Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerimmät joululahjat TOP5

Vierailija
27.11.2025 |

1. Itse neulotut villasukat

2. Kirja

3. Budapest-konvehdit

4. CD-levy

5. Kerrasto

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät! En polta kynttilöitä koskaan. Hajukynttilät obvat pahimpia. 

Vierailija
62/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynttilät! En polta kynttilöitä koskaan. Hajukynttilät obvat pahimpia. 

Mä taas poltan ainoastaan soijakynttilöitä, koska eivät pilaa sisäilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiit lahjapakkaukset. Onko mitään persoonattomampaa  kuin valmiit tee- tai kosmetiikkapakkaukset? Konvehtirasia. Are you f*cking kidding me? Jouluna vedetään muutenkin kaksin käsin suklaata. En tarvitse sitä enää yhtään enempää! Lahjakortit ovat kuolettavan tylsiä. Nytkin on yksi viime vuonna saatu ravintola lahjakortti menossa vanhaksi. 

Kai sinä olet ilmoittanut kaikille, että et halua yhtään lahjaa ja jos joku sellaisen sinulle antaa, laitat se eteenpäin?

Vierailija
64/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen nämähän on 70+ mummojen toivotuimmat!

Sekä pappojen...mullekkin villisukat ja Budapestejä sekä heavy musaa, kaljaa kans...Toivoo: papparainen!

Vierailija
65/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jouluaiheiset lahjat

Vierailija
66/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuohi Afrikkaan lahjakortti tai vastaava - jokainen voi itse päättää hyväntekeväisyyskohteensa, jos sellaisen haluaa. Nuohan tosiasissa v*ttuilulahjoja, annoinpa sinulle lahjan, mutten antanutkaan.

pörrösukat

alkoholi (jos joku sitä tarvitsee/haluaa, niin voi hankkia itse, muuten saattaa pilata muun perheen lahjan - piiloalkoholismia ei välttämättä päällepäin näe)

sytykeruusut, -kävyt yms henkilölle, jolla ei ole minkäänlaista tulisijaa

useimmat itsetehdyt ruokalahjat, joita kukaan ei oikeasti halua syödä

Vierailija
67/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti Prismaan tai City Marketiin. Alkolia henkilölle, jolla alko-ongelma.

Lahjakortti on  hyvä lahja, saa ostaa mitä itse haluaa

Miksei sitten anneta suoraan rahaa? Se, että sukulaisten kanssa vaihdellaan jotain s-ketjun lahjakortteja on ihan typerää. Lahjakortti vain jos se on harkiten ostettu, esim. oopperaan, hierontaan tai hyvään ravintolaan. 

Samaa mieltä, paitsi että viimeisetkin tietysti saajan maku huomioiden. Itse en käyttäisi noista mainituista mitään lahjakorttia.

Hierontalahjakortin olen saanutkin, mikä tosin tuntui lähinnä vittuilulta. Antajat kun tiesivät hyvin, etten hieronnassa koskaan käy. Varmasti olisin sinnekin ihan oma

Mikä siinä hieronnassa sitten on sellaista ettet halua kokeilla? Yleisesti ottaenhan tuo koetaan erittäin nautinnollisena ja rentouttavana asiana ja jotenkin tuntuu kummalliselta, että joku suuttuisi tuommoisesta lahjasta, jossa halutaan antaa hetki hyvää oloa.

Vierailija
68/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 30 cm korkea, itse askarreltu suklaakarkkipuu. Suklaa on jotakin halpaa, tunnistamatonta ja ne on valittu puuhun karkkipaperin värin kuin maun mukaan. En osaa kuvailla paremmin, mutta jotenkin ne karkit liimataan kartion muotoiseen styroksiin ja joka sitten pysyy pöydällä pystyssä. On menty askartelijan harrasteluinto edellä kuin mietittäisiin voisikohan se lahja myös maistua lahjan saajalle.

Ajatuksella tehtynä se voi olla hyväkin lahja. Kun ensin päällystää kartion vaikka vihreällä kankaalla ja pistelee vaikka neuloilla/nupeilla siihen saaja suosikki-käärepaperillisia karkkeja paperin päädystä kiinni.

Vierailija
69/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kirjasta, pitää tuntea lahjan saaja hyvin. Itse neulotut villasukat ovat hyvä lahja koska nykyään ihmiset eivät osaa neuloa. 

Jep. Ykköstoive mulla. Muiden kanssa tietty niin ja näin, Budapestit sikäli hyvä kanssa että se katoaa syömällä eikä jää mihinkään hyllyyn tai kaappiin viemään tilaa. 

Budapestit pilattiin jo vuosia sitten. Nykyään ne ei ole hyviä.

Vierailija
70/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulu, ellei sitten ole varma tieto että kyseisenlainen on toiveena.

Vierailija
71/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman vuohia ja kaivoja ja muuta sontaa jonnekin ugabuga maahan minne työnnetään jo muutenkin tarpeeksi rahaa

Vierailija
72/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapest-konvehdit ja kahvi.

AP haluaa joululahjaksi varmaan strap-onnin, kun ei oma riitä.

Vierailija
73/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni dildo.

Vierailija
74/74 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja kun lahja. Varmaan pitää alkaa soittamaan, että mitähän sitä halutaan lahjaksi. Lahja on ajatus siitä, että olet tärkeä. Mitä sitten jos saa kirjan,kynttilän,suklaata,villasukat. Mitä vastaisit, jos kaveri soittaa ja kysyy: Mitä haluat joululahjaksi? Tietysti Ferrarin, eikun miljoonan arvoisen timanttisormuksen, eikun lentokoneen eikun....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi