Mitä aiot ostaa tänä jouluna itsellesi lahjaksi
Kommentit (94)
Ostin e-lukulaitteen ja muutaman kirjan jo siihen. Ja teen itselleni pitkät villasukat sekä ostan hyvää ruokaa pyhiksi. Siinäpä ne, en kaipaa materiaa yhtään enempää.
Se ettå nyt säästää ns. sukanvarteen on mielestäni sitä purrankin peräänkuuluttamaa vastuunottoa itse itsestäni. Jos se on pois erilaisten palvelujen kassavirrasta ja katteesta niin se on sitten voi voi. Saan toki itselleni lahjaksi määräaikaistileistäni korot. Niillä voin ostaa itselleni lahjaksi esim. ulkomaisten yritysten osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Uusi matto lattialle. Se maksaa joku 40 euroa.
Minä ostin käsinkudotun olohuoneen maton. Tingitty hinta 110 euroa.
Taidan ostaa Tamiyan 1:12 moottoripyörän rakennussarjan. Kaipaan pyhiksi jotain näprättävää, ja on saatavana samanlainen kuin minulla oikeana pyöränä. Sitten kun ei enää pysty raudan selkään, niin olisi lapsenlapsille näyttää että tuollaisella pappa joskus ajeli.
Ostin itselleni muutamalla tonnilla kultaa. Sen arvoa ei nykyhallituskaan pysty ryvettämään.
Uuden tyynyn. Sellaisen ison ja muhkean.
Vierailija kirjoitti:
Mozartin kuulia.
Tuo on hyvä! Mä haluan lisäksi vihreitä kuulia.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen uuden laukun. Vanhasta on kantokahvat jo hirveän näköiset. Katson varmaan alesta uuden laukun.
Minä saan vanhat laukut uuden näköiseksi satularasvalla. Kokeile! Jopa ne kohdat, joista on väri lähtenyt korjaantuu uuden näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselleni muutamalla tonnilla kultaa. Sen arvoa ei nykyhallituskaan pysty ryvettämään.
Minä ostin hopeisen kahvikannun ja meillä leikitään bridgertonia viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin hopeisen kahvikannun ja meillä leikitään bridgertonia viikonloppuisin.
Alasti?
Tytär nipistää aina tavaroitani. Nyt saa antaa joululahjaksi hiustenkuivaimen. En pärjää ilman sitä.
Joululahjat on mulle aina iso stressi. Entisenä ja toipuvana hamstraajana, en halua mitään toisten lahjoittamaa tavaraa nurkkiini. Joudun itsekin joka ostoksen kanssa tarkkaan miettimään, onko kyseessä oikea tarve vai alkava hamstraus.
Joka joulu pyydän mitä kohteliaimmin, että ei kiitos mitään lahjoja minulle, mutta silti niitä aina tulee. Kotimatkalla toimitan tavarat spr:n konttiin ja ruokalahjat naapurille.
Ostin jo muutaman palapelin, huomenna alkaa joulukalenterin avaus ja palapelin kokoaminen. Jouluksi ostan jotain herkkua, ehkä pussin salmiakkia ja teen pizzan. Vietän tämän joulun yksin. Kirppikseltä vois etsiä ehkä muutaman elokuvan. En saa muilta lahjoja kun on vuosia sitten päätetty ettei aikuisille osteta mitään.