Syökö joku normaalistikin päivän mittaan tyyliin yhden lämpimän ruoan?
Paino, miten olet jaksanut?
Tyyliin reilu annos keittoa, pari leipää, kanamunaa ja sitten pähkinöitä iltapalaksi. Se on siinä.
Kommentit (79)
Syömme yleensä kaksi lämmintä ateriaa päivässä eli lounaan ja päivällisen. Näiden lisäksi syömme aamupalan, välipalan ja iltapalan.
Luonnollisesti olemme normaalipainoisia, kuten melkein kaikki 5 kertaa päivässä syövät ovat.
Syön aamupalan, lämpimän ruoan iltapäivällä ja yleensä sen jälkeen jälkkärin.
Tämä vähän sama kuin mitä aloitteleva alkoholisti kuvittelee että on normaalia pitää avattua viinipulloa jääkaapissa.
Harvoin varaa sellaiseen ylellisyyteen. Ei ole millä lämmittääkään dyykatut.
Minun paino no ei kivuitse ruokaa, sen takia ruoka on maapallon paras huume.
Pain no weight.
Terveellä ihmisellä tulee kipuja kun on terveen ihmisen seurassa. ns. pain no good
Paino ei ole hyvä
Aloituksen ravitsemussuositus oli, on ja tulee olemaan 5/5, mun ei
Mä en useinkaan syö yhtään. Lämnin tee riittää.
Kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja lisäksi aamu- ja iltapala. Kysyttävää? 53/164
Syön yleensä yhden lämpimän aterian, mutta välipalaksi leipää, jogurttia, hedelmiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Minun paino no ei kivuitse ruokaa, sen takia ruoka on maapallon paras huume.
Pain no weight.
Terveellä ihmisellä tulee kipuja kun on terveen ihmisen seurassa. ns. pain no good
Paino ei ole hyvä
Aloituksen ravitsemussuositus oli, on ja tulee olemaan 5/5, mun ei
*epäterveen ihmisen seurassa tulee kipuja ja huonoa oloa.
Ymmärrän lääkäreitä ja hoitajia, vain terve tahoava ymmärtää tämän
Aterian lämpötilalla ei ole tekemistä sen energiasisällön tai ravintoarvojen kanssa.
Olen lyhyt ja pienikokoinen, ja minulle sopii parhaiten neljä ruokailua, joista yksi on lämmin ruoka: 1) aamupala, 2) päiväkahvi, 3) lämmin ruoka myöhään iltapäivällä ja 4) iltapala.
Minun on vähän vaikea ymmärtää, miksi ruokarytmit herättävät niin suuria tunteita. Ihmiset ja elämäntilanteet ovat erilaisia, kukin etsiköön itselleen sopivan rytmin.
Vierailija kirjoitti:
Aterian lämpötilalla ei ole tekemistä sen energiasisällön tai ravintoarvojen kanssa.
Silmäruoka vaikuttaa mieltymykseen, ehkä sinun silmäsi ei näe lämpöä
Syön vain yhden lämpimän aterian. Se riittää hyvin kun liikkuminen ja kulutus on lähes nollan luokkaa. Kun ei tee mitään ei kuluta mitään.
Yleensä yksi lämmin ateria päivälliseksi. Lisäksi aamupala, lounas (leipää, jogurttia, salaattia, hedelmää tms.) ja iltapala. 55/168
Vaihtelee todella paljon. Joskus saatan syödä kolmekin lämmintä ateriaa päivässä, toisinaan taas voi mennä montakin päivää, että lähes kaikki syömäni ruoka on jääkaappikylmää tai huoneenlämpöistä.
Kun lapseni olivat pieniä, oli erittäin harvinaista, että sain syödä lämpimänä jotain muutakin kuin jäätelöä.
Juuri äsken söin tämän päivän ainoan lämpimän aterian, kasvissosekeittoa.
Painoindeksillä mitattuna minulla on n. 2 kg ylimääräistä juuri nyt.
Mä syön puuroa. Mitäs te vellihousut syötte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmäruoka vaikuttaa mieltymykseen, ehkä sinun silmäsi ei näe lämpöä
Ruoan lämpötilalla ei ole tekemistä sen ulkonäön kanssa. Ihminen ei yleensä havaitse ruoan lämpötilaa silmillään.
En syö joka päivä lämmintä ruokaa enkä ymmärrä niitä, jotka hokevat että ruuan pitää olla lämmintä. Ei tarvitse.
Syön korkeintaan yhden lämpimän ruuan päivässä, joskus en yhtään. Kyllä sitä "kylmälläkin" ruualla elää. Paino 58 kg.