Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (579)

Vierailija
561/579 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt lapseton haluaisi lapsenpiiaksi/aisuriksi.

Ei kukaan.

Aloittaja ei mielestäni kohdistanut kysymystä vain lapsettomille, mutta jostain syystä lapsettomat tuntuvat ajattelevan näin. 

Vierailija
562/579 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en, aikakaan tässä elämän vaiheessa.

Olen itse eroäiti, enkä jaksaisi sitä tapaamisten sopimisen säätöä, joissa myös jatkuvia muutoksia. Ja silloin kun oma lapseni on isällään, niin en haluaisi käyttää sitä aikaa olemalla vastuussa jonkun toisen lapsista.

En tosin edes etsi parisuhdetta, elämä on tasapainossa nyt juuri näin. Jos joskus aikanaan lapseni aikuistuttua alan miettiä toisin, niin myös toisen mahdollisten lasten tulisi olla jo aikuisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/579 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua miestä, jolla on lapsia. Itsellänikään ei ole, eikä tule. 😊 

Vierailija
564/579 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en. Olen kahden lapsen äiti ja varhaiskasvattaja. Minulla on niin vahvoja ajatuksia lasten kasvattamisesta, että minun olisi vaikeaa tyytyä omassa kodissa olemaan tässä asiassa jossain sivuroolissa. En kestäisi katsoa sivusta, jos lasta kasvatettaisiin minun mielestäni jotenkin väärin. Varmaan sit vois toimia, jos lapsilla ei olisi äitiä kuviossa ja isä antaisi minun toimia lapsilleen samoin kuin toimin omille lapsilleni; eli äidin roolissa ja täysvaltaisena kasvattajana.


Ja tiedostan että minussa on tässä suhteessa myös vikaa. Mutta senpä takia en isejä tapailekkaan. Ei siitä mitään tulisi, minulla menis vaan hermot. 

Vierailija
565/579 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!#comment-142…

 

Game over, sinkkuisät. Rauhaisaa loppuelämää teille ilman kosketusta.

Vierailija
566/579 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti en, aikakaan tässä elämän vaiheessa.

Olen itse eroäiti, enkä jaksaisi sitä tapaamisten sopimisen säätöä, joissa myös jatkuvia muutoksia. Ja silloin kun oma lapseni on isällään, niin en haluaisi käyttää sitä aikaa olemalla vastuussa jonkun toisen lapsista.

En tosin edes etsi parisuhdetta, elämä on tasapainossa nyt juuri näin. Jos joskus aikanaan lapseni aikuistuttua alan miettiä toisin, niin myös toisen mahdollisten lasten tulisi olla jo aikuisia. 

Allekirjoitan kaiken. Sinkkuisien tulee jättää sinkkuäidit rauhaan, eläkööt minun puolesta yksinään vaikka loppuelämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
567/579 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
568/579 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
569/579 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.

Olet tainnut ymmärtää väärin. Se, että et ole kelvannut suhteeseen jonkun kanssa, ei varmasti johdu lapsistasi. 

Vierailija
570/579 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.

Olet tainnut ymmärtää väärin. Se, että et ole kelvannut suhteeseen jonkun kanssa, ei varmasti johdu lapsistasi. 

Mutta lapset olivat varmasti isossa osassa päätlstä torjuta hänet, hyvä että torjui. Tässäkin ketjussa listattu jo useaan otteeseen ne karut tosiasiat eroisiä deittaillessa. Muistakaa naiset, jokainen teistä voi valita taistelunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
571/579 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.

Olet tainnut ymmärtää väärin. Se, että et ole kelvannut suhteeseen jonkun kanssa, ei varmasti johdu lapsistasi. 

Mutta lapset olivat varmasti isossa osassa päätlstä torjuta hänet, hyvä että torjui. Tässäkin ketjussa listattu jo useaan otteeseen ne karut tosiasiat eroisiä deittaillessa. Muistakaa naiset, jokainen teistä voi valita taistelunsa.

Pässinpäiden ei kuulukaan saada kumppania. Eikä ihme, että heistä erotaan

Vierailija
572/579 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.

Olet tainnut ymmärtää väärin. Se, että et ole kelvannut suhteeseen jonkun kanssa, ei varmasti johdu lapsistasi. 

Mutta lapset olivat varmasti isossa osassa päätlstä torjuta hänet, hyvä että torjui. Tässäkin ketjussa listattu jo useaan otteeseen ne karut tosiasiat eroisiä deittaillessa. Muistakaa naiset, jokainen teistä voi valita taistelunsa.

Pässinpäiden ei kuulukaan saada kumppania. Eikä ihme, että heistä erotaan

Niimpä! Vielä kun nykyteknologialla voisi suodattaa nämä pentutehtailevat pässinpäät pois mm. deittisovelluksista. Saa naisena varmasti sen oman ydinperheen sen lapsettoman miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
573/579 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
574/579 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia uppia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
575/579 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän kivikaudella aloittaja oikein elää??

Vierailija
576/579 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän kivikaudella aloittaja oikein elää??

Millä aikakaudella sinä elät

Vierailija
577/579 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut jo kolme vuotta. Mutta emme aio muuttaa yhteen niin kauan, kun lapset ovat alaikäisiä. Itsellänikin on lapsia edellisestä suhteesta ja nuorimmaisemme ovat saman ikäisiä, eli sitten heidän aikuistuttua voidaan miettiä asumiskuvioita uudestaan. Hyvin toimii. Ei varsinaisesti olla mitään isä-/äitipuolia toistemme lapsille, molempien lapsilla on jo kaksi vanhempaa. Mutta toki yhdessä vietetään aikaa ja tehdään lomareissuja koko porukalla (siis molempien lapset mukana) jne.

Vierailija
578/579 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut jo kolme vuotta. Mutta emme aio muuttaa yhteen niin kauan, kun lapset ovat alaikäisiä. Itsellänikin on lapsia edellisestä suhteesta ja nuorimmaisemme ovat saman ikäisiä, eli sitten heidän aikuistuttua voidaan miettiä asumiskuvioita uudestaan. Hyvin toimii. Ei varsinaisesti olla mitään isä-/äitipuolia toistemme lapsille, molempien lapsilla on jo kaksi vanhempaa. Mutta toki yhdessä vietetään aikaa ja tehdään lomareissuja koko porukalla (siis molempien lapset mukana) jne.

Kun muutatte yhteen, montako huonetta teidän kodissa tulee olemaan lapsianne varten?

Vierailija
579/579 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän kivikaudella aloittaja oikein elää??

Millä aikakaudella sinä elät

Nykyajassa, 2026.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi