Kuinka todennäköistä on löytää nuorempi nainen kumppaniksi?!
Jos mies on vähän yli 50 vuotias ja etsii 30-40 vuotiaita naisia niin mitäs olette mieltä onko mahdollisuuksia ja kuinka paljon? Mies on ulkonäöltään normi, työpaikka ja asunto ok. Ei rikas mutta tulee toimeen. Ei päihdeongelmaa ja mukava tyyppi.
Kommentit (67)
Viisikymppisenä se ikä ei vielä näy. Jos on hyvässä kunnossa menee nelikymppisestä. Sama koskee naisia. Ikääntyminen alkaa näkyä kuudessakympissä vasta naamasta.
Jos 50v mies haluaa lapsia, mitä hän teki 30 vuotta ettei tehnyt lapsia?
Naiset ovat niin ulkonäkökeskeisiä että jos ei ole isivatsaa ja on puhtaat ja ehjät vaatteet, mahdollisuus on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v nainen. Jotta seurustelin 10v vanhemman miehen kanssa hänen tulisi olla mieleltään ja ulkonäöltään nuorekas. Lähtisi kanssani keikoille, festareille, erilaisiin ravintoloihin, vesipuistoihin, huvipuistoihin, matkoille ympäri maailmaa, erilaisiin kulttuuritapahtumiin, panostaisi pukeutumiseen ja ulkonäköönsä, harrastaisi liikunta ja pitäisi erittäin hyvää huolta terveydestään, panostaisi omaan henkiseen kasvuunsa.
Sehän olen minä. Mutten laita ikärajaa naiselle.
Henkisesti kypsät miehet ei laitakaan, joten AP:n kaltainen mies ei sen vuoksi kiinnostaisikaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin ulkonäkökeskeisiä että jos ei ole isivatsaa ja on puhtaat ja ehjät vaatteet, mahdollisuus on suuri.
Mieshän täs on ulkonäkökeskeinen jos on pakko olla monia vuosia nuorempi
Varakkaat toimarit kyllä löytää itselleen nuoren naisen.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, mammat, miettääpäs montako 40v+ sinkkunaista tunnette jotka ovat lapsettomia, mukavia ja kauniita. Tai edes 30-40 vuotiaita sellaisia.
Siinä sitten teille syytä miksi miehet haluu nuoremman.
Mä olen mukava, lapseton ja kaunis. Mutta ajattelin myös pysyä sellaisena, joten kierrän ap:n kaltaiset kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, mammat, miettääpäs montako 40v+ sinkkunaista tunnette jotka ovat lapsettomia, mukavia ja kauniita. Tai edes 30-40 vuotiaita sellaisia.
Siinä sitten teille syytä miksi miehet haluu nuoremman.
Olen muka 33v nainen muta mun mies oon komea 34v
Kun mä olin 30-40 v, mun mielestä viiskymppiset oli ikäloppuja. Mikään maailman mahti ei ois saanu mua vanhan äijän puolisoks, ei edes raha.
Nyt kun olen 47 v, niin mun mielestä kaikki alle 40 v on jotenkin niin nuoria. Ja mitä alemmas iässä mennään, sitä lapsellisimpia ja ihan eri elämänvaiheessa he ovat. En ikinä voisi kiinnostua yli 10 v nuoremmastakaan.
En siis voi käsittää ap:n ajatusmaailmaa eli hän haluaa lähtökohtaisesti paljon nuoremman puolison. Miksi ihmeessä? Heillä on ihan eri elämänvaihe, myös ei ole yhteistä sukupolvikokemusta. Kun sä muistelet elämääsi parikymppisenä, mitä teit, millainen maailma oli ja mitä musaa kuuntelit, puolisosi oli silloin hädin tuskin syntynyt tai vaipoissa. Teillä ei ole mitään yhteistä ns. menneisyyttäkään.
Sanoisin, että suht epätodennäköistä, mutta ei mahdotonta. 30-vuotiaat ehkä haluaa vielä lapsia niin voit olla liian vanha. Mutta 40v ylöspäin iällä ei oo niin paljoa enää merkitystä. Eli yli 40-vuotiaan naisen saat suuremmalla todennäköisyydellä.
XDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuoruus on ainoa kriteeri niin ei pitäisi olla mahdotonta.
No sanotaan näin että on muitakin. Ei sais tupakoida ja meikata paljoa eikä montaa tatuointia olla eikä useita lemmikkejä. ap
Kelpaako XXXL
Terveisin todennäkösyyslaskija.
:)
Onko sulla ollut aikaisemmin parisuhteita ja oletko siis eronnut vai? yt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot mahikset. Miksi et etsi ikäistäsi?
Haluaa lapsia. 50v nainen ei niitä hänelle synnytä.
Siis nuorempi lapsentekokone haussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos 50v mies haluaa lapsia, mitä hän teki 30 vuotta ettei tehnyt lapsia?
Hän irstasteli huoripukkina ja juoppona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monennellakohan kierroksella ap on.
Erehdyin nelikymppisenä tuon ikäisen miehen matkaan. Iso erehdys. Mies ei kertonut ettei avioero ollutkaan selvä, ja hänen neljä aikuista lastaan sabotoivat suhteemme.
Mies itse sabotoi. Avioero ei ollut selvä, mies oli ihan itse kertomatta. Turha syyttää lapsia. Väistit vaaran.
Sinä et tiedä mitä ne aikuiset lapset tekivät. Minä tiedän.
Ei nuorikaan nainen haluu olla mikään lapsikone nyt varsinkaan NYKYPÄIVänä.. sun pitää olla kiinnostunut siitä ihmisenä. Todella turn off naisella jos haluat häntä vain iän takia. Ja mitäs sitku se nainen vanhenee, ootko taas etsimässä uutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot mahikset. Miksi et etsi ikäistäsi?
Haluaa lapsia. 50v nainen ei niitä hänelle synnytä.
Sitä huonommat todennäköisyydet. Huonot todennäköisyydet ylipäätään löytää pysyvään suhteeseen noin paljon nuorempi. Vielä huonommat löytää ko. ikäinen lasta haluava. On lapsen terveyden kannalta riskialtista, jos isä on noin iäkäs. Geenivirheriskit kasvavat tosi paljon. Ja isä olisi 70 v. kun lapsi 20 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa ympärille ja arvioi parien ikäeroa. Onko sinusta tavallista, että 50 v+ miehellä on vierellä lähes 20 v nuorempi nainen
Olen eri, mutta on. Jo Darwin totesi aikoinaan, että evoluution kannalta suotuisin kehitys tapahtuu, mikäli mies on naista 20+ vuotta vanhempi. Juuri tämän vuoksi evoluutio on muokannut miehestä alati komistuvan organismin, joka tihkuu seksiä ja seksikkyyttä yli 50-vuotiaana. Eihän nuori heteronainen kykene sellaista vastustamaan.
Just, että nyt joku ryppykasa yrittää esiintyä haluttavana alfana Darwinilla perustellen.
Ei elämässä aina saa kaikkea mitä haluaa eikä joka iässä sitä voi kinuta itselleen. Todella lapsellinen ajattelumaailma varsinkin jos itse pitkittänyt kumppanin etsintää