Miten jotkut ovat niin herttaisia ja lämpimiä, sydämelllisiä ihmisiä.
Olen henk.koht.avustaja ja tänään asiakkaani sanoi että tuuraaja oli niin herttainen ja sydämellinen, että.
Mä olen vähän ärhäkkä ja sanoa tiuskasen ajattelematta asioita.
Kommentit (29)
Kuvaile herttainen, lämmin ja sydämellinen ihminen. En ole koskaan tavannut !
Nämä ovat kyllä harvinaisuuksia, sanotaanko 1/10 000. Onnea jos olette löytäneet.
Olisiko vastaus jo tuossa sinun lauseesssasi.
Osa esittää ja osa on oikeasti. Narsistit yrittävät tuhota hyväsydämiset, sillä he ovat itse sisältä tavallaan onttoja ihmisiä.
Täällä on hirvittävä tö#kymessu päivittäin.
Pyrin silti aina pitäytymään kohteliaassa
kynäilyssä, vaikka mitkä menkkakrampit tai
esivaihdevuosioireet (?) olisi päällä.
Kunnioitus ennen kaikkea.
Elävässä uskossa olevan ihmisen olemuksessa heijastuu Jumalan rauha ja rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Osa esittää ja osa on oikeasti. Narsistit yrittävät tuhota hyväsydämiset, sillä he ovat itse sisältä tavallaan onttoja ihmisiä.
Kuitenkaan ominaisuuksia ei voi varastaa. Tehdessään pahaa narsisti loittonee yhä kauemmas siitä mitä alunperinkin oli vailla.
Onko sellaisia muitakin kuin perintöä vonkaavia seurakuntien edustajia ?
Vierailija kirjoitti:
Narsismi on persoonallisuuden piirre tai häiriö, ei ihminen voi mitään että hänellä on se.
Lyhyt asiakaskohtaaminen, työrooli ei kerro kaikkea. Moni on työssä herttainen, mutta kotona sitten tiuskii muille tai kiroilee ja itkee yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Työrooli monilla.
Niinpä.
Ne ei vietä päiviänsä vauvapalstalla. Täällä oikeasti paha olo tarttuu ja ihmiset katkeroituu. Kun lopettaa kokonaan somen seuraamisen ja alkaa keskittyä läheisiin ihmisiin ja omaan elämään ja menee ulos nauttimaan luonnosta niin kyllä elämästä alkaa löytyä valoisia puolia aina vaan enemmän ja enemmän.
Eiköhän kyse ole siitä, millaisina näkee kanssaihmiset ja kunnioittaako heitä ihmisinä. Jos kaikki pyörii oman itsen ympärillä, toisille voi tiuskiakin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyse ole siitä, millaisina näkee kanssaihmiset ja kunnioittaako heitä ihmisinä. Jos kaikki pyörii oman itsen ympärillä, toisille voi tiuskiakin.
Täähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi on persoonallisuuden piirre tai häiriö, ei ihminen voi mitään että hänellä on se.
Tyypillistä sanomapaskaa. Narsisti tietää mikä on oikein/väärin, mutta VALITSEE toimia pahasti, huonosti.
Minulla on joku naapuri, joka jostain
syystää ei voi sietää neiti-statustani
ollessani naimaton nainen, en nainut
rouvahenkilö. Liekö sama hlö, joka
ei siedä faktaa, etten ole synnyttänyt n,
joten en näin kenenkään äiti tai mummi
sitten ole. En liioin anoppi.
Ilmeisesti jopa se, ettei minulla vielä
ole final menopaussia ollut, ärsyttää
äärimmäisen raivokkaasti. Olen nähnyt
uskomatonta törkyä aiheesta.
'Ei se sen kuukautisv3ri ole muuta
kuin haisevaa sillimehua. Ei pysty raskaaksi
tulemaan, ei missään nimessä pysty!!'
*Karrikoitu näyte naisten kateuskilpailusta.
Ei sanasta sanaan suora referointi
näkemästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä sanomapaskaa. Narsisti tietää mikä on oikein/väärin, mutta VALITSEE toimia pahasti, huonosti.
Eivät kaikki narsistit valitse toimia pahasti.
On itsestäsi kiinni tiuskitko. Sairas ihminen ei sellaista ansaitse. Herttainen ei tarvitse olla, mutta kohtelias.
Tuo varmaankin vaikeuttaa myös ihmissuhteitasi. Oletko ajatellut, että voisit terapiassa käsitellä vihan tunteitasi?