Kuinka todennäköistä on löytää nuorempi nainen kumppaniksi?!
Jos mies on vähän yli 50 vuotias ja etsii 30-40 vuotiaita naisia niin mitäs olette mieltä onko mahdollisuuksia ja kuinka paljon? Mies on ulkonäöltään normi, työpaikka ja asunto ok. Ei rikas mutta tulee toimeen. Ei päihdeongelmaa ja mukava tyyppi.
Kommentit (67)
Minua kiinnostais varakas vanha nainen. Olen 35 ja köyhä ja luottotiedoton. Joku yli 70 v varakas leski kyllä kiinnostais
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, mammat, miettääpäs montako 40v+ sinkkunaista tunnette jotka ovat lapsettomia, mukavia ja kauniita. Tai edes 30-40 vuotiaita sellaisia.
Siinä sitten teille syytä miksi miehet haluu nuoremman.
Oletko nirso?
Nojaa, on mulla laaja ikähaarukka tinderissä, mutta useimmiten mätchit on 20-25 vuotiaitten kanssa.
Sinkkuäitejä suostun tapailemaan myös, mutta ne on mulle vaan panoseuraa. Mihinkään vakavaan en huolisi.
En sitten tapaile suomalaisia naisia ollenkaan koska tietenkin valitsen sellaista seuraa jonka kanssa viihdyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat toimarit kyllä löytää itselleen nuoren naisen.
Jota kiinnostaa vain se miehen lompakko, ei mies itse ja joka vaihtaa nuorempaan ja viriilimpään heti tilaisuuden tullen. Jos mies haluaa nuoren ja hyvännäköisen kumppanin, niin miksei nainenkin haluaisi?
Ei tuollaista vaihtamista kuitenkaan käytännössä tapahdu. Ei tuu mieleen yhtäkään suomalaista julkkismuijaa joka olisi tehnyt.
Ja mietitään nyt käytännön kantilta esim joku 25v nainen joka hankkii rikkaan 50v miehen. Menee 10v, niin sillä on varmaan jo lapsia ja se on 35v. Eipä siinä nyt oo kovin paljon marginaalia enää hankkia nuori mies. Oman ikäinen 35v varakas mies katsoo mieluummin alle 30v lapsettomia naisia joten niille apajille ei ole enää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä oon aina löytänyt. Töissä en oo ollu pariinkymmeneen vuoteen ja aina päihteissä.
Hyvän näkönen ja fiksu tsirbula on aina kierroksessa.
Mt- ja päihdeongelmaiset kierrän kaukaa.
Kai niillä on joku pelastamisvietti, en tiedä.
Tai sit oon vaan niin hyvä tyyppi.
M51
Kierrätkö myös itsesi kaukaa? M51
Iso red flag että etsii itseään nuorempaa. Syyksi ei kelpaa lisääntyminen, yli 50-vuotias on vanha gubbe niillä markkinoilla. Missä olit silloin kun muu ikäluokkasi perheellistyi?
Jota kiinnostaa vain se miehen lompakko, ei mies itse ja joka vaihtaa nuorempaan ja viriilimpään heti tilaisuuden tullen. Jos mies haluaa nuoren ja hyvännäköisen kumppanin, niin miksei nainenkin haluaisi?