Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia
Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?
Kommentit (411)
En. Haluan tasapainoisen parisuhteen, enkä mitään hyysäysroolia.
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella vuoroviikoin.
Vaikka lapset saattaa rampata kahden kodin väliä miten tykkäävät?
Joo, mut en haluaisi nähdä niitä lapsia lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Haluan tasapainoisen parisuhteen, enkä mitään hyysäysroolia.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
En, vaikka lapset olisivat aikuisiakin.
?
Jos ikäiselläni miehellä (54) olisi ala-ikäisiä lapsia niin en, aikuiset lapset ok.
En seurustelisi. Liian iso vaara joutua äitipuoleksi ja vastuunkantajaksi. Meillä on iso joukko hyviä miehiä, joilla ei ole menneisyyden taakkaa.
Olen seurustellut jo vuosia sellaisen miehen kanssa jolla on lapsi vuoroviikoin. On minulla itsellänikin. Yhteinen mökki ostettiin pari vuotta sitten, siellä ollaan paljon aikaa vietetty yhdessä ja erikseen erilaisilla kokoonpanoilla. Yhteisen vakituisen osoitteen aika tulee sitten kun ne lapset lähtee omilleen.
Vierailija kirjoitti: Aika raakaa menoa.
Hyvä olla rehellinen.
Todella outoa, että moni nainen uskoo miehen olevan jotenkin syyllinen jos tullut avioero, "hylännyt perheen" jne.
Mitäs jos onkin ollut tilanne, jossa mies ollut hyvä isä ja hyvä aviomies, mutta sekään ei riitä vaan nainen on halunnut erota silti ja nainen on hylännyt hyvän miehen ja lapsensa?
En todellakaan. Nykyisät ovat 98% paskoja kasvattajia, jotka lässyttävät typerästi pennuilleen eivätkä osaa vetää rajoja. Sellaiseen soppaan ei todellakaan kannata uhrata elämäänsä.
Tinder on täynnä eronneita ukkomiehiä jotka väittävät kirkkain silmin olevansa monogamisia. Öö, jos olisit, olisit yhdessä lastesi äidin kanssa, apina.
Vierailija kirjoitti: Aika raakaa menoa.
Niin aviorikokset ja polygamia vai? Niin ovat. Gazan sotakin johtuu abrahamin polygamisuudesta: juutalaiset ja palet ovat abrahamin vaimon ja pano-orjan jälkeläisiä.
Aikuiset lapset ok. Alaikäiset ei missään nimessä. Kaikkein mieluisin on lapseton ja lapsia haluamaton mies.
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi. Liian iso vaara joutua äitipuoleksi ja vastuunkantajaksi. Meillä on iso joukko hyviä miehiä, joilla ei ole menneisyyden taakkaa.
Miehistä kolmasosa on lapsettomia.
Mitään vakavaa suhdetta en pystyisi, koska en itse välitä lapsista ja en halua viettää aikaa lasten kanssa. Olen 27 vuotias ja jotenkin minusta on jopa vastenmielistä jos ikäisellä miehellä olisi lapsia, en varmaan kiinnostuisi sellaisesta henkilöstä. Vanhempi mies ehkä olisi vielä tapailtavissa, mutta silloinkaan en haluaisi toisen lapsiperhe-elämään osalliseksi mitenkään. Tähän asti kaikki tapailusuhteet ovat muodostuneet vakaviksi suhteiksi.
Kyllä,
en halua omia lapsia, koska en yksinkertaisesti halua olla raskaana enkä synnyttää.
Mutta minulla ei ole mitään lapsia vastaan, joten en näe siinä mitään ongelmaa.