Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot ostaa tänä jouluna itsellesi lahjaksi

Vierailija
28.11.2025 |

Ja mitä todennäköisesti saat?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri 9000€ matkalla jossa oli lahjaa tarpeeksi. Toivon vain, että saadaan olla koko perhe täällä kotona yhdessä jouluna, terveinä.

Vierailija
22/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna Lisa taulun ja tölkin ykkösolutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison paketin Temusta.

Samoin, juuriki lisäilen tarpeellista tavaraa ostoskoriin.

Vierailija
24/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden auton (VW) ostin. Saan sen joulukuun ensimmäisellä viikolla.

N 60 + eläkeläinen

Vierailija
25/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme matkaa talvikaudelle. Yksi on jo reissattu ja toista katselen lähdenkö. Pyydän lahjaksi lämpimät sisätossut. 

Vierailija
26/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisen pill un ja nainen voi olla siinä mukana. Sitten 100 olutta, 10 pulloa punkkua ja pari putelia konjakkia.

Vierailija
27/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirjan. Olen kirjoittanut  42 päiväkirjaa, mutta viimeisimmästä on 10 vuotta. Nyt uuteen nousuun.

Vierailija
28/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti suoratoistopalveluun. Varmaan netflix. 

Vierailija
29/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. En ole vuosiin enää ostanut lahjoja. Joulu ja siihen liittyvät lahjat on lasten ja lapsenmielisten juhla. Jälkimmäinen en enää ole ja lapsia ei ole siunaantunut. Joten kun tämä on tilanne, niin laitan vai muutamaksi päiväksi jouluista ruokaa lapsuuden joulun muistoille, vien kynttilän haudalle ja lueskelen kirjoja sohvalla makoillen. Siinä on joulua tarpeeksi minulle.

Toivottavasti kuitenkin olet pyhien aikaan  onnellisissa tunnelmissa.

Vierailija
30/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin jo kolmet hassut joulusukat. Lisäksi olen ostanut 4 uutta palapeliä, kaksi niistä on uusia ja kaksi kierrätyksestä. Pari suklaarasiaa voisi vielä ostaa.

Toivottavasti niissä on myös kaikki palat tallella. Harmittaisi koota jos yksikin pala puuttuisi.

No jos tuo on suurin murhe elämässä, niin sitten asiat on aika hyvin. Minä en menetä malttiani enkä yöuniani, jos palapelistä puuttuu yksi tai kaksi tai kolmekin palaa. Jos ostaa palapelin parilla eurolla, niin täytyy ymmärtää, että siihen kuuluu sinun "pettymyslisä". Et saa kaupastakaan satasella uutta audia.

Vierailija
31/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en nyt tarvitse erityisesti mitään. Ostan sitten, kun tarvitsen jotain. Joulun takia en osta ellei ole tarvetta. 

Vierailija
32/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uuden pyjaman. Vaihdevuodet on ohi ja nykyään palelen öisin, viime yönäkin heräsin siihen, että ihan tärisin kylmästä. Joten joku ihana, pitkähihainen ja -lahkeinen yöasu on ostoslistalla. Ja ehkä myös uusi, lämmin ja paksu peitto. 

Vierailija
33/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni lahjoja pitkin vuotta. Nytkin on tilattuna/tulossa kivat kengät ja muuta pientä. Joululahjoja en saa enkä anna. En vietä joulua perinteisessä mielessä.

34/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itselleni antikvariaatista vanhan Grimmin kauneimmat sadut -satukirjan, joka meillä oli lapsena (alun perin äitini). Haaveilin siitä pitkään ja nyt löysin sen. Siinä on kaikki parhaat Grimmin sadut. Maksoin siitä 15 euroa.

Vierailija
35/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä uuden pyjaman. Vaihdevuodet on ohi ja nykyään palelen öisin, viime yönäkin heräsin siihen, että ihan tärisin kylmästä. Joten joku ihana, pitkähihainen ja -lahkeinen yöasu on ostoslistalla. Ja ehkä myös uusi, lämmin ja paksu peitto. 

Osta ensin lämmin peitto, se nimittäin saattaa riittää. Minulla riitti. t. samassa tilanteessa kanssasi

Vierailija
36/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozartin kuulia.

Vierailija
37/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan luultavasti kaksi tietokirjaa itselleni. Ja en tiedä saanko mitään lahjaa. Edes mieheltäni. Se saa jouluna lahjansa. Minultakin. Muiden lahjoilla ei taida olla mitään merkitystä hänelle.

Vierailija
38/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Hokan.

Vierailija
39/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni koiran pennun. Muuta ei tänä vuonna tule tai osteta. 

Vierailija
40/94 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni ihan vain joulukalenterin tähän odotusajalle.

Joulua vietän lapsuudenperheen parissa ja vanhempani joutuivat auttamaan minua rahallisesti tuossa alkusyksystä, niin "sovittiin" etten kyllä tarvitse tänä vuonna sitten mitään joululahjoja. Mutta enköhän jotain suklaarasiaa ja pehmeää pakettia saa kuitenkin... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi