HS:Perustuslakiin esitetään muutosta jossa poliisille ja suojelupoliisille oikeus seurata kansalaisten elämää salaa ilman epäilyä rikoksesta
Poliisi haluaa saada oikeuden seurata ihmisten viestejä ja puheluja ilman, että ketään yksilöä epäillään rikoksesta.
Oikeusministeriön työryhmä ehdottaa perustuslain muutosta, joka antaisi poliisille mahdollisuuden käyttää salaisia tiedonhankintakeinoja
Kommentit (476)
No eipä tartte salailla, sillä tavalla olenkin aina voittanut nämä viranomaisten höpötykset. Heillä itsellään taitaa olla salaisuutena ainakin epäammattimaisuus mutta kun en enää usko siihen. Luulen että tämä tohelointi alkaa olla jotain tarkoitushakuisempaa ja saisi jo loppua. Väenvängällä yritetään aiheuttaa ongelmia mutta kun minä voin asua vaikka läpinäkyvässä talossa jos te nyt välttämättä sitä haluatte. Mutta mikä nyt on jäänyt niin pahasti hampaankoloon ? Yritättekö peitellä omia mokianne joita on kyllä melko paljon mutta eteenpäin sanoi mummo lumessa! Olen ollut pitkään hiljaa, haluatteko väkisin siis kaivella asioita? (Kohta varmaan pollarit ovella, mikähän tällä kertaa syy XD) Rikosrekisterini on puhdas ja tulee aina olemaan, miten omanne arvon konstaapeli ?
Oikeisto omii Jumalan.Jumalalla ei ole puolue kantaa!Hän on myös demareiden,keskiluokan Jumala!
Vierailija kirjoitti:
No eipä tartte salailla, sillä tavalla olenkin aina voittanut nämä viranomaisten höpötykset. Heillä itsellään taitaa olla salaisuutena ainakin epäammattimaisuus mutta kun en enää usko siihen. Luulen että tämä tohelointi alkaa olla jotain tarkoitushakuisempaa ja saisi jo loppua. Väenvängällä yritetään aiheuttaa ongelmia mutta kun minä voin asua vaikka läpinäkyvässä talossa jos te nyt välttämättä sitä haluatte. Mutta mikä nyt on jäänyt niin pahasti hampaankoloon ? Yritättekö peitellä omia mokianne joita on kyllä melko paljon mutta eteenpäin sanoi mummo lumessa! Olen ollut pitkään hiljaa, haluatteko väkisin siis kaivella asioita? (Kohta varmaan pollarit ovella, mikähän tällä kertaa syy XD) Rikosrekisterini on puhdas ja tulee aina olemaan, miten omanne arvon konstaapeli ?
Noissa sun kirjoituksissa on hitusen liikaa uhoa ja vihaisuutta.
Alat olla rajoilla nyt. Tarkkana nyt niiden kirjoitusten kanssa. Heität vettä vähän näppäimistölle niin jäähdyt.
Ei pidä kiihoittaa kansaa. Tämä on huolestuttavaa.
Kuulun nautintoja rakastavaan keskiluokkaan jo perhetaustani perusteella.Meillä nautiskeltiin,senkin masokistinen persu!:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat olla rajo
Ei minulta!T:as
Onkos tämä niitä persujen ehdotuksia? Gestapollahan oli aika kovat valtuudet saksassa aikoinaan joten lienee vähän samat tavoitteet tällä kotimaisella fasistiporukalla?
Oi ihanaa,huomenna on sauna vuoro.Nautin niin lihallisuudestani!Mikä sensuaalinen nautinto on luvassa.Rietas liha,lihan pyyteet,niin ihanaa!🤗😅😭😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Hammastikut aina häviävät pöydältä, vaikka juuri ostin uuden pakkauksen, valot ovatkin päällä, vaikka sammutin ne kotoa lähtiessä, vessan ovi on auki, vaikka suljin sen kotoa lähtiessä, kaulakoru ei ole pöydällä, vaikka siihen sen minä jätin, dildoa ei löydy mistään kotoa enää, kondomipaketti on hävinnyt, pesuainepaketti on ihan tyhjä, vaikka juuri ostin täyden jne.
Hammastikut menee perunatikkareiden valmistukseen perunatikkarileireille. Perunat viipaloidaan ja tikku lyödään perunan runkoon kiinni ja pussitetaan. Pussin mukana tulee suola ja tikkarin voi ostaa käypään hintaan lapsille lauantaipussin mukana. Perunatikkarin etuna on ettei se kuihdu pois. Suola on ainoa asia joka loppuu. Kun kyllästyt tikkariin, niin se voi syödä sellaisenaan tai keittää ja paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat olla rajo
Uskon, vähän jännittää.
Persut kärsii ,keskiluokka nauttii!:)
Vietän tänään koko päivän vuoteessa,KOSKA MINÄ HALUAN!Mikä ihana lihallinen nautinto juuri söin lounaan kun,kohta menen tunniksi lämpimään suihkuun NAUTTIMAAN.Ai,että!🤣😂😭😅🤗
Tällainen ns. leikiksi laskeminen on joku persujen uusi taktiikka kun aihe on heille epämukava?
"Et saisi ottaa niihin pitkiä suihkuja!Ajattele vesivaroja!"En välitä minulla on kylmä ja haluan nauttia!
Vierailija kirjoitti:
Mene persu kärsimään!Minä aion nauttia elämästäni!
Voisihan tuossa käyttää aluksi ihmisten halukkuutta olla mukana suuressa kokeessa.
Kaikki halukkaat voisivat mennä täyteen valvontaan jossa viranomaiset saisivat valvoa heitä ja he maksaisivat myös verot tästä huvista. Etuna olisi se että epäilyttävä porukka, joka ei haluaisi valvontaa olisi aina mahdollista vanhan lain puitteissa tutkia ja seuloa nopeammin, kun halukas porukka on nopeasti hutkittavissa ja tutkittavissa. Jäljelle jäisi pienempi porukka seulottavaksi.
Tämä on ehkä se linja jolla kannattaisi aluksi mennä. Myös lakia kannattavat politiikot ehdottomasti automaatiossa menee valvottaviksi. Jokaisella kokeeseen osallistuvalla olisi oikeus valvoa toinen toisiaan ja olla kollektiivisessa yhteydessä toisiinsa kameroitse ja mikrofonitse.
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä viranomaisilla voisi olla resursseja seurata jokaista sellaista kansalaista, joita ei edes epäillä mistään? Eihän resurssit tahdo millään riittää edes kaikkien niiden seuraamiseen, joita epäillään jostakin.
Teknisillä keinoilla. Etkö ole kuullut sitä mihin sävyyn noissa piireissä ihastellaan Kiinan teknistä etumatkaa tässä?
Mä en haluu kärsiä,se sattuu!Ei mitään liian ruumiillista minulle!En halua joutua epämukavuusvyöhykkeelle haluan lojua ja laiskotella!
Vierailija kirjoitti:
Se "Dahmer" voi olla myös siellä kameran takana, vaikka kuinka auktoriteettiuskovainen olisitkin.
Vakoulukoulutuksen ensimmäinen oppi on se, että kun tarkkailet toista, niin tämä toinen kykenee myös samaan.
On kuin putki jonka päässä on kaksi tarkkailijaa.
Metsästyksessä tämä tarkoittaa sitä että saaliseläin voi olla tietoinen saalistajastaan, kun on päästy etäisyydelle.
Tämä on vastavakoilun ja kaksoisagentismin perusajatus. Valvontaa tapahtuu molempiin puoliin ja valvottava voi itseasiassa olla pelkkä tahallinen syötti.
Siksi valvonnalle tarvitaan aina oma valvojansa ja setra. Nyrkkeilyssä, shakki sisältää nämä kaikki teemat omalaisina peleinä. Jokainen lapsi on leikkinyt piilosta pieninä ja tietää mistä on kyse.
Sinällään laki ei kyllä muuta todellisuutta mitenkään. Se vain myöntää todellisuuden karun luonteen, ettei oikeasti mitään yksityisyyttä ole kuin meidän korvien välissä. Yksityisyys on naamari, joka suojelee meitä todellisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Se "Dahmer" voi olla myös siellä kameran takana, vaikka kuinka auktoriteettiuskovainen olisitkin.
Tän takia ei elämässä kannata olla huolettomasti. Yksikään eläin ei liiku aistit suljettuna ympäristössään. Kun liikut kaupungilla, niin katse skannaa talojen kattoja tarkka-ampujien varalta ja liikut aina oikein kadun oikeilla puolilla. Menet ihmismassojen sekaan ja soluttaudut mukaan. Pistät merkille yksityiskohtia ja juuri sellaisia joita et pistäisi merkille. Koska sielä on se joka seuraa sua. Pistorasioissa on kuuntelulaitteita, niitä pistetään kesäisin takkoihin, koska takkoja ei käytetä kesäisin. Ne häviää myös helposti kun talvella takka sytytetään. Oletko muuten miettinyt miks takka pamahtaa tosiinaan aika ärhäkkäästi? Ei johdu kuusipuusta. JEEL!
Yksikään eläin luonnossa ei erotu tahallisesti ympäristöstään. Yksityisyys on turkki.
Yksi yleisin keino on vaihtaa ns, suvun tai perheen välisesti puhelimia. Jolloin henkilö jota seurataan voi olla mummosi, vaikka sen piti olla sinä. Kokoajan ollaan pelissä kaksi askelta edempänä. Koska jos pelaat huonosti, niin se on hippa.
Medän perheen perinnössä politiikasta ja historiasta keskusteltii aina suljetuin ovin ruokapöydässä. Hehkulamppu roikkui pöydän päällä ja jokanen oli kumartuneena pöydän keskelle kuiskaillen mielipiteitään. Joskus käytettiin piilomerkityksiä ja kaikki nyökkäili tietäväisesti, koska pöytääkin voitiin kuunnella.
Ei koskaan naapureiden kuullen tai muiden ulkopuolisten. Sen takia poliittisesti oikealla olevan on parempi olla äärimmäisesti vasemmalla ja tosinpäin, mutta vaihdellen kuten vaatteita vaihdellaan sään mukaisesti.
Kokoajan liikkeessä, ettei tule osumaa. Jokainen liike yhdistetään hyökkäykseen ja puolustukseen. Etukäsi hämää hyökkäämällä ja samalla se puolustaa etäisyyttä. Lopullinen isku haetaan takakädellä tai kovalla potkulla taktiseen paikkaan. Kaikki pitää olla taloudellisesti sulavaa liikettä, koska vastapuoli voi tahallisesti vain väsyttää sinua, mutta usein jahdatessaan hän kuluttaa resursseja myös.
Tehdään yhteiskunnasta ja elämästä jännittävämpää näin. Me kaikki haikaillaan takaisin lapsuutemme aikaiseen kylmään sotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia ei elämässä kannata olla huolettomasti. Yksikään eläin ei liiku aistit suljettuna ympäristössään. Kun liikut kaupungilla, niin katse skannaa talojen kattoja tarkka-ampujien varalta ja liikut aina oikein kadun oikeilla puolilla. Menet ihmismassojen sekaan ja soluttaudut mukaan. Pistät merkille yksityiskohtia ja juuri sellaisia joita et pistäisi merkille. Koska sielä on se joka seuraa sua. Pistorasioissa on kuuntelulaitteita, niitä pistetään kesäisin takkoihin, koska takkoja ei käytetä kesäisin. Ne häviää myös helposti kun talvella takka sytytetään. Oletko muuten miettinyt miks takka pamahtaa tosiinaan aika ärhäkkäästi? Ei johdu kuusipuusta. JEEL!
Yksikään eläin luonnossa ei erotu tahallisesti ympäristöstään. Yksityisyys on turkki.
Yksi yleisin
Sanottiinko me siitä KORKISTA. KORKKI KIINNI NYT! Probkabutylka zakryta!!!
Huomenna pitää olla ajokunnossa.
Mene persu kärsimään!Minä aion nauttia elämästäni!