Mitä aiot ostaa tänä jouluna itsellesi lahjaksi
Kommentit (94)
Ostin itselleni paljettihousut, aivan ihanat!
Tarvitsen uuden laukun. Vanhasta on kantokahvat jo hirveän näköiset. Katson varmaan alesta uuden laukun.
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo villasukat, en niitä säästänyt jouluun tai paketoinut, mutta oli paras ostokseni tänä vuonna ja tuntui että ne on joululahja itselleni, kun raaskin ne ostaa ja tulin niin iloiseksi niistä. Ihailen niitä joka päivä ja pidän kokoajan kotona villasukat on tärkein vaatteeni kun on paljon jaloissa nivelkipuja. Vanhat villasukat kaikki jo puhkikuluneita ja reikäsiä.
Mielelläni lahjoittaisin sinulle omistani. Olen siitä onnekas että saan joka vuosi villasukkia ystäviltä ja naapureilta. Entisiäkin on vuosien takaa. Eihän ne kulu millään..
Aion ostaa itselleni saman suklaarasian kuin muinakin jouluina. Olen toivonut lahjaksi rahaa ja suklaata, todennäköisesti saan molempia ja vielä jotain muutakin.
Ostan itselleni taidepatsaan (animefiguurin).
Itse en varmaan saa muilta mitään, en vietä perinteistä joulua.
M28
Ostin joululomamatkan Pariisiin 26-31.12
En mitään. Boikotoin turhaa kulutushysteriaa ja perskokkareiden talouspolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Boikotoin turhaa kulutushysteriaa ja perskokkareiden talouspolitiikkaa.
Tämä! Itsekin jätä joka sentin mitä palkasta jää, säästötilille.
Taidan ostaa korvakorut joista olen haaveillut. Ja aina Maraboun suklaarasia.
Saan muutaman paketin muualtakin. Kaikki kuluva (ruoka, raha, palvelut) on mieleen. Tavarat ostan itse.
N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa perskokkareiden pitää valtion kaatuvaa taloutta pystyssä keskenänsä, kun ovat sen kaataneetkin.
Hyvää joulua!
Jos vaan löydän, ostan itselleni kirpputorilta kengät. Uusiinkin olisi varaa, mutta se on epäekologista.
Airfryer olisi tarkoitus laittaa tilaukseen lähipäivinä.
Jos olen työtön edelleen jouluna en usko ostavani itselleni mitään. Jos olen töissä niin kampaajalle menen ennen joulua, ja ostan pitopohjakengät. Olkoon ne siis joulahjana itselleni siinä tapauksessa.
Saan varmaankin kattilan, uunikintaan, villasukat, konvehteja.
Vierailija kirjoitti:
Lentoliput Madridiin tammikuulle.
Meillä on Espanja boikotissa niin kauan kuin sallii julmat härkätaistelut ja Galgokoirien joka syksyiset hirttäjäiset.
Eikä osteta espanjalaisia appelsiineja, tomaatteja tai muitakaan tuotteitaan.
Sivustyskansa ei kohtele elainparkoja noin raaasti.
Voisin paketoida "hänet" mulle joululahjaksi🥰
Sakset. Leikkaan niillä talouteni menot minimiin ja jätän säästöt tililleni.
Vierailija kirjoitti:
Tytön Pattayalla.
ja todennäköisesti saan HIVin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa perskokkareiden pitää valtion kaatuvaa taloutta pystyssä keskenänsä, kun ovat sen kaataneetkin.
Hyvää joulua!
Deflaatiota odotellessa!
Uutta autoa olen katellut.