Mitä aiot ostaa tänä jouluna itsellesi lahjaksi
Kommentit (94)
Muna Lisa taulun ja tölkin ykkösolutta.
Vierailija kirjoitti:
Ison paketin Temusta.
Samoin, juuriki lisäilen tarpeellista tavaraa ostoskoriin.
Uuden auton (VW) ostin. Saan sen joulukuun ensimmäisellä viikolla.
N 60 + eläkeläinen
Kolme matkaa talvikaudelle. Yksi on jo reissattu ja toista katselen lähdenkö. Pyydän lahjaksi lämpimät sisätossut.
Kokonaisen pill un ja nainen voi olla siinä mukana. Sitten 100 olutta, 10 pulloa punkkua ja pari putelia konjakkia.
Päiväkirjan. Olen kirjoittanut 42 päiväkirjaa, mutta viimeisimmästä on 10 vuotta. Nyt uuteen nousuun.
Lahjakortti suoratoistopalveluun. Varmaan netflix.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. En ole vuosiin enää ostanut lahjoja. Joulu ja siihen liittyvät lahjat on lasten ja lapsenmielisten juhla. Jälkimmäinen en enää ole ja lapsia ei ole siunaantunut. Joten kun tämä on tilanne, niin laitan vai muutamaksi päiväksi jouluista ruokaa lapsuuden joulun muistoille, vien kynttilän haudalle ja lueskelen kirjoja sohvalla makoillen. Siinä on joulua tarpeeksi minulle.
Toivottavasti kuitenkin olet pyhien aikaan onnellisissa tunnelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo kolmet hassut joulusukat. Lisäksi olen ostanut 4 uutta palapeliä, kaksi niistä on uusia ja kaksi kierrätyksestä. Pari suklaarasiaa voisi vielä ostaa.
Toivottavasti niissä on myös kaikki palat tallella. Harmittaisi koota jos yksikin pala puuttuisi.
No jos tuo on suurin murhe elämässä, niin sitten asiat on aika hyvin. Minä en menetä malttiani enkä yöuniani, jos palapelistä puuttuu yksi tai kaksi tai kolmekin palaa. Jos ostaa palapelin parilla eurolla, niin täytyy ymmärtää, että siihen kuuluu sinun "pettymyslisä". Et saa kaupastakaan satasella uutta audia.
En mitään, koska en nyt tarvitse erityisesti mitään. Ostan sitten, kun tarvitsen jotain. Joulun takia en osta ellei ole tarvetta.
Ehkä uuden pyjaman. Vaihdevuodet on ohi ja nykyään palelen öisin, viime yönäkin heräsin siihen, että ihan tärisin kylmästä. Joten joku ihana, pitkähihainen ja -lahkeinen yöasu on ostoslistalla. Ja ehkä myös uusi, lämmin ja paksu peitto.
Ostan itselleni lahjoja pitkin vuotta. Nytkin on tilattuna/tulossa kivat kengät ja muuta pientä. Joululahjoja en saa enkä anna. En vietä joulua perinteisessä mielessä.
Tilasin itselleni antikvariaatista vanhan Grimmin kauneimmat sadut -satukirjan, joka meillä oli lapsena (alun perin äitini). Haaveilin siitä pitkään ja nyt löysin sen. Siinä on kaikki parhaat Grimmin sadut. Maksoin siitä 15 euroa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ehkä uuden pyjaman. Vaihdevuodet on ohi ja nykyään palelen öisin, viime yönäkin heräsin siihen, että ihan tärisin kylmästä. Joten joku ihana, pitkähihainen ja -lahkeinen yöasu on ostoslistalla. Ja ehkä myös uusi, lämmin ja paksu peitto.
Osta ensin lämmin peitto, se nimittäin saattaa riittää. Minulla riitti. t. samassa tilanteessa kanssasi
Ostan luultavasti kaksi tietokirjaa itselleni. Ja en tiedä saanko mitään lahjaa. Edes mieheltäni. Se saa jouluna lahjansa. Minultakin. Muiden lahjoilla ei taida olla mitään merkitystä hänelle.
Ostan itselleni koiran pennun. Muuta ei tänä vuonna tule tai osteta.
Ostin itselleni ihan vain joulukalenterin tähän odotusajalle.
Joulua vietän lapsuudenperheen parissa ja vanhempani joutuivat auttamaan minua rahallisesti tuossa alkusyksystä, niin "sovittiin" etten kyllä tarvitse tänä vuonna sitten mitään joululahjoja. Mutta enköhän jotain suklaarasiaa ja pehmeää pakettia saa kuitenkin... :D
Olin juuri 9000€ matkalla jossa oli lahjaa tarpeeksi. Toivon vain, että saadaan olla koko perhe täällä kotona yhdessä jouluna, terveinä.