Typerimmät joululahjat TOP5
1. Itse neulotut villasukat
2. Kirja
3. Budapest-konvehdit
4. CD-levy
5. Kerrasto
Kommentit (50)
Riippuu kirjasta, pitää tuntea lahjan saaja hyvin. Itse neulotut villasukat ovat hyvä lahja koska nykyään ihmiset eivät osaa neuloa.
Itse tehdyt sinapit yms. elintarvikkeet, jos ei voi olla täysin varma että niitä uskaltaa syödä.
Käsinkudotut villasukat on kyllä parhaimmat, en ole itse kutonut ainuttakaan sukkaa elämäni aikana ja arvostan niitä kovin. Budapest kelpaa myös. Noista muista en välitä. Kirjat lainaan mieluiten kirjastosta.
Mulle kelpaisi oikein hyvin ihan kaikki nuo listan lahjat, paitsi toi cd-levy kun ei ole laitetta millä sitä soitella niin menisi suoraan kierrätykseen turhana. Kirjan antaja tietysti tuntisi minut ja saisin itselleni mieleuisen kirjan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi oikein hyvin ihan kaikki nuo listan lahjat, paitsi toi cd-levy kun ei ole laitetta millä sitä soitella niin menisi suoraan kierrätykseen turhana. Kirjan antaja tietysti tuntisi minut ja saisin itselleni mieleuisen kirjan.
Saat Taisteluni alkukielellä.
kaikilla sijoilla laminoitu BMI-taulukko
Lahjakortti Prismaan tai City Marketiin. Alkolia henkilölle, jolla alko-ongelma.
Minulla kelpaa itse kudotut villasukat. En voi sietää "kierrätettyjä" lahjoja, joita varsinkin anoppi harrastaa.
Lahjakortti.
Pussilakanasetti.
Lyhty.
Torkkuhuopa.
Jouluherkut.
Pehmolelu.
Elektroniikka.
Astiat.
Vierailija kirjoitti:
Itse tehdyt sinapit yms. elintarvikkeet, jos ei voi olla täysin varma että niitä uskaltaa syödä.
Höpsis !
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti Prismaan tai City Marketiin. Alkolia henkilölle, jolla alko-ongelma.
Lahjakortti on hyvä lahja, saa ostaa mitä itse haluaa
Minulle kelpaisi jonkun hyvän artistin CD mutta ne ei julkaise niitä.
Valmiit lahjapakkaukset. Onko mitään persoonattomampaa kuin valmiit tee- tai kosmetiikkapakkaukset? Konvehtirasia. Are you f*cking kidding me? Jouluna vedetään muutenkin kaksin käsin suklaata. En tarvitse sitä enää yhtään enempää! Lahjakortit ovat kuolettavan tylsiä. Nytkin on yksi viime vuonna saatu ravintola lahjakortti menossa vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Valmiit lahjapakkaukset. Onko mitään persoonattomampaa kuin valmiit tee- tai kosmetiikkapakkaukset? Konvehtirasia. Are you f*cking kidding me? Jouluna vedetään muutenkin kaksin käsin suklaata. En tarvitse sitä enää yhtään enempää! Lahjakortit ovat kuolettavan tylsiä. Nytkin on yksi viime vuonna saatu ravintola lahjakortti menossa vanhaksi.
Konvehtirasia, argh. Saapahan työkaverit suklaata.
Itsetehdyt villasukat voivat olla ihan uskomattoman kauniit ja laadukkaat taideteokset tai sitten huonosti istuvat, rumat ja nopeasti hajoavat riippuen täysin kuinka taitava neuloja kyseessä. Oikeasti hyvin tehdyt sukat laadukkaasta langasta ja lahjan saajan mieltymykset huomioituina on ihan parhaimpia lahjoja mitä ihminen voi saada. Sama pätee oikeastaan kaikkeen itsetehtyyn. Jos on taitoa niin tottakai niitä kannattaa hyödyntää, jos taas ei osaa tehdä itse niin mielummin sitten ostaa jotain valmistaa.
Noin 30 cm korkea, itse askarreltu suklaakarkkipuu. Suklaa on jotakin halpaa, tunnistamatonta ja ne on valittu puuhun karkkipaperin värin kuin maun mukaan. En osaa kuvailla paremmin, mutta jotenkin ne karkit liimataan kartion muotoiseen styroksiin ja joka sitten pysyy pöydällä pystyssä. On menty askartelijan harrasteluinto edellä kuin mietittäisiin voisikohan se lahja myös maistua lahjan saajalle.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti.
Pussilakanasetti.
Lyhty.
Torkkuhuopa.
Jouluherkut.
Pehmolelu.
Elektroniikka.
Astiat.
Astiat ovat ihania, mutta kukaan ei kaipaa niitä kaappeihinsa pölyttymään määrättömästi. Astiat, kuten ovat lopulta hyvin henkilökohtainen asia. Sinä saatat pitää Pentikin porokuvioisia glögimukeja hellyyttävinä ja suloisen jouluisina, mutta lahjansaaja ei välttämättä innostu lahjasta, jolla on vain rajoitettu käyttöaika.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti.
Pussilakanasetti.
Lyhty.
Torkkuhuopa.
Jouluherkut.
Pehmolelu.
Elektroniikka.
Astiat.
Voisitko kertoa mikä sulle olisi mieluinen joululahja? Nämä kaikki listaamasi ovat niitä aika tavanomaisia joululahjoja joten olisi kiva tietää mitä sinä oikeasti haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uskaltaisi?
Hetkinen nämähän on 70+ mummojen toivotuimmat!