Aiotko äänestää seuraavissa vaaleissa?
Minä en, koska olen menettänyt uskoni tulevaisuuteen ja luottamukseni siihen, että poliitikot saavat yhtään mitään korjatuksi. Äänestäköön ne, jotka vielä uskovat että äänestämällä voi vaikuttaa. Minä olen tullut siihen tulokseen, että yksikään nykyinen puolue ei kykene muuhun kuin vaikeuttamaan tavallisen ihmisen elämää.
Kommentit (43)
Seuraavissa eduskuntavaaleissa en aio äänestää ketään. Vain köyhien ja syrjäytyneiden pitäisi äänestää. Minä olen hyvinvointivaltion lihava syöttövasikka. Vaikka tekoni on vain symbolinen, niin jättämällä äänestämättä annan edes hieman tilaa jollekin, joka tarvitsee tältä valtiolta jotain. Minä en tarvitse mitään. Olen jo nyt saanut aivan liikaa. Odotan valtiolta enää aktiivista eutanasiaa.
Äänestän. En tiedä vielä ketä tai mitä puoluetta, mutta aina on löytynyt ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti aion. Ei ikinä enää tätä nykyhallituskatastrofia.
Ei ne asiat parane siitä mihinkään, kun sdp ei aio edes perua nyt tehtyjä leikkauksia.
Paitsi kehitysavun leikkaukset. Näitä toki kompensoidaan autoilun verotuksen ja bensan hinnan korotuksilla. Ai niin, muuhunmuuttajia haalitaan lisää. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, vaahtopallot pöksyissä huutoäänestetään nykyistä hallitusta vastaan ja todellisuus on märkä turbaani vasten kasvoja, kun seuraavakin hallitus joutuu lopulta sekä korottamaan veroja yhä kireämmiksi että karsimaan etuuksia.
Seuraavien vaalien tulos kertoo minulle siitä että Suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu. Ja tulevaisuudessa edellämainitut ryhmät saavat vain lisää äänestäjiä kansainvälisiltä vesiltä.
Suomi on ohi.
Odotan jo innolla kun suomen ykkös ministerit ovat Antti-boyT, Tytti ja Nazima. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto tuhosi loputkin surkeasta taloudesta, ja vei ihmisiltä luottamuksen. Sdp taas ei saa sitä luottamusta korjattua, ja vaikeuttaa elämää esimerkiksi nostamalla bensan hintaa, kun se tulee nousemaan muutenkin päästökaupan myötä. Varmaan seuraavan hallituskauden lopussa bensan hinta on 2,5-3 euroa litralta.
Lisäksi SDP haluaa leikata maataloustukia, joten odotettavissa ruuan hinnan nousua.
Ja mitään nykyhallituksen leikkauksia SDP ei aio perua... no, toki kehitysapua korotetaan heti ja myös ympäristörahaa jaetaan lisää kähmittäväksi ties minne.
Eli kusiränni jatkuu.
Selventäisin, että sdp aikoo leikata tukia tuottamattomilta tiloilta. Minusta ihan ymmärrettävä päätös. Käytännössä voit saada tukia joidenkin lemmikkilampaiden pitoon.
Enpä ole viimeisissä parissa vaalissa ollut äänestämässä mutta nyt lähtee seuraavissa vaaleissa persuille ääni, muihin puolueisiin on jo niin luotto mennyt ettei voi niitä enää äänestää. En kaikista persujenkaan touhuista välitä mutta ovat tehneet hyviäkin tekoja ja tekisivät lisääkin jossei muut puolueet jatkuvasti ole vastahankaan.
Aikaisemmin olen äänestänyt, mutta nykyisellään inhoan kaikkia puolueita. Ei ole edes mltään vähiten huonoa, vaan ihan jokainen puolue pyrkii miellyttämään sitä omaa sidosryhmäänsä populistisin keinoin, maan tulevaisuudesta välittämättä.
Kärjistettynä: Oikeistohallitus riistää ja leikkaa kansalta ja jakaa pienelle eliitille.
Vasemmistohallitus puolestaan keksii uusia tapoja kyykyttää veroilla duunaria, käyttää holtittomasti jukkista rahaa ja palkitsee julkisen sektorin sikapalkkaiset johtajat sekä paisuttaa byrokratiaa. Pienemmät, kuten vihreät ja vasemmistoliitto jatkavat missiotaan miessukupuolta vastaan (poislukien lähi-idän kultamunat)
Tarvittaisiin kunnon vallankumous ja kokonaan uudenlainen poliittinen ajattelutapa tämän ummehtuneen systeemin sijasta, missä oikeisto tai vasemmisto äänestetään vuorotellen valtaan sekoilemaan ja urpoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, vaahtopallot pöksyissä huutoäänestetään nykyistä hallitusta vastaan ja todellisuus on märkä turbaani vasten kasvoja, kun seuraavakin hallitus joutuu lopulta sekä korottamaan veroja yhä kireämmiksi että karsimaan etuuksia.
Seuraavien vaalien tulos kertoo minulle siitä että Suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu. Ja tulevaisuudessa edellämainitut ryhmät saavat vain lisää äänestäjiä kansainvälisiltä vesiltä.
Suomi on ohi.
Ongelma meidän tilanteessa on se, että liian moni ihminen on jo riippuvainen hyvinvointivaltiosta, joko työntekijänä julkisella sektorilla, ja/tai tukien saajana. Eivät ihmiset äänestä omien tukien leikkaamisen tai oman työpaikan menetyksen puolesta. Siksi hyvinvointipalveluista heikentäminen poliittisesti on kovin hankalaa.
Aion äänestää. Olen 32-vuotias ja äänestänyt jokaisissa vaaleissa joissa olen pystynyt, ensimmäistä kertaa presidentinvaaleissa 2012.
Sanoisin, että itselleni on vakiintunut käytäntö äänestää eduskuntavaaleissa persuja ja muissa vaaleissa yleensä Kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin olen äänestänyt, mutta nykyisellään inhoan kaikkia puolueita. Ei ole edes mltään vähiten huonoa, vaan ihan jokainen puolue pyrkii miellyttämään sitä omaa sidosryhmäänsä populistisin keinoin, maan tulevaisuudesta välittämättä.
Kärjistettynä: Oikeistohallitus riistää ja leikkaa kansalta ja jakaa pienelle eliitille.
Vasemmistohallitus puolestaan keksii uusia tapoja kyykyttää veroilla duunaria, käyttää holtittomasti jukkista rahaa ja palkitsee julkisen sektorin sikapalkkaiset johtajat sekä paisuttaa byrokratiaa. Pienemmät, kuten vihreät ja vasemmistoliitto jatkavat missiotaan miessukupuolta vastaan (poislukien lähi-idän kultamunat)
Tarvittaisiin kunnon vallankumous ja kokonaan uudenlainen poliittinen ajattelutapa tämän ummehtuneen systeemin sijasta, missä oikeisto tai vasemmisto äänestetään vuorotellen valtaan sekoilemaan ja urpoilemaan.
Suomi nousuun köyhien rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on niin, että vahvimman oikeus on myös tässä ajassa se voimakeino, jolla lopultakin asioita ylläpidetään, vaikka se ei tunnukaan minusta kivalta.
Kyllä jotta saadaan heivattua Urpoa ja Purraa minne kuuluvatkin
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se suurin ongelma. Tarvittaisiin joku todellinen vaihtoehto nykyisille paskapuolueille.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valehdellaan kansalle, että politiikka ratkaisee kaiken. Ei ratkaise. Ihmisillä on aina maailmalle enemmän toiveita kuin maailmassa on resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto tuhosi loputkin surkeasta taloudesta, ja vei ihmisiltä luottamuksen. Sdp taas ei saa sitä luottamusta korjattua, ja vaikeuttaa elämää esimerkiksi nostamalla bensan hintaa, kun se tulee nousemaan muutenkin päästökaupan myötä. Varmaan seuraavan hallituskauden lopussa bensan hinta on 2,5-3 euroa litralta.
Lisäksi SDP haluaa leikata maataloustukia, joten odotettavissa ruuan hinnan nousua.
Ja mitään nykyhallituksen leikkauksia SDP ei aio perua... no, toki kehitysapua korotetaan heti ja myös ympäristörahaa jaetaan lisää kähmittäväksi ties minne.
Eli kusiränni jatkuu.
Selventäisin, että sdp aikoo leikata tukia tuottamattomilta tiloilta. Minusta ihan ymmärrettävä päätös. Käytännössä voit saada tukia joidenkin lemmikkilampaiden pitoon.
Tuhannet maatilat nostavat tukia, vaikka eivät tuota ruokaa. Esim eihän se ihan reilua ole, että korvauksia maksetaan siitä, ettei tee mitään muuta kuin niittää nurmen peltoon.
Voisi sanoa että jos aiot äänestää niin selvitä sootana soikoon MITÄ olet äänestämässä äläkä vedä mutulla. Suomi tuhoutuu jos tyypit menee helvatun helppoon joka ikisissä vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kusiränni jatkuu.
Ja mitähän hyötyä siitäkin olisi kun haluavat kymmeniä tuhansia maahanmuuttajia lisää ja rahat menisi niiden elämään eikä riitäkkään, ilmaiset asunnot, lääkärit, lakimiehet ja muut ylelliset joista suomalaiset voivat vain haaveiilla.
Demarit ei sentään ole ylimielisiä mulqeroita, eli veetuttaa vähemmän. Kyllä he asiatkin paremmin hoitaa. Velkaantuvat ja verottavat oikeistoa vähemmän ja ihmisillä on paremmin töitä ja turvaa. Mutta itselle ihan sama. En halua koskea yhteiskntaan pitkällä tikullakaan. Yök!