Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko amiksen käynyt tyhmempi kuin akateemisen koulutuksen saanut?

Vierailija
19.04.2007 |

Joku väitti täällä palstalla, että vain tyhmät amislaiset ostavat kuplahintaisia asuntoja jättivelalla ilman varmuutta tulevaisuudesta.

Eikö muka akateemiset joudu ottamaan velkaa? Kyllä se nouseva korko vaikeuttaa akateemistenkin elämää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeestikko tunnet vain yhden ylioppilaan?

Vierailija
2/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin että tunenn yhden ylioppilaan joaka kouluttautui laitoshuoltajaksi.. vaikka mahikset olisi ollut vaikka mihin.

Toki tunnen muitakin ylioppilaita.. mm. veljeni. poikieni kummit jne... mutta kyse oli vain tästä yhdeta joka kouluttautui ei akateemisesti ja vielä " vain" siivoojaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin akateemiset. Onko AMKlaiset myös amislaisia?

Vierailija
4/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilasko oikein? Kyllä hänestä sitten olisi vaikka presidentiksi.

Vierailija
5/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen kieli oikein, vaikkei suomen kielen maisteri olisikaan. Säälittävä yritys siis!

Vierailija
6/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että ne amislaiset nousevat vaan esille niin selvästi ja älykkäistä amislaisista ei huomaa että he ovat mitä ovat. Olen nähnyt monia sivistymättömiä akateemisiakin

Vierailija
7/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen miettiä.

Vierailija
8/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" akateemikkoa" avautumaan fiksuudestaan. Yleensä näihin keskusteluihin pinkeää aina joku akateemikko-lähihoitaja lässyttään.

Vierailija
9/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka häikäisi meidät fiksuudellaan. :D

Vierailija
10/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi amislaisilla on heikompi äo kuin akateemisilla. Toki yksittäisiä poikkeuksiaa löytyy puoleen ja toiseen, muttaa ne ovat vain poikkeuksia olivat kuinka tahansa " tutun kaiman serkku, joka ainaski on amis ja viksu" .

Vierailija
11/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin perinteisesti käsitetty älykkyys on vain yksi lahja ihmisellä ja moni " ei niin teoreettinen" voi olla lahjakas jossain muussa.

t: akateeminen, jonka amismies sai Mensan virallisista kokeista 148

Vierailija
12/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen huomannut, että sillä ei ole mitään merkitystä täällä sivustolla.

Myös mm. se , että on jo vuosia käyttänyt elämisessään muita kieliä, kuin äidinkieltään tekee kirjoittamisen sekavaksi. Mutta eihän minun tarvitse sitä sinulle todistella miksi en kykene täydelliseen suomenkielen kirjoittamiseen. Joka tapauksessa itsehän se parhaiten tiedän mikä koulutukseni on.

Vierailija
13/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään osaa kirjoittaa " suomen kieli" oikein.

Vierailija
14/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää typeryydellä rajaa!!! Oikeasti itseään sivistyneeksi mainostavat ihmiset luokittelevat muita fiksuihin ja heikkoälyisiin koulutuksen perusteella? Tämä kertoo jo paljon siitä fiksuudesta mitä te arvostatte!

Vierailija
15/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se että täällä niin moni uskoo sen, todistaa kai jotain...

t:amiksen ja yliopiston käynyt nyk. tohtori (jolla kai sitten älykkyysosamäärä nousi yhtäkkiseltään pilviin :-)

Vierailija
16/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen kuitenkin muistaa, että yksilön kohdalla tilastoilla ei ole merkitystä. Jos kohtelee " amislaisia" typerinä, osoittaa vain oman tietämättömyytensä.

Vierailija
17/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pitäisi kysyä, mitä sillä tyhmyydellä tai älykkyydellä tarkoitetaan. Lahjakkuuksien ja älykkyyksien lajejakin kun on niin monenlaisia. Toiseksi ihmiset ovat erilaisia, eikä yleistäminen oikein kannata.

Jos akateemiset ja amislaiset laitettaisiin kaikki älykkyystesteihin, varmaan niiden testien mukaan akateemisilla olisi korkeammat ÄO:t. Akataamiset ehkä myös kirjoittavat ja lukevat paremmin. Amislaiset saattavat osata korjata koneita paremmin jne.

Ihminen valitsee yleensä koulutuksensa omien taipumustensa mukaan. Varmasti yliopistolla on erilaisia ryhmiä kuin ammattikoulujen luokissa. Jotakin eroa on, mutta se on sitten eri asia, onko se joku tyhmyysero vai mikä.

Vierailija
18/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden korkeasti koulutetun ihmisen.. Joka oikeasti ei osaa vaihtaa hekulamppua uuteen.... eli joo akateemiset on tooooooooooooosi fiksuja.

Vierailija
19/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äo keskimäärin. Ja koska amikset eivät tunnetusti ymmärrä, mitä keskimäärin tarkoittaa, niin selvennettäköön, että saattaa siis löytyä myös jokunen fiksu amis ja tyhmä akateeminen. Itse tyhmillä nyt ei vain yleensä ole resursseja arvioida muiden tyhmyyttä/älykkyyttä.

Vierailija
20/27 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

amiksen ja olen myös KM. Minä ostin asunnon halpaan aikaan ja se on jo kokonaan maksettu. Johtuikohan se siitä, että olen akateeminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän