista päätetään?
Mielestäni perhe on yhteinen yksikkö, kaikki yhdessä. Oli lapsen biologinen vanhempi kuka tahansa.
M43, kolme lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50% todennäköisyys erolle
Korjaan puolestasi:
99% todennäköisyys erolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään seurustelisi enkä seurustellut. Jos mies ei ole kelvannut lastensa äidille, niin miksi minä hänet huolisin?
Ei sellaisia tilanteita ole, että äiti jätettyään miehen jäisi ilman lastaan. Suomessa äiti on aina lähivanhempi ja isät etävanhempia.
Eronneet isät eivät vain ole perhe-elämään kelpoisia, syitä siihen löydätte itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarkoittaisi sitä, että miehellä on huono naismaku. En välittäisi jäädä yhdeksi hänen valloituksistaan.
Lapsettomia miehiä löytää helposti, niin miksi ryhtyä uusperheelliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarkoittaisi sitä, että miehellä on huono naismaku. En välittäisi jäädä yhdeksi hänen valloituksistaan.
Onko sulla kaikki ihan hyvin, kovasti jaksat nähdä vaivaa lapsellisten miesten mollaamiseen. Anna muidenkin kommentoida välillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti en. Olen kahden lapsen äiti ja varhaiskasvattaja. Minulla on niin vahvoja ajatuksia lasten kasvattamisesta, että minun olisi vaikeaa tyytyä omassa kodissa olemaan tässä asiassa jossain sivuroolissa. En kestäisi katsoa sivusta, jos lasta kasvatettaisiin minun mielestäni jotenkin väärin. Varmaan sit vois toimia, jos lapsilla ei olisi äitiä kuviossa ja isä antaisi minun toimia lapsilleen samoin kuin toimin omille lapsilleni; eli äidin roolissa ja täysvaltaisena kasvattajana.
Ja tiedostan että minussa on tässä suhteessa myös vikaa. Mutta senpä takia en isejä tapailekkaan. Ei siitä mitään tulisi, minulla menis vaan hermot.Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä asiaa uusperheissä, että jos et ole lapsen biologinen vanhempi niin et osallistu/saa osallistua lasten kasvatukseen? Wtf?
Mitä hittoa siitä tulee jos mies saa osallistua vain lapsen 1 asioihin, nainen osallistuu vain lapsen 2 asioihin, ja yhdessä lapsen 3 asioista päätetään?
Mielestäni perhe on yhteinen yksikkö, kaikki yhdessä. Oli lapsen biologinen vanhempi kuka tahansa.
M43, kolme lasta
Ja miten kulut jaetaan? Jos menet kimppaan lapsettoman naisen kanssa, maksaako hän sunkin lasten menoista puolet? Ruokalaskut, asuntolaina/vuokra, sähkö, vesi, vai suhteutatko päänuppiluvun mukaan että sinä maksat itsesi+lasten osuudet ja kumppani oman osuutensa?
En. Itselläni ei ole lapsia syystä, että en ole halunnut. Viikot ovat hektisiä, hyvä että siihen sain lapsettoman sinkkumiehen sovitettua. Jollekin toiselle voisi puolestaan sopia ja olla kivakin viettää aikaa lasten kanssa.
Harvoin nuo asettavat uutta puolisoa korkealle tärkeysjärjestyksessä. Eli tuskinpa olis mun vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaikki ihan hyvin, kovasti jaksat nähdä vaivaa lapsellisten miesten mollaamiseen. Anna muidenkin kommentoida välillä :)
Olen laittanut 2 kommenttia tähän aloitukseen. Montako itse olet laittanut?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!
Totuus ei kuole koskaan. Eronneet isät tulevat jäämään yksin ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut 2 kommenttia tähän aloitukseen. Montako itse olet laittanut?
Liian monta
Vierailija kirjoitti:
Harvoin nuo asettavat uutta puolisoa korkealle tärkeysjärjestyksessä. Eli tuskinpa olis mun vastaus.
Eivät laita, älä siis ota eronnutta isää ellet välttämättä halua olla pelkkä piika.
Eroisät lapsineen etsikööt eroäitejä lapsineen. Sinkut sinkkuja. Simppeliä.