Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia
Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?
Kommentit (381)
En enää, kokeiltu on.
Aina siinä kuviossa on joku pimeä, yleensä ex mutta ei ne ongelmaiset nykylapsetkaan helppoja ole, etenkin kun ns ulkopuolisella ihmisellä ei ole heihin sitä rakkautta mikä lapsen vanhemmilla, joita se taas sokaisee katsomaan ruusunpunaisten lasien läpi lastensa käytöstä.
Ehkä niin, et kyseessä olisi joku 50v daddy jonka lapset jo ainakin lähellä täysi-ikäisyyttä. Hoidettavan ikäisten lasten äitipuoleksi ei enää ikinä, sen helvetin käynyt jo läpi liki omankin mielenterveyden menettäen.
Jos lapset on jo aikuisia, kuten omanikin. Muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi. Liian iso vaara joutua äitipuoleksi ja vastuunkantajaksi. Meillä on iso joukko hyviä miehiä, joilla ei ole menneisyyden taakkaa.
Miehistä kolmasosa on lapsettomia.
Se on paljon ja lukema on suurempi varmasti omassa ikäluokassani (25-30). En ymmärrä miksi valitsisin lapsellisen miehen, sillä mukana riippuu aina jotenkin lasten äiti. Puhumattakaan siitä, jos välit ovat tulehtuneet ja lapset hirviöitä/ "et oo mun äiti, et voi sanoa mulle mitään".
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella vuoroviikoin.
Miten täm.önen toteutuu irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi. Liian iso vaara joutua äitipuoleksi ja vastuunkantajaksi. Meillä on iso joukko hyviä miehiä, joilla ei ole menneisyyden taakkaa.
Miehistä kolmasosa on lapsettomia.
Se on paljon ja lukema on suurempi varmasti omassa ikäluokassani (25-30). En ymmärrä miksi valitsisin lapsellisen miehen, sillä mukana riippuu aina jotenkin lasten äiti. Puhumattakaan siitä, jos välit ovat tulehtuneet ja lapset hirviöitä/ "et oo mun äiti, et voi sanoa mulle mitään".
Nykyään vanhemmat osaa erota viisaammin ja välit vanhempien välillä asialliset.
Eroisät ikävän harvoin antaa uudelle parisuhteelle kauheasti. Lapset vie ajan ja rahat, uuden kumppanin pitäisi hypätä perheen naisen saappaisiin.
Yllättävän paljon itsekkään narsistisia ja lapsivihamielisiä naisia palstalla, empatiakykyiset naiset sit tuolla oikeassa maailmassa.
T.m39 ja lapset 3v ja 1v
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon itsekkään narsistisia ja lapsivihamielisiä naisia palstalla, empatiakykyiset naiset sit tuolla oikeassa maailmassa.
T.m39 ja lapset 3v ja 1v
Ei se ole vihaamista, jos ei pidä tai välitä jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.m39 ja lapset 3v ja 1v
Ei se ole vihaamista, jos ei pidä tai välitä jostakin.
Eroiskä alapeukuttaa :)
Vierailija kirjoitti:
T.m39 ja lapset 3v ja 1v
Heti ollaan leimaamassa narsistiksi, jos nainen nainen ei halua jokaisen miehen kanssa seurustella. 😂
P.s. En ihmettele yhtään, että olet eronnut. Pelastit jo todellisen luonteesi yhdellä kommentilla.
En todellakaan. En halua toisen lapsia omaa elämääni ja parisuhdettani rajoittamaan.
Meillä on lapsia kolme. Ei siis ajankohtaista, mutta pidän uusperhekuvioita ällöttävinä. Kaavitaan toisten rippeitä lautaselta. Mun sun ja meidän lapset... Tosi epätodennäköistä että löisin hynttyyt yhteen jonkun kaa joskus jos tilanne ois sellainen ja perustaisin jonkun megaperheen. En siis ajattele että itsekään olisin kovin tavoiteltu millään deittimarkkinoilla. Ehjä perhe on harvinaisuus nykyään.
Never. Vaikka lapset olisivat jo aikuisiakin. Riskinä lapsenlapset ja siihen show'hun joutuminen.
Lapset ovat turn off ja vuoroviikko asuminen on vielä isompi turn off. Varsinkin jos lapset ovat pieniä, niin pitäisi pystyä vanhempien sopimaan keskenään kumman luona asuvat eikä heitellä niitä edes takaisin kuin mitäkin tavaroita. Vuoroviikkoasuminen kertoo siitä, että mies on itsekäs, kun on vaatinut/halunnut lähteä moiseen lapselle haitalliseen järjestelyyn tai sitten hän on lapanen, joka ei ole osannut kieltäytyä ja pitää lastensa puolia, jos nainen on vaatinut vv-asumista, jotta saa sitä kuuluista omaa aikaa omista lapsistaan.
Eli en lähtisi edes tutustumaan tuollaiseen mieheen, seurustelusta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat turn off ja vuoroviikko asuminen on vielä isompi turn off. Varsinkin jos lapset ovat pieniä, niin pitäisi pystyä vanhempien sopimaan keskenään kumman luona asuvat eikä heitellä niitä edes takaisin kuin mitäkin tavaroita.
Vähän nyt menee ohi, mutta vuoroviikoilla mahdollistetaan lapsen arki molempien vanhempien kanssa.
Itse olin erolapsena viikonloppulapsi, eli asuin äidillä ja vierailin isällä joka toinen vkloppu ja lomilla.
Ja kadehdin pohjattomasti niitä muutamaa harvaa, jotka jo siihen aikaan olivat vuoroviikkolapsia.
Vierailija kirjoitti:
T.m39 ja lapset 3v ja 1v
Ei se tee itsekästä, lapsivihamielistä saatiin narsistia, ettei halua osaksi lapsiperhe-elämää. Ei kaikki hanki omaakaan lapsia.
Oma lapseni on jo isompi, enkä minäkään jaksaisi enää pakittaa tuohon ihan pikkulapsi-perheilyyn.
Vierailija kirjoitti:
T.m39 ja lapset 3v ja 1v
Jos eroaisitte, Niin alkaisitko mieluummin seurustella lapsettoman naisen kanssa vai naisen, jolla myös on pieniä lapsia?
En seurustelisi.
Haluan asua yhdessä, minulla ei ole enkä halua tai voi saada omia lapsia, en halua kasvattaa toisen lapsia tai olla vuoroviikkokumppani. Siksi ei toimisi.
Arvostan omaa rauhaa (ja tarvitsen sitä myös kotoa työskentelyyn) ja minulla on useita isoja koiria joista osa ei ole mitenkään lapsiturvallisia (ei ihmisaggressiivisia, mutta esimerkiksi alkukantainen, 50-kiloinen, lapsiin tottumaton koira joka saattaa vahtia luitaan vierailta, hmm ei). Tykkään myös nyt ja jatkossakin asua keskellä ei mitään, kantovesi, rajalliset sähköt. Tykkään kulkea kotona alasti, myös ulkona kun lähimpään naapuriin 4km...
En siis millään näe miten tämä toimisi jos tässä pyörisi lapsi tai lapsia, ilman että se rajoittaisi ihan hirveästi omaa menoani ja sitä miten elän. Koirien pitäisi varmaan olla tarhassa tai sisällä jossain rajatussa tilassa, minun sivistyneesti ja miten ne lapset kulkisivat täältä kouluun, ei täällä päin ole oikein mitään. Elikkäs ei, on aina ollut ihan selvää että voin kumppanustua vain miehen kanssa, joka on vapaaehtoisesti lapseton. Lapset pitää kuitenkin ottaa kaikessa huomioon ykkösenä ja niin sen kuuluukin olla, minulla ei siihen ole tahtoa eikä resursseja.
Itselläni on lapsi, ja koen ettei elämässäni tällä hetkellä ole tilaa parisuhteelle.
Aikanaan kun lapseni on aikuinen, niin en lähtisi parisuhteeseen, jossa elettäisiin pikkulapsi-arkea. Olen kuitenkin siinä vaiheessa omani jo yksinäni hoitanut, ja elän siinä kohtaa omaa vapaampaa arkeani. Toki omani jos saa omia lapsia, niin olen tukena.