Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (287)

Vierailija
281/287 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähtäin ei ole muuttaa yhteen, niin voisin seurustella. Ei mua haittaa jos mies on viikon lastensa kanssa, kunhan minua ei sotketa siihen hommaan. Omat lapset on jo aikuisia niin ei houkuta yhtään mikään uusperhelapsiarki.

Vierailija
282/287 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään uusperhettä. Omat lapset ovat aikuisia ja asun omassa kodissa missä lapset saavat vierailla halutessaan, ja vielä käyvätkin joka viikko.

Minun ikäisellä miehellä oletan olevan sama kuvio omassa kodissaan. Eikä näitä kukaan halua sekoittaa. Jokainen elää omaa elämäänsä ja aikuiset tapaavat sen mukaan miten ehtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/287 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuvanhempien kannattaa seurustella toistensa kanssa.

Lapseton luultavasti tulee ihan ymmärrettävästi pettämään toisen lapsettoman kanssa.

Vierailija
284/287 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki osa porukasta ei halua koskaan lapsia, eikä osaa suhtautua toisten lapsiin.

Loput, kuten itse, on sitten asialle avoimia - kunhan se ei tarkoita sitä, että mies etsii lastenhoitajaa, koska ei itse jaksa olla vanhempi.

Miehen pitää myös pitää osata kasvattaa lapsia, eikä esim. olla täysin niiden tossun alla, jolloin uusi puoliso joutuu mahdottomaan tilanteeseen.

Itse tutustuisin lapsiin ensin, ja jos kemiat kohtaavat molemmin puolin, olisi yhteenmuuttokin mahdollista. Mutta jos homma ei ole lasten isällä hallussa kotona, niin sitten ei missään nimessä - koti on turvapaikka jossa pitää saada rentoutua. Eli jos lapset ovat voimakkaasti ideaa vastaan, eikä isä osaa luovia asiaa, niin sitten ei muuteta minnekään.

Yhdessähän ei ole pakko asua, se on se hieno puoli nykyään. Voi asua saman katon alla joka toinen viikko rennolla, jos edellisestä suhteesta lapsia, ja odottaa että lähtevät kotoa.

Vierailija
285/287 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään! Äitiä ja piikaa on äpäröilleen hankkimassa.

Vierailija
286/287 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
287/287 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi