Siis kuinka idiootteja ihmiset voi olla?? ov!l
Ensinnäkin mua ärsyttää ihan sairaasti kaikki ketjukirjeviestit, jotka päättyy uhkaukseen " jos et lähetä tätä eteenpäin tunnin kuluessa niin ikuinen huono onni ja plaa plaa plaa plaa seuraa" . Nuoko sitten on kivoja ja toisen päivää ilahduttavia viestejä? Ja se huumori, joopa joo.
Mutta, vieläkin enemmän mua ärsyttää ne kiertokirjeet, joita pitää lähettää eteenpäin kaikille, jotta " mese/hotmail ei muuttuisi maksulliseksi/suljettaisi " tai jotta " afrikkalaiset tajuaisivat lopettaa lasten raiskaamisen" (joo, ihan totta), tai jotta joku " syöpäsairas lapsi saisi viimeisen toiveensa toteutettua" jne jne jne.
Siis daa-ah, ihanko totta?! Missä ihmisten aivosolut on? Ettekö te ajattele _yhtään mitään_ saadessanne moisen viestin? Jos ei maalaisjärki ja logiikka itsellä sano yhtään mitään, niin hyvinkin nopea googletus kyllä antais vastauksen että nuo kaikki on huijausta. Hoaxeja, ei tosia, ymmärrättekö??
Siis, vaikka te saastutattekin kaikkien osoitelistalla olevien ihmistenne postit noilla typerillä " naapurin sonja kuolee viiden päivän päästä, jos et pelasta häntä ja lähtetä tätä viestiä kaikille, nyyh nyyh" , niin tiedättekö mitä?? Te ette pelasta ketään, ettekä mitään, vaan tuhlaatte sekää omaa että toisten aikaa noilla höpöhöpöjutuilla.
Kommentit (15)
vedotaan, etteivät syöpäkipuihin tehoavat lääkkeet tippuisi Kelan korvattavuuden ulkopuolelle. Asia on puitu jo varmaan kaksi vuotta sitten eivätkä ole tippumassa kovattavuuden ulkopuolelle.
Ihmiset eivät edes tiedä mihin nimensä pistävät alle.
että muuan itseään hyvin fiksuna pitävä ATK-vastaava levittelee tällaisia, eikä tajua, että tukkii toisten meililaatikot. Kiitti sille ihan veesti!(Todistanee jotakin hänen fiksuudestaan)...
Vierailija:
että muuan itseään hyvin fiksuna pitävä ATK-vastaava levittelee tällaisia, eikä tajua, että tukkii toisten meililaatikot. Kiitti sille ihan veesti!(Todistanee jotakin hänen fiksuudestaan)...
jos vain saatte tarpeeksi kavereita osallistumaan... jne. en jaksa kiinnosta ja osallistua..
Kerrankin arvoisa törppöeksäni ihan innoissaan uskoi saavansa upouuden nokian kännykän, kunhan vain postaa viestiä mukana olleeseen " nokian työntekijän" osoitteeseen.. jep jep.
Vaan samaa älykkyyttä osoitti myöhemmin hänen toinen minulle laittamansa viesti, jossa uhattiin hotmailin muuttumisesta kokonaan maksulliseksi. Mukana oli linkki, jossa asiasta kerrottiin.. Koska linkki näytti ihan viralliselta, klikkasin sitä. Noh, olihan siellä oikea, virallinen sivusto, jossa kyllä kerrottiin asiasta (englannin kielellä tosin). Mutta oli vain tainnut kielipää loppua viestin lähettäjältä jossain vaiheessa, sillä tuossa linkissä kerrottiin että asiaa on vasta harkittu, että osa hotmailin palveluista muuttuisi maksulliseksi, VUONNA 2004. Ja tietääkseni eletään nyt vuotta 2007 (ei ole kauaa aikaa kun sen viestin sain..)
Että näinpä taas.
tulee tosi kiva VIRUS tai TROIJALAIEN kaupan päälle. Että jatkakaa vaan niiden lähettelyä pöntöt. (Kuten miehen ex, jota pidin aiemmin kohtuufiksuna ihmisenä).
allekirjoita tämä, niin tää sit lähetetään oikeusministeri Johannes Koskiselle.
Ja tätä paskaa tuli monelta kaverilta vielä vuosi sen jälkeen, ku oikeusministeri oli vaihtunu.
Jotenkin mua nyppii aivan sairaasti nämä hyvien ihmisten ketjukirjeet, joiden avulla maailmasta poistetaan kaikki pahat ihmiset ja asiat. Yleensä näiden moraaliviestien lähettäjät ovat itse tosi kapeakatseisia ja sivistymättömiä mammoja, joiden elämä pyörii vauvojen, älvsby-kotien ja tila-autojen ympärillä.
Minä ainakin olen suoraan kavereilleni ilmoittanut ja sanonut myös että normaaleja sähköpostikuulumisia on kuitenkin ihana saada.
kun tulee joku " pelasta se ja se" ketjukirje, niin liitäön viestin loppuun netistä parit tekstit kyseisestä viestistä, jossa todetaan että se on huijaus. Ja että näitä ei saisi lähetellä eteenpäin kun ne voi sisältää mitä tahansa viruksia ja muita. Josko ne pikkuhiljaa tajuais?
Minusta päivähoitomaksu on ihan kohtuullinen ja sitä olisi vara nostaa suurituloisilla perheillä ihan kevyesti vaikka 100¿/kk nykyisestä. 300¿ olisi sekin vielä todella alhainen maksu verrattuna moneen muuhun maahan.
Minullakin on yksi kaveri, joka lähettää jatkuvasti tuollaisia. Sanoin hänelle etten halua niitä ja hän oli sitten muutaman viikon lähettämättä. Tauon jälkeen ketjukirjeitä alkoi tulla entistä enemmän ja useammin, tää taitaa olla oma ihmisrotunsa.
Mullekin tulee noita, mutta yleensä sen edes lue niitä, vaan poistan suoraan. Samoin poistan kaikki power pointilla tehtyjä liitetiedostoja sisältävät viestit, sillä en jaksa odotella, että kone tarkistaa niistä virukset ja avaa ne.
Mutta ei ne mitenkään ärsytä, päinvastoin tuntuu hyvältä kun kaverit muistaa.
Osta kolme paria sukkia ylimpänä olevalle nimelle ja lähetä ne postissa. Sitten saat 218472346 paria sukkia postissa.
Mä heitin sen roskiin. Lapsi parat!
Roskiin meni, vaikka kovasti vannotettiin että jos et osallistu, lähetäthän kirjeen takaisin, jotta jollain muulla olisi mahdollisuus osallistua :D