Ruuhkainen marketti ei ole mikään lasten huvipuisto!
Tänään taas näki näitä vanhempia, jotka tuovat lapsensa ruokakauppaan työntelemään kärryjä juosten pitkin käytäviä ja koskemaan joka tavaraan matkalla. Kiva sitten ruuhkassa yrittää tehdä omia ostoksiaan ja yrittää väistellä näitä pikkuformuloita, kun muutenkin on ahdasta.
Kommentit (11)
Entäs aikuiset jotka koskee joka tomaattiin, omenaan, mandariiniin jne.
Pitäskö tilata kotiinkuljetuksella?
Marketissa on tullut vastaan sähköpotulautailijoita,n 8-10 vuotiaita. Vartijat saisivat poistaa tuollaiset,ei ne kauppoihin kuuluu eikä edes kauppakeskukseen.
Olen huomannut saman Pirkkalan Partolassa Prisma ja Citymarket. Kersat juoksee, huutaa, kiljuu, työntelee niitä isoja kärryjä mihin sattuu, juoksevat kovaa, työntävät kärryjä juosten
AIVAN SAIRASTA MENOA, mutta tämä kertoo näiden vanhenmpien älykkyysosamäärästä, joka ei ole kovin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene sinne ruuhka-aikaan.
Valitettavasti päivätyössä käyvän on joskus vähän pakko.
Mutta oli ruuhka-aika tai ei, niin kaupan käytävät eivät ole mikään lasten formulasirkus. Ja kyllä, minullakin on ollut pieniä lapsia.
Naiset ovat tyhmiä ja ajattelemattomia.
Tyhmempiä ja ajattelemattomampia ovat vain vauvat!
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ruuhkaa aina.
Esim eilen aamupäivällä Sello oli täynnä. Johtuu ilmeisesti siitä että monet työikäiset aikuiset jotka tekevät etätöitä eivät viitsi tehdä perjantaisin töiitä ollenkaan vaan lintsaavat.
PS Minä olen eläkeläinen joten en lintsaa töistä
Muuttakaa maalle, minua ei täällä ole yksikään lapsi häirinnyt kaupassa. Eräs lapsi jopa kiitti minua kun annoin hänelle hyllystä tuotteen, johon hän ei yltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti päivätyössä käyvän on joskus vähän pakko.
Mutta oli ruuhka-aika tai ei, niin kaupan käytävät eivät ole mikään lasten formulasirkus. Ja kyllä, minullakin on ollut pieniä lapsia.
En minä sillä, olisi tietysti mukavaa jos homma toimisi. Mielestäni se vaan ei ole realismia, minua ei ruuhkaiseen markettiin saisi kirveelläkään.
Lapsi ei jaksa kauaa olla. Ja haluaa että leluja ja namia ostetaan?