Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle kivoja, rauhoittavia juttuja. Mua ahdistaa ihan hirveästi.

Vierailija
28.11.2025 |

Myös jotain vinkkejä, miten voisin rauhoittua. 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon juoksuspurtti sen verran kuin jaksaa. Ahdistus väistyy ainakin hetkeksi kun elimistö käyttää energiansa siihen juoksuun. 

Vierailija
42/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin niitä valkoisia talolyhtyjä ja olen itse maalannut niistä erilaisia. Rakennan talokylää. Kivaa ja koukuttavaa puuhaa. Lievittää minulla ahdistusta, kun teen omaa kylääni. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä intiaversio joka saa mut kyllänhekottamaan ihan ääneen

https://music.youtube.com/watch?v=Z8dHEkSPgsA&si=dWR9XuNelF96Xz5H

Vierailija
44/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele seksiä niiden parhaan näköisten miesten kanssa jotka katselee sua kaupungilla 

Vierailija
45/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue runona tai kuuntele lauluna Oravan laulu. Teksti on Aleksis Kiven. Itse keskityn olemaan orava turvallisessa pesässäni. Tulee hyvä olo. 

Tuo runo on lempirunoni! Sen lukemisesta ääneen tulee tosi turvallinen olo. Runo löytyy muistaakseni Seitsemän veljestä -romaanista.

"Makeasti oravainen / Makaa sammalhuoneessansa; /Sinnepä ei Hallin hammas / Eikä metsämiehen ansa / Ehtineet milloinkaan.

Kammiostaan korkeasta /Katselee hän mailman piirii, / Taisteloa allans' monta; / Havu-oksan rauhan-viiri / Päällänsä liepoittaa.

Mikä elo onnellinen /Keinuvassa kehtolinnass'! / Siellä kiikkuu oravainen / Armaan kuusen äitinrinnass': / Metsolan kantele soi!

Siellä torkkuu heiluhäntä / Akkunalla pienoisella, / Linnut laulain taivaan alla / Saattaa hänen iltasella / Unien Kultalaan."

Vierailija
46/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittelin lattialla pehmeällä matolla loikoillen koiranpentua että se rauhoittuu. Siemailin lämmintä kaakaota samalla. Mukavaa, rauhoittavaa. 

47/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue netistä löytyviä vanhoja suomalaisia talvi- ja jouluaiheisia runoja ja pieniä tarinoita, esim. Eino Leinon ja Topeliuksen. Katsele netistä löytyviä kuvia vanhan ajan joulukorteista, esim. Rudolf Koivun ja Martta Wendelinin.

Vierailija
48/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bentsot

Harvalla tosiahdistuksesta kärsivällä on Bentsoja nykyään, kun lääkärit eivät halua niitä määrätä väärinkäyttäjien takia. Väärin niitä kohtaan jotka tarvitsisivat lääkettä ja eivät ole väärinkäyttäjiä, ja jotka ottaisivat lääkkeen vain satunnaisesti/ harvoin. 

Vierailija
49/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni valaistus on tärkeä. Liian kirkkaat, kovat valot ovat ahdistavat. Pehmeä hämyinen valaistus rentouttaa ja rauhoittaa.

Vierailija
50/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ikkunasta ulos, siellä on pian sininen hetki. Keskity vain siihen kaikkeen, mitä ulkona näet.

Vierailija
51/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko ehtinyt kokeilla jotain näistä vinkeistä? Onko ahdistus helpottanut yhtään?

Mielenterveystalo-nettisivustolta löytyy ahdistuksen omahoito-ohjelma.

Vierailija
52/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko ehtinyt kokeilla jotain näistä vinkeistä? Onko ahdistus helpottanut yhtään?

Mielenterveystalo-nettisivustolta löytyy ahdistuksen omahoito-ohjelma.

Ihan jo näiden lukeminen on auttanut. Tuntuu hyvältä, kun ihmiset haluavat auttaa. Olen ehtinyt jotain jo kokeillakin ja kokeilen vielä muitakin. Tosi hyviä vinkkejä on tullut. Olo on nyt rennompi. Kiitos sinulle ja kaikille muillekin.🥰

Vierailija
53/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilhet käyvät pihlajissa syömässä syksyn viimeisiä marjoja ja jatkavat vaellustaan etelään. Töyhdöt ovat näin sadesäällä pitkin päätä, ihan niin kuin meikäläisen tukka.

Kotimatkan varrella kastuneelta näyttänyt varis oli löytänyt varsinaisen herkun, puoliksi syödyn hampurilaisen. Sen syötyään se on valmis liittymään parven mukana yöpuulle. Vielä viimeiset vaakkumiset ja sitten on aika pistää pää siiven alle ja nukkua kunnon yöunet. 

Helmipöllö heräilee kolossaan ja räpyttelee silmiään. Kohta on aika lähteä öiseen myyräjahtiin läheiselle pellolle.

Luonnossa kaikki jatkuu omalla tavallaan.

Vierailija
54/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilhet käyvät pihlajissa syömässä syksyn viimeisiä marjoja ja jatkavat vaellustaan etelään. Töyhdöt ovat näin sadesäällä pitkin päätä, ihan niin kuin meikäläisen tukka.

Kotimatkan varrella kastuneelta näyttänyt varis oli löytänyt varsinaisen herkun, puoliksi syödyn hampurilaisen. Sen syötyään se on valmis liittymään parven mukana yöpuulle. Vielä viimeiset vaakkumiset ja sitten on aika pistää pää siiven alle ja nukkua kunnon yöunet. 

Helmipöllö heräilee kolossaan ja räpyttelee silmiään. Kohta on aika lähteä öiseen myyräjahtiin läheiselle pellolle.

Luonnossa kaikki jatkuu omalla tavallaan.

Ihana🥹Avara luonto-miehen ääni kaikuu päässäni kun luen tätä.😊

Vierailija
55/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta grillissä ulkona sun noitakalut ja kirjat .  Palauta varastettu ja kaikki mitä olet lainaillut.  Siivoa sänkysi ja vessa , puhtaat vaatteet. Palauta myös juomalasit mukit . Korut.  Kenkiä.  Toisilta varastettua.  Tunnusta synnit ja lopeta pahat teot.  Älä pidä muiden takkeja.  Ahdistus päättyy.    Ahdistus on pahaa tekevillä.  

Vierailija
56/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nyt tämä ettei ole mitään kerrottavaa.

Vierailija
57/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta se pikkuprinssikirja . Ja ne muut.  Loppuu ahdistus.  

Vierailija
58/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa hakeutua mielenterveyspalvelujen pariin

Vierailija
59/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan lukea tällä palstalla mahdollisimman karuja ja surullisia kohtaloita. Tulee parempi mieli, kun huomaa itsellä menevän sittenkin ihan hyvin.

Vierailija
60/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastetut kamerat huonekalut . Ahdistaa se.