Typerimmät joululahjat TOP5
1. Itse neulotut villasukat
2. Kirja
3. Budapest-konvehdit
4. CD-levy
5. Kerrasto
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Valmiit lahjapakkaukset. Onko mitään persoonattomampaa kuin valmiit tee- tai kosmetiikkapakkaukset? Konvehtirasia. Are you f*cking kidding me? Jouluna vedetään muutenkin kaksin käsin suklaata. En tarvitse sitä enää yhtään enempää! Lahjakortit ovat kuolettavan tylsiä. Nytkin on yksi viime vuonna saatu ravintola lahjakortti menossa vanhaksi.
Oma vikasi, miksi et mennyt ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse tehdyt sinapit yms. elintarvikkeet, jos ei voi olla täysin varma että niitä uskaltaa syödä.
Eiköhän se tekijä syö niitä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti.
Pussilakanasetti.
Lyhty.
Torkkuhuopa.
Jouluherkut.
Pehmolelu.
Elektroniikka.
Astiat.
Voisitko kertoa mikä sulle olisi mieluinen joululahja? Nämä kaikki listaamasi ovat niitä aika tavanomaisia joululahjoja joten olisi kiva tietää mitä sinä oikeasti haluaisit.
Oikeasti en halua mitään. Ihmisten kaapit ovat täynnä, eikä kukaan voivottele tuollaisen roinan puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiit lahjapakkaukset. Onko mitään persoonattomampaa kuin valmiit tee- tai kosmetiikkapakkaukset? Konvehtirasia. Are you f*cking kidding me? Jouluna vedetään muutenkin kaksin käsin suklaata. En tarvitse sitä enää yhtään enempää! Lahjakortit ovat kuolettavan tylsiä. Nytkin on yksi viime vuonna saatu ravintola lahjakortti menossa vanhaksi.
Ruokalista ei miellytä ja se on kaukaa kotoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokalista ei miellytä ja se on kaukaa kotoani.
Sain viime jouluna lahjakortin Naantalin kylpylään jonne on kanssa meiltä reilu 100km, eikä mulla ole autoa. Annoin kortin eteen päin ja eikö tämä tehnyt some jaon johon tägäsi mulle kiitoksen kortista. Oli siinä antajalle selittelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kirjasta, pitää tuntea lahjan saaja hyvin. Itse neulotut villasukat ovat hyvä lahja koska nykyään ihmiset eivät osaa neuloa.
Jep. Ykköstoive mulla. Muiden kanssa tietty niin ja näin, Budapestit sikäli hyvä kanssa että se katoaa syömällä eikä jää mihinkään hyllyyn tai kaappiin viemään tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi jonkun hyvän artistin CD mutta ne ei julkaise niitä.
Onko kaikki nykyisin digitaalista sitten?
No onhan se niinkin, että harva aikuinen nyt varsinaisesti tarvitsee tai edes toivoo mitään joululahjaa. Kaikilla on jo kaikkea. Kaapit pursuu krääsää. Lahjarahan voi laittaa vaikka hyväntekeväisyyteen. Siellä on tarvitsijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti.
Pussilakanasetti.
Lyhty.
Torkkuhuopa.
Jouluherkut.
Pehmolelu.
Elektroniikka.
Astiat.
Voisitko kertoa mikä sulle olisi mieluinen joululahja? Nämä kaikki listaamasi ovat niitä aika tavanomaisia joululahjoja joten olisi kiva tietää mitä sinä oikeasti haluaisit.
Joo, ovat tavanomaisia, mutta onko toivottuja? Mitä jos mentäisiin ihan vaan kahville vaikka marraskuussa, eikä ahdeta kaikkea siihen joulun ympärille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi oikein hyvin ihan kaikki nuo listan lahjat, paitsi toi cd-levy kun ei ole laitetta millä sitä soitella niin menisi suoraan kierrätykseen turhana. Kirjan antaja tietysti tuntisi minut ja saisin itselleni mieleuisen kirjan.
Saat Taisteluni alkukielellä.
Nuohan on nykyisin arvokkaita, eli kyllä kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti.
Pussilakanasetti.
Lyhty.
Torkkuhuopa.
Jouluherkut.
Pehmolelu.
Elektroniikka.
Astiat.
Joo, ovat tavanomaisia, mutta onko toivottuja? Mitä jos mentäisiin ihan vaan kahville vaikka marraskuussa, eikä ahdeta kaikkea siihen joulun ympärille?
Super ahdistava ajatuskin se viikko ennen joulua. Piipahdan äkkiä tuomassa nää muistamiset. Ja sitten vaihdetaan ne iänikuiset suklaat ja kukat.
1. huumorimuki
2. suihkusaippua
3. muu kosmetiikka
4. tee/kahvi
5. tuikkukuppi tai lyhty
Ap:n listasta ottaisin mielihyvin vastaan kaiken muun paitsi CD:n, koska ei ole mitään millä soittaa sitä. Muista mainituista myös astiat kelpaisi sillä varauksella, että sopii omaan makuun eikä ole mikään kausituote kuten ne poromukit. Lakanoissa jos väri, kuosi(ttomuus) ja laatu natsaa niin hyvä lahja, mutta on iso riski jos ei ole perillä saajan makumieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti Prismaan tai City Marketiin. Alkolia henkilölle, jolla alko-ongelma.
Lahjakortti Prismaan tai Cittariin on oikein hyvä lahja. Voi ostaa mitä itse haluaa. Alkoholin suhteen täytyy varmistaa, ettei tule ongelmia. Eli ei alkoholistille, eikä muutenkaan jos perheessä on alko-ongelmaisia.
Ai niin, otsikko olikin typerimmät. Ei noista mun listaamista nyt typeriä ole kuin huumorimuki. Lähinnä itselleni turhia, koska käytän ko. kategorioissa vain tiettyjä tuotteita.
t. 33
Vierailija kirjoitti:
1. huumorimuki
2. suihkusaippua
3. muu kosmetiikka
4. tee/kahvi
5. tuikkukuppi tai lyhty
Ap:n listasta ottaisin mielihyvin vastaan kaiken muun paitsi CD:n, koska ei ole mitään millä soittaa sitä. Muista mainituista myös astiat kelpaisi sillä varauksella, että sopii omaan makuun eikä ole mikään kausituote kuten ne poromukit. Lakanoissa jos väri, kuosi(ttomuus) ja laatu natsaa niin hyvä lahja, mutta on iso riski jos ei ole perillä saajan makumieltymyksistä.
Juu, ei lahjaksi jouluaiheisia tavaroita. En halua joulumukeja tai -paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mielelläni täällä mainitut kirjan, villasukat, lahjakortin, pussilakanasetin ja astioitakin, jos tietynlaisia.
Mitä en ottaisi, niin jouluaiheista krääsää tai konvehtirasiaa (en ole syönyt maitotuotteita yli 20vuoteen ja silti saan vieläkin maitosuklaata välillä..).
Minä ja vanhin poikani olemme laktoosi-intolerantikkoja. Silti isäni ostaa meille kaikille joka joulu maitosuklaakonvehteja.
Asia, jota se toinen tuskin haluaa ja tarvitsee. Joillakin ihmisillä on tapana antaa lahjaksi ihan mitä tahansa roskaa miettimättä yhtään onko lahja sellainen, josta toinen edes tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Anna se lahjakortti sellaiselle, joka haluaa käyttää.
Ottaisin mielelläni täällä mainitut kirjan, villasukat, lahjakortin, pussilakanasetin ja astioitakin, jos tietynlaisia.
Mitä en ottaisi, niin jouluaiheista krääsää tai konvehtirasiaa (en ole syönyt maitotuotteita yli 20vuoteen ja silti saan vieläkin maitosuklaata välillä..).