Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (579)

Vierailija
521/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo  suhde omilla kodeilla voisi toimia. 

Heti ekassa kommentissa näkee miten vääristynyt tän palstan ihmisten maailmankuva on

Kai sinä toivottavasti täysijärkinen ihminen ymmärrät, että nykyteknologian ansiosta yhdenkään naisen ei tarvitse enää tyytyä eronneeseen isään? Me naiset saamme niin paljon tarjontaa lapsettomista miehistä, että voimme hyvällä omatunnolla rajata eronneet isät pois vaihtoehdoista.

 

Kysyn vielä uudestaan kaikilta, miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Voitte pohtia tuota itseksenne.

Tervejärkinen ihminen ei puhu toisen ihmisen käyttämisestä

Tuossa aiemmassa käyttämätön tarkoittikin naista, jolla ei ole lapsia ja käytetty miestä, jolla on jo lapsia. Eli aika looginen kysymys minun mielestäni.

Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan

Vierailija
522/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut jo vuosia vuoroviikkoisän kanssa. On minulla itsellänikin lapsia. Muutamme yhteen kun lapset lähtevät omilleen - ei siinä enää kauaa menekään. Pari vuotta sitten ostettiin yhteinen mökki ja siellä vietetään jo nyt paljon aikaa erilaisilla kokoonpanoilla. 

Ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, ehdin seurustella vuosia vela-miehen kanssa. Hänkin oli oikein mukava, mutta huomasin että kaipasin enemmän. Halusin vielä rakastua. Se rakkaus löytyi sitten isämiehestä. 

Mahtoi olla duloinen päiväuni...

Ihan mielenkiinnosta, miksi ajattelit päiväuneksi? Ihan hauskaa jos jonkun mielestä elämäni on jotenkin epätodellista :) 

Se, että rakkaus löytyisi jostain isämiehestä on todellakin päiväuni. Kunhan heräät niin ymmärrät. Kannattaa lukaista tämä linkki, ehkä se auttaa. Ota se ilmaisena terapeuttina.

 

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!#comment-142…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ne lapset heti tuntua kuin omilta, että vielä suostuisin oman kokemukseni jälkeen tapaamaan jotain isäihmistä.

Vierailija
524/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut viikonloppuisän kanssa, ja yksi eromme syistä oli se, miten hän laiminlöi lapsiaan. Vietin usein lasten kanssa keskenään aikaa hänen selvitessä krapulasta tmv. 

Jos nykyinen avioliittoni kariutuu voisin antaa mahdollisuuden miehelle jolla on lapsia, jos hänelle olisi minun lapset ok. 

Vierailija
525/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ne lapset heti tuntua kuin omilta, että vielä suostuisin oman kokemukseni jälkeen tapaamaan jotain isäihmistä.

millainen se sun kokemus sitten oli?

Vierailija
526/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
527/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo  suhde omilla kodeilla voisi toimia. 

Heti ekassa kommentissa näkee miten vääristynyt tän palstan ihmisten maailmankuva on

Kai sinä toivottavasti täysijärkinen ihminen ymmärrät, että nykyteknologian ansiosta yhdenkään naisen ei tarvitse enää tyytyä eronneeseen isään? Me naiset saamme niin paljon tarjontaa lapsettomista miehistä, että voimme hyvällä omatunnolla rajata eronneet isät pois vaihtoehdoista.

 

Kysyn vielä uudestaan kaikilta, miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Voitte pohtia tuota itseksenne.

Tervejärkinen ihminen ei puhu toisen ihmisen käyttämisestä

Tuossa aiemmassa käyttämätön tarkoittikin naista, jolla ei ole lapsia ja käytetty miestä, jolla on jo lapsia. Eli aika looginen kysymys minun mielestäni.

Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan

Totuus sattuu jos ei noita sanoja kestä. Koira älähtää kun kalikka kalahtaa, vai mites se menikään...

Vierailija
528/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo  suhde omilla kodeilla voisi toimia. 

Heti ekassa kommentissa näkee miten vääristynyt tän palstan ihmisten maailmankuva on

Kai sinä toivottavasti täysijärkinen ihminen ymmärrät, että nykyteknologian ansiosta yhdenkään naisen ei tarvitse enää tyytyä eronneeseen isään? Me naiset saamme niin paljon tarjontaa lapsettomista miehistä, että voimme hyvällä omatunnolla rajata eronneet isät pois vaihtoehdoista.

 

Kysyn vielä uudestaan kaikilta, miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Voitte pohtia tuota itseksenne.

Tervejärkinen ihminen ei puhu toisen ihmisen käyttämisestä

Tuossa aiemmassa käyttämätön tarkoittikin naista, jolla ei ole lapsia ja käytetty miestä, jolla on jo lapsia. Eli aika looginen kysymys minun mielestäni.

Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan

Totuus sattuu jos ei noita sanoja kestä. Koira älähtää kun kalikka kalahtaa, vai mites se menikään...

Lapsen ajatuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
529/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperhekuvio ei nappaa, mutta jos on täysi-ikäiset ja omillaan asuvat lapset, niin mikä ettei. Riippuu toki ihmisestä paljon. 

t. vela

Aikuisten lasten myötä tulee usein uusia lapsia, joten sitä lapsiperhe-elämää ei silloin pääse mitenkään karkuun.

Vierailija
530/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sinkkuna seurustelin kahden lapsen isän kanssa. Vaikkemme muuttaneet yhteen, vietin aikaa lastenkin kanssa ja olin haluttua seuraa kesälomamatkoilla  kokkaajana, viihdyttäjänä ja rahapussina. Lasten ollessa läsnä olin miehelle kuin ilmaa. Se todella häiritsi. 

 

Kun itse erosin ja olin jo äiti, eivät miehet kelpuuttaneetkaan minua puolisoksi lapsen vuoksi, vaikka heillä itsellään oli lapsia. Tästä viisastuneena en enää kelpuuttaisi itsekään isää, vaan olisin ihan yhtä Itsekäs kuin miehetkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
531/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo  suhde omilla kodeilla voisi toimia. 

Heti ekassa kommentissa näkee miten vääristynyt tän palstan ihmisten maailmankuva on

Kai sinä toivottavasti täysijärkinen ihminen ymmärrät, että nykyteknologian ansiosta yhdenkään naisen ei tarvitse enää tyytyä eronneeseen isään? Me naiset saamme niin paljon tarjontaa lapsettomista miehistä, että voimme hyvällä omatunnolla rajata eronneet isät pois vaihtoehdoista.

 

Kysyn vielä uudestaan kaikilta, miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Voitte pohtia tuota itseksenne.

Tervejärkinen ihminen ei puhu toisen ihmisen käyttämisestä

Tuossa aiemmassa käyttämätön tarkoittikin naista, jolla ei ole lapsia ja käytetty miestä, jolla on jo lapsia. Eli aika looginen kysymys minun mielestäni.

Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan

Totuus sattuu jos ei noita sanoja kestä. Koira älähtää kun kalikka kalahtaa, vai mites se menikään...

Lapsen ajatuksia

Eli et kestä totuutta isämiehistä. Voimia...

Vierailija
532/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sinkkuna seurustelin kahden lapsen isän kanssa. Vaikkemme muuttaneet yhteen, vietin aikaa lastenkin kanssa ja olin haluttua seuraa kesälomamatkoilla  kokkaajana, viihdyttäjänä ja rahapussina. Lasten ollessa läsnä olin miehelle kuin ilmaa. Se todella häiritsi. 

 

Kun itse erosin ja olin jo äiti, eivät miehet kelpuuttaneetkaan minua puolisoksi lapsen vuoksi, vaikka heillä itsellään oli lapsia. Tästä viisastuneena en enää kelpuuttaisi itsekään isää, vaan olisin ihan yhtä Itsekäs kuin miehetkin. 

Lapsettomia miehiä riittää myös sinullekin, älä ole huolissasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
533/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo  suhde omilla kodeilla voisi toimia. 

Heti ekassa kommentissa näkee miten vääristynyt tän palstan ihmisten maailmankuva on

Kai sinä toivottavasti täysijärkinen ihminen ymmärrät, että nykyteknologian ansiosta yhdenkään naisen ei tarvitse enää tyytyä eronneeseen isään? Me naiset saamme niin paljon tarjontaa lapsettomista miehistä, että voimme hyvällä omatunnolla rajata eronneet isät pois vaihtoehdoista.

 

Kysyn vielä uudestaan kaikilta, miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Voitte pohtia tuota itseksenne.

Tervejärkinen ihminen ei puhu toisen ihmisen käyttämisestä

Tuossa aiemmassa käyttämätön tarkoittikin naista, jolla ei ole lapsia ja käytetty miestä, jolla on jo lapsia. Eli aika looginen kysymys minun mielestäni.

Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan

Totuus sattuu jos ei noita sanoja kestä. Koira älähtää kun kalikka kalahtaa, vai mites se menikään...

Lapsen ajatuksia

Eli et kestä totuutta isämiehistä. Voimia...

🤦

Vierailija
534/579 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

Mikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
535/579 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele.

Mikset?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!#comment-142…

 

Tuolta löytyy monta älyttömän hyvää syytä miksi ei voi eronneita isämiehiä suositella.

 

Jo yli 3100 katsojaa! Aivan mahtavaa, että totuus alkaa valjeta pikkuhiljaa!

Vierailija
536/579 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vela, ei tarvitse miettiä tällaisia ongelmia.

Vierailija
537/579 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vela, ei tarvitse miettiä tällaisia ongelmia.

Niin jos velana löydät.miehen, joka on myös vela. Ongelmana nyt on se, että nuo eronneet isät yrittävät lähestyä.

Vierailija
538/579 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vela, ei tarvitse miettiä tällaisia ongelmia.

Niin jos velana löydät.miehen, joka on myös vela. Ongelmana nyt on se, että nuo eronneet isät yrittävät lähestyä.

Deittiprofiiliin teksti: "olen vapaaehtoisesti lapseton, olethan sinäkin. Jos luit tämän bion, aloita keskustelu emojilla XYZ, niin tiedän, että ollaan samalla aaltopituudella."

 

Sen jälkeen roskiin kaikki viestit, joissa ei ole tuota emojia.

Vierailija
539/579 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vela, ei tarvitse miettiä tällaisia ongelmia.

Niin jos velana löydät.miehen, joka on myös vela. Ongelmana nyt on se, että nuo eronneet isät yrittävät lähestyä.

Deittiprofiiliin teksti: "olen vapaaehtoisesti lapseton, olethan sinäkin. Jos luit tämän bion, aloita keskustelu emojilla XYZ, niin tiedän, että ollaan samalla aaltopituudella."

 

Sen jälkeen roskiin kaikki viestit, joissa ei ole tuota emojia.

"Olen vapaaehtoisesti lapseton, olethan sinäkin".

 

Niin selkeä ja yksinkertainen pyyntö eronneille isille pysyä poissa, mutta ei. Silti pitää yrittää lähestyä aivan kuin kuvittelisi omaavansa vielä mitään mahdollisuuksia naisen kanssa. Ei, sanon minä. Eronnut isä on yhtä viehättävä kuin käytetty kondomi, piste.

Vierailija
540/579 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sinkkuna seurustelin kahden lapsen isän kanssa. Vaikkemme muuttaneet yhteen, vietin aikaa lastenkin kanssa ja olin haluttua seuraa kesälomamatkoilla  kokkaajana, viihdyttäjänä ja rahapussina. Lasten ollessa läsnä olin miehelle kuin ilmaa. Se todella häiritsi. 

 

Kun itse erosin ja olin jo äiti, eivät miehet kelpuuttaneetkaan minua puolisoksi lapsen vuoksi, vaikka heillä itsellään oli lapsia. Tästä viisastuneena en enää kelpuuttaisi itsekään isää, vaan olisin ihan yhtä Itsekäs kuin miehetkin. 

Tää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi