Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko äänestää seuraavissa vaaleissa?

Vierailija
28.11.2025 |

Minä en, koska olen menettänyt uskoni tulevaisuuteen ja luottamukseni siihen, että poliitikot saavat yhtään mitään korjatuksi. Äänestäköön ne, jotka vielä uskovat että äänestämällä voi vaikuttaa. Minä olen tullut siihen tulokseen, että yksikään nykyinen puolue ei kykene muuhun kuin vaikeuttamaan tavallisen ihmisen elämää. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti aion. Ei ikinä enää tätä nykyhallituskatastrofia.

Vierailija
2/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto tuhosi loputkin surkeasta taloudesta, ja vei ihmisiltä luottamuksen. Sdp taas ei saa sitä luottamusta korjattua, ja vaikeuttaa elämää esimerkiksi nostamalla bensan hintaa, kun se tulee nousemaan muutenkin päästökaupan myötä. Varmaan seuraavan hallituskauden lopussa bensan hinta on 2,5-3 euroa litralta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. Antaa enemmän painoarvoa minun äänelleni. Saisi muutkin elämässä eksyneet olla äänestämättä. Tämä maailma ei ole luusereille.

Vierailija
4/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne asiat parane siitä mihinkään, kun sdp ei aio edes perua nyt tehtyjä leikkauksia.

Vierailija
5/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei äänestänyt viime vaaleissa ja niin saatiin nykyinen hallitus. Äänestäkää.

Vierailija
6/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion. Koko elämäni ajan suosikkini on ollut Nukkuvien Puolue.

Vierailija
7/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ollut tapana äänestää kaikissa kansallisissa vaaleissa.

Vierailija
8/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeisto tuhosi loputkin surkeasta taloudesta, ja vei ihmisiltä luottamuksen. Sdp taas ei saa sitä luottamusta korjattua, ja vaikeuttaa elämää esimerkiksi nostamalla bensan hintaa, kun se tulee nousemaan muutenkin päästökaupan myötä. Varmaan seuraavan hallituskauden lopussa bensan hinta on 2,5-3 euroa litralta.

Lisäksi SDP haluaa leikata maataloustukia, joten odotettavissa ruuan hinnan nousua.

Ja mitään nykyhallituksen leikkauksia SDP ei aio perua... no, toki kehitysapua korotetaan heti ja myös ympäristörahaa jaetaan lisää kähmittäväksi ties minne.

Eli kusiränni jatkuu.

Vierailija
9/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion. Kokoomusta, kuten edellisellä kerralla. Aiemmin olin kepulainen. 

Vierailija
10/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne asiat parane siitä mihinkään, kun sdp ei aio edes perua nyt tehtyjä leikkauksia.

Se onkin erikoista, koska SDP on 2,5 vuotta louskuttanut jatkuvasti noista leikkauksista.

Vierailija
11/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt tähän mennessä lähes aina, joskus jopa seurakuntavaaleissa. Nyt olen kuitenkin väsynyt äänestämään ja voi olla, etten enää äänestä. Surullisena seuraan ympäristössä tapahtuvia negatiivisia muutoksia. Asun itse kaupungissa, mutta maaseudun täyttäminen tuulivoimaloilla on tosi murheellista; pikkukylissä asuvia ei kuunnella lainkaan, vaan kylien ylle kohoaa 300 metriä korkeita tuulivoimaloita, jotka kuin korppikotkat leijuvat kylien yllä. 

Vierailija
12/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 2000-luvun puolella äänestänyt, enkä aio myöskään äänestämään ryhtyä. 

Demokratia on typeryyttä.

Vierailija
13/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en. En välitä yhteiskunnasta, enkä halua pilata elämääni sillä. Minua ei haittaa, vaikka ryssivät kaiken. Ryssikööt. Itselleni tärkeintä on, etten ole siinä millään lailla mukana!

Vierailija
14/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 2000-luvun puolella äänestänyt, enkä aio myöskään äänestämään ryhtyä. 

Demokratia on typeryyttä.

Monesti demokratia on todella typerää. Ja usein se on häikäilemättömyyttä. Ajatellaanpa vaikka sitä, että pikkukunnissa valtaa pitää noin 20 valtuutetun joukko, jotka saattavat olla sukulaistensa äänillä läpimenneitä, eikä osaamisesta ole tietoakaan. 

Vierailija
15/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nykyhallituksen tyytymättömät, joihin itsekin kuulun, miten te ajattelitte että seuraava sdp hallitus tekee elämästänne parempaa?

Vierailija
16/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän bensan hinta riipu mitenkään Suomen poliitikoista, vaan maailmanmarkkinahinnoista. Nyt on halpaa bensaa, koska maailmanmarkkinahinnat romahtivat.

Kohta on entistä kalliimpi sähkö, koska viisaat poliitikkomme päättivät ottaa tänne valtavat määrät datakeskuksia ja antaa niille ilmaissähköt ja veronalennukset. Maailman tyhmin bisnes. Samanlaista kuin suomalainen kaivostoiminta. Tervetuloa tänne vaan ryöstämään meidän luonnonvarat. Ihan ilmaiseksi. 

Vierailija
17/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te nykyhallituksen tyytymättömät, joihin itsekin kuulun, miten te ajattelitte että seuraava sdp hallitus tekee elämästänne parempaa?

Ei varmaan mitenkään. Mikään hallitus ei vie elämää parempaan suuntaan. 

Vierailija
18/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi SDP haluaa leikata maataloustukia, joten odotettavissa ruuan hinnan nousua.

Ja mitään nykyhallituksen leikkauksia SDP ei aio perua... no, toki kehitysapua korotetaan heti ja myös ympäristörahaa jaetaan lisää kähmittäväksi ties minne.

Eli kusiränni jatkuu.

Myös mmuuttopolitiikan kiristykset Sdp peruu heti.

Vierailija
19/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei äänestänyt viime vaaleissa ja niin saatiin nykyinen hallitus. Äänestäkää.

Kyllähän moni äänesti. Kokoomusta ja persuja. 

Vierailija
20/43 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vaahtopallot pöksyissä huutoäänestetään nykyistä hallitusta vastaan ja todellisuus on märkä turbaani vasten kasvoja, kun seuraavakin hallitus joutuu lopulta sekä korottamaan veroja yhä kireämmiksi että karsimaan etuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi