Kuinka todennäköistä on löytää nuorempi nainen kumppaniksi?!
Jos mies on vähän yli 50 vuotias ja etsii 30-40 vuotiaita naisia niin mitäs olette mieltä onko mahdollisuuksia ja kuinka paljon? Mies on ulkonäöltään normi, työpaikka ja asunto ok. Ei rikas mutta tulee toimeen. Ei päihdeongelmaa ja mukava tyyppi.
Kommentit (67)
Kuukauden loma Thaimaahan.
Sieltä löytyy nuorempaa, eikä ole suomalainen prinsessatautia sairastava nirppanokka...
Ulkonäöltä normi ja mukava. Omasta mielestäänkö? Nuo molemmat vaatii toisen osapuolen. Et sinä voi päättää mikä on muiden mielestä normi tai mukava.
Onko miehellä jo lapsia? Se voi olla nuorelle naiselle este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuoruus on ainoa kriteeri niin ei pitäisi olla mahdotonta.
No sanotaan näin että on muitakin. Ei sais tupakoida ja meikata paljoa eikä montaa tatuointia olla eikä useita lemmikkejä. ap
Mutta miksi ihmeessä naisen pitäisi olla sinua nuorempi? - Pelkäätkö vertailua? Kaipaatko enempi leikkikaveria? - Ertsikö oieasti parisuhdekumppania itsellesi vai hoitajaa?
Vai mistä kummasta halusu, että ensimmäsitä, millaisen naisen toivoisit löytäväsi rinnallesi mainitset, että hänen tulsi olla sinua 10-20 vuotta nuorempi.
Tosieksi mitä Ap itse tarjoaisit ja mahdollsitaisit naiselle?
- Ei pahalla, niin monelle minusta (miehestä) naiselle iästä riippumatta nuo, mitä kerrot itsestäsi: ulkonäöltäsi normi, työpaikka ja asunto ok. ovat vasta luullakseni lähtökohtia, jota miehellä vähintään tulisi olla ns. kunnossa; miehen työttömyyskään tuskin on kynnyskysymys vaan enempi miehen suhde työhön.., - Ja tuskin kovin moni haluaa tietosiesti parisuhteeseen miehen (tai naisen) kanssa, joka on päihdeongelmainen ja jotain muuta kuin mukava tyyppi, mitöä se nyt sitten tarkoittaakin, oli hänen ikänsä, mitä tahansa.
Uskovainen mies
Olen 40v nainen. Jotta seurustelin 10v vanhemman miehen kanssa hänen tulisi olla mieleltään ja ulkonäöltään nuorekas. Lähtisi kanssani keikoille, festareille, erilaisiin ravintoloihin, vesipuistoihin, huvipuistoihin, matkoille ympäri maailmaa, erilaisiin kulttuuritapahtumiin, panostaisi pukeutumiseen ja ulkonäköönsä, harrastaisi liikunta ja pitäisi erittäin hyvää huolta terveydestään, panostaisi omaan henkiseen kasvuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden loma Thaimaahan.
Sieltä löytyy nuorempaa, eikä ole suomalainen prinsessatautia sairastava nirppanokka...
Ai silloin on "prinsessatautia sairastava nirppanokka", jos naisella on kriteerit miehille siinä missä miehillä naisille? Ja tilalle miehen siivellä elämään pyrkivä thaimaalainen, joka ikänsä puolesta voisi olla äijän tytär ja joka jättää saman tien jos saa paremman elämän muualta.
No, makunsa kullakin. Itseäni viehättää nainen, jolla on elämä hanskassa ja sen verran terve itsetunto ettei tyydy liian vähään.
Kyl mä oon aina löytänyt. Töissä en oo ollu pariinkymmeneen vuoteen ja aina päihteissä.
Hyvän näkönen ja fiksu tsirbula on aina kierroksessa.
Mt- ja päihdeongelmaiset kierrän kaukaa.
Kai niillä on joku pelastamisvietti, en tiedä.
Tai sit oon vaan niin hyvä tyyppi.
M51
Jos joku nainen (jostain täysin käsittämättömästä syystä) on epätoivoinen, eikä halua olla yksin, niin sopivassa saumassa vanha mieskin voi kelvata vähän aikaa.
Mutta noin yleensä kovin moni itseään arvostava omillaan toimeentuleva nainen ei halua vanhusta vaivoikseen. Tuon ikäisellä alkaa olla ongelmia terveydessä, eikä alakertakaan enää pelitä kuin nuorella.
Siis miksi, miksi nuori nainen huolisi tavallisen vanhan miehen? Jos olisit rikas, joku rahan perässä voisi suostua, tai poikkeuksellisen hyvin säilynyt komistus, ehkä silloinkin. Mutta noin yleisesti ottaen todennäköisyys on lähellä nollaa, ja mitä useimpia muita vaatimuksia lisäät listaan, sitä mahdottomammaksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v nainen. Jotta seurustelin 10v vanhemman miehen kanssa hänen tulisi olla mieleltään ja ulkonäöltään nuorekas. Lähtisi kanssani keikoille, festareille, erilaisiin ravintoloihin, vesipuistoihin, huvipuistoihin, matkoille ympäri maailmaa, erilaisiin kulttuuritapahtumiin, panostaisi pukeutumiseen ja ulkonäköönsä, harrastaisi liikunta ja pitäisi erittäin hyvää huolta terveydestään, panostaisi omaan henkiseen kasvuunsa.
Sehän olen minä. Mutten laita ikärajaa naiselle.
Sinun pitää saada se nainen rakastumaan itseesi. Kun et taida mikään erityinen saalis olla saalistajanaisille. Rakastuminen kestää keskimäärin 5v ja sitten nainen alkaa haikailla ikäistään miestä.
Varaudu että nainen vaihtaa sinut nuorempaan viimeistään kun täytät 65. Ehditte kyllä lapset tehdä jos se on syy ottaa nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Monennellakohan kierroksella ap on.
Erehdyin nelikymppisenä tuon ikäisen miehen matkaan. Iso erehdys. Mies ei kertonut ettei avioero ollutkaan selvä, ja hänen neljä aikuista lastaan sabotoivat suhteemme.
Mies itse sabotoi. Avioero ei ollut selvä, mies oli ihan itse kertomatta. Turha syyttää lapsia. Väistit vaaran.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa ympärille ja arvioi parien ikäeroa. Onko sinusta tavallista, että 50 v+ miehellä on vierellä lähes 20 v nuorempi nainen
Olen eri, mutta on. Jo Darwin totesi aikoinaan, että evoluution kannalta suotuisin kehitys tapahtuu, mikäli mies on naista 20+ vuotta vanhempi. Juuri tämän vuoksi evoluutio on muokannut miehestä alati komistuvan organismin, joka tihkuu seksiä ja seksikkyyttä yli 50-vuotiaana. Eihän nuori heteronainen kykene sellaista vastustamaan.
Aloitushan on läppää, mutta siltä varalta, että joku lukee ja miettii tätä, niin voin omasta ja muiden kokemuksesta sanoa, että tosi hyvin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtitieteellisen pieni. Universumissa on enemmän atomeita kun Suomessa vapaita naisia.
Suomessa on vapaita naisia, mutta he eivät tyydy huonoihin miehiin eikä tarvitsekaan. Jos ukolla ei ole mitään annettavaa, niin saa olla ilman naista.
Mä kommentoisin tuota väitettä, että universumissa on enemmän atomeita kuin Suomessa vapaita naisia. No totta helvetissä on! Jo sun yhdessä silmäripsessä on enemmän atomeita kuin Suomessa vapaita naisia
30v ja 50v olisi outo pari. MIks haluaisi oman isänsä ikäisen miehen? mutta 44v ja 50v voi jopa onnistuakin.
Huonot mahikset. Miksi et etsi ikäistäsi?
Noniin, mammat, miettääpäs montako 40v+ sinkkunaista tunnette jotka ovat lapsettomia, mukavia ja kauniita. Tai edes 30-40 vuotiaita sellaisia.
Siinä sitten teille syytä miksi miehet haluu nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Huonot mahikset. Miksi et etsi ikäistäsi?
Haluaa lapsia. 50v nainen ei niitä hänelle synnytä.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, mammat, miettääpäs montako 40v+ sinkkunaista tunnette jotka ovat lapsettomia, mukavia ja kauniita. Tai edes 30-40 vuotiaita sellaisia.
Siinä sitten teille syytä miksi miehet haluu nuoremman.
Oletko nirso?
Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää! T: M65+