Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia
Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?
Kommentit (579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut jo vuosia vuoroviikkoisän kanssa. On minulla itsellänikin lapsia. Muutamme yhteen kun lapset lähtevät omilleen - ei siinä enää kauaa menekään. Pari vuotta sitten ostettiin yhteinen mökki ja siellä vietetään jo nyt paljon aikaa erilaisilla kokoonpanoilla.
Ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, ehdin seurustella vuosia vela-miehen kanssa. Hänkin oli oikein mukava, mutta huomasin että kaipasin enemmän. Halusin vielä rakastua. Se rakkaus löytyi sitten isämiehestä.
Mahtoi olla duloinen päiväuni...
Ihan mielenkiinnosta, miksi ajattelit päiväuneksi? Ihan hauskaa jos jonkun mielestä elämäni on jotenkin epätodellista :)
Se, että rakkaus löytyisi jostain isämiehestä on todellakin päiväuni. Kunhan heräät niin ymmärrät. Kannattaa lukaista tämä linkki, ehkä se auttaa. Ota se ilmaisena terapeuttina.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!#comment-142…
Pitäisi ne lapset heti tuntua kuin omilta, että vielä suostuisin oman kokemukseni jälkeen tapaamaan jotain isäihmistä.
Olen seurustellut viikonloppuisän kanssa, ja yksi eromme syistä oli se, miten hän laiminlöi lapsiaan. Vietin usein lasten kanssa keskenään aikaa hänen selvitessä krapulasta tmv.
Jos nykyinen avioliittoni kariutuu voisin antaa mahdollisuuden miehelle jolla on lapsia, jos hänelle olisi minun lapset ok.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ne lapset heti tuntua kuin omilta, että vielä suostuisin oman kokemukseni jälkeen tapaamaan jotain isäihmistä.
millainen se sun kokemus sitten oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo suhde omilla kodeilla voisi toimia.
Heti ekassa kommentissa näkee miten vääristynyt tän palstan ihmisten maailmankuva on
Kai sinä toivottavasti täysijärkinen ihminen ymmärrät, että nykyteknologian ansiosta yhdenkään naisen ei tarvitse enää tyytyä eronneeseen isään? Me naiset saamme niin paljon tarjontaa lapsettomista miehistä, että voimme hyvällä omatunnolla rajata eronneet isät pois vaihtoehdoista.
Kysyn vielä uudestaan kaikilta, miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Voitte pohtia tuota itseksenne.
Tervejärkinen ihminen ei puhu toisen ihmisen käyttämisestä
Tuossa aiemmassa käyttämätön tarkoittikin naista, jolla ei ole lapsia ja käytetty miestä, jolla on jo lapsia. Eli aika looginen kysymys minun mielestäni.
Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan
Totuus sattuu jos ei noita sanoja kestä. Koira älähtää kun kalikka kalahtaa, vai mites se menikään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo suhde omilla kodeilla voisi toimia.
Heti ekassa kommentissa näkee miten vääristynyt tän palstan ihmisten maailmankuva on
Kai sinä toivottavasti täysijärkinen ihminen ymmärrät, että nykyteknologian ansiosta yhdenkään naisen ei tarvitse enää tyytyä eronneeseen isään? Me naiset saamme niin paljon tarjontaa lapsettomista miehistä, että voimme hyvällä omatunnolla rajata eronneet isät pois vaihtoehdoista.
Kysyn vielä uudestaan kaikilta, miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Voitte pohtia tuota itseksenne.
Tervejärkinen ihminen ei puhu toisen ihmisen käyttämisestä
Tuossa aiemmassa käyttämätön tarkoittikin naista, jolla ei ole lapsia ja käytetty miestä, jolla on jo lapsia. Eli aika looginen kysymys minun mielestäni.
Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan
Totuus sattuu jos ei noita sanoja kestä. Koira älähtää kun kalikka kalahtaa, vai mites se menikään...
Lapsen ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Uusperhekuvio ei nappaa, mutta jos on täysi-ikäiset ja omillaan asuvat lapset, niin mikä ettei. Riippuu toki ihmisestä paljon.
t. vela
Aikuisten lasten myötä tulee usein uusia lapsia, joten sitä lapsiperhe-elämää ei silloin pääse mitenkään karkuun.
Nuorena sinkkuna seurustelin kahden lapsen isän kanssa. Vaikkemme muuttaneet yhteen, vietin aikaa lastenkin kanssa ja olin haluttua seuraa kesälomamatkoilla kokkaajana, viihdyttäjänä ja rahapussina. Lasten ollessa läsnä olin miehelle kuin ilmaa. Se todella häiritsi.
Kun itse erosin ja olin jo äiti, eivät miehet kelpuuttaneetkaan minua puolisoksi lapsen vuoksi, vaikka heillä itsellään oli lapsia. Tästä viisastuneena en enää kelpuuttaisi itsekään isää, vaan olisin ihan yhtä Itsekäs kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo suhde omilla kodeilla voisi toimia.
Heti ekassa kommentissa näkee miten vääristynyt tän palstan ihmisten maailmankuva on
Kai sinä toivottavasti täysijärkinen ihminen ymmärrät, että nykyteknologian ansiosta yhdenkään naisen ei tarvitse enää tyytyä eronneeseen isään? Me naiset saamme niin paljon tarjontaa lapsettomista miehistä, että voimme hyvällä omatunnolla rajata eronneet isät pois vaihtoehdoista.
Kysyn vielä uudestaan kaikilta, miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Voitte pohtia tuota itseksenne.
Tervejärkinen ihminen ei puhu toisen ihmisen käyttämisestä
Tuossa aiemmassa käyttämätön tarkoittikin naista, jolla ei ole lapsia ja käytetty miestä, jolla on jo lapsia. Eli aika looginen kysymys minun mielestäni.
Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan
Totuus sattuu jos ei noita sanoja kestä. Koira älähtää kun kalikka kalahtaa, vai mites se menikään...
Lapsen ajatuksia
Eli et kestä totuutta isämiehistä. Voimia...
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sinkkuna seurustelin kahden lapsen isän kanssa. Vaikkemme muuttaneet yhteen, vietin aikaa lastenkin kanssa ja olin haluttua seuraa kesälomamatkoilla kokkaajana, viihdyttäjänä ja rahapussina. Lasten ollessa läsnä olin miehelle kuin ilmaa. Se todella häiritsi.
Kun itse erosin ja olin jo äiti, eivät miehet kelpuuttaneetkaan minua puolisoksi lapsen vuoksi, vaikka heillä itsellään oli lapsia. Tästä viisastuneena en enää kelpuuttaisi itsekään isää, vaan olisin ihan yhtä Itsekäs kuin miehetkin.
Lapsettomia miehiä riittää myös sinullekin, älä ole huolissasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella. En kuitenkaan yhteen muuttaisi. Tapailtais silloin, kun lapsia ei ole. Mitkään uusperhekuviot muuten ei nappaa. Kahden aikuisen helppo suhde omilla kodeilla voisi toimia.
Heti ekassa kommentissa näkee miten vääristynyt tän palstan ihmisten maailmankuva on
Kai sinä toivottavasti täysijärkinen ihminen ymmärrät, että nykyteknologian ansiosta yhdenkään naisen ei tarvitse enää tyytyä eronneeseen isään? Me naiset saamme niin paljon tarjontaa lapsettomista miehistä, että voimme hyvällä omatunnolla rajata eronneet isät pois vaihtoehdoista.
Kysyn vielä uudestaan kaikilta, miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Voitte pohtia tuota itseksenne.
Tervejärkinen ihminen ei puhu toisen ihmisen käyttämisestä
Tuossa aiemmassa käyttämätön tarkoittikin naista, jolla ei ole lapsia ja käytetty miestä, jolla on jo lapsia. Eli aika looginen kysymys minun mielestäni.
Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan
Totuus sattuu jos ei noita sanoja kestä. Koira älähtää kun kalikka kalahtaa, vai mites se menikään...
Lapsen ajatuksia
Eli et kestä totuutta isämiehistä. Voimia...
🤦
Vierailija kirjoitti:
En suosittele.
Mikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele.
Mikset?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18361894/huomio-sinkkuisat!#comment-142…
Tuolta löytyy monta älyttömän hyvää syytä miksi ei voi eronneita isämiehiä suositella.
Jo yli 3100 katsojaa! Aivan mahtavaa, että totuus alkaa valjeta pikkuhiljaa!
Jos on vela, ei tarvitse miettiä tällaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vela, ei tarvitse miettiä tällaisia ongelmia.
Niin jos velana löydät.miehen, joka on myös vela. Ongelmana nyt on se, että nuo eronneet isät yrittävät lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vela, ei tarvitse miettiä tällaisia ongelmia.
Niin jos velana löydät.miehen, joka on myös vela. Ongelmana nyt on se, että nuo eronneet isät yrittävät lähestyä.
Deittiprofiiliin teksti: "olen vapaaehtoisesti lapseton, olethan sinäkin. Jos luit tämän bion, aloita keskustelu emojilla XYZ, niin tiedän, että ollaan samalla aaltopituudella."
Sen jälkeen roskiin kaikki viestit, joissa ei ole tuota emojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vela, ei tarvitse miettiä tällaisia ongelmia.
Niin jos velana löydät.miehen, joka on myös vela. Ongelmana nyt on se, että nuo eronneet isät yrittävät lähestyä.
Deittiprofiiliin teksti: "olen vapaaehtoisesti lapseton, olethan sinäkin. Jos luit tämän bion, aloita keskustelu emojilla XYZ, niin tiedän, että ollaan samalla aaltopituudella."
Sen jälkeen roskiin kaikki viestit, joissa ei ole tuota emojia.
"Olen vapaaehtoisesti lapseton, olethan sinäkin".
Niin selkeä ja yksinkertainen pyyntö eronneille isille pysyä poissa, mutta ei. Silti pitää yrittää lähestyä aivan kuin kuvittelisi omaavansa vielä mitään mahdollisuuksia naisen kanssa. Ei, sanon minä. Eronnut isä on yhtä viehättävä kuin käytetty kondomi, piste.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sinkkuna seurustelin kahden lapsen isän kanssa. Vaikkemme muuttaneet yhteen, vietin aikaa lastenkin kanssa ja olin haluttua seuraa kesälomamatkoilla kokkaajana, viihdyttäjänä ja rahapussina. Lasten ollessa läsnä olin miehelle kuin ilmaa. Se todella häiritsi.
Kun itse erosin ja olin jo äiti, eivät miehet kelpuuttaneetkaan minua puolisoksi lapsen vuoksi, vaikka heillä itsellään oli lapsia. Tästä viisastuneena en enää kelpuuttaisi itsekään isää, vaan olisin ihan yhtä Itsekäs kuin miehetkin.
Tää
Sana käyttämätön/käytetty kertoo enemmän sanojastaan