Mikä on suosikkisi Helsingin kuntosaleista?
Minulla oli jäsenyys viimeksi 20 v sitten ja kaikki on muuttunut. Suosituksia otetaan vastaan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Liikuntamylly
Sitä aina kehutaan, mutta liian kaukana on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasilan Boulderkeskuksen punttis.
Suomeksi KIIPEILYKESKUS
Ei edes ole, vaan siirtolohkarekeskus. Mutta päde nyt vielä hieman lisää, toiminee jossain perä-karvian pierukellarissa.
Mä käyn Motivuksella Vallilassa. En tiedä mikä on "vanhaa Motivus-henkeä", koska en oo käynyt salilla kuin pari vuotta, mutta toi on musta kiva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn Motivuksella Vallilassa. En tiedä mikä on "vanhaa Motivus-henkeä", koska en oo käynyt salilla kuin pari vuotta, mutta toi on musta kiva paikka.
Pitäisiköhän pistäytyä huvikseen Vallilassa katsomassa, onko se yhtään samanlainen...
Liittyyköhän uusi Motivus jotenkin vanhaan Motivus-ketjuun? Tiedä häntä.
Ap
Uudelle on uudet omistajat, minusta ei liity kun nimen osalta.
Jännä miten kukaan ei sano suuresta ja uljaasta Elixiasta mitään...
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää saleista mitkä on liian täynnä tai liian muodikkaita
Fressi- pintaa syvemmältä. suosittelen. On kaiken ikäisiä ja ilmapiiri ollut yleensä ihmisläheinen,hyvä (:
Minulla on fressistä jotenkin fiksu kuva. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän pistäytyä huvikseen Vallilassa katsomassa, onko se yhtään samanlainen...
Ap
Millainen vanha Motivus-ketju sitten oli? Mitä hyviä puolia siinä oli ja mitä toivot salilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Millainen vanha Motivus-ketju sitten oli? Mitä hyviä puolia siinä oli ja mitä toivot salilta?
Se oli siisti, muistikuvieni mukaan hyvät laitteet, pääsi moneen eri keskukseen samalla kortilla, hyviä tarjouksia korteista. En edes muista äänimaailmaa, joten musiikki ei ollut ainakaan liian kovalla, julkisilla pääsi hyvin, keskukset olivat minusta ihan viihtyisiä.
Jos saa toivoa, niin joku vesi- ja kahviautomaatti olisi salilla hyvä olla, mutta se on ehkä liikaa pyydetty. Toivoisin myös, että salilla ei kiroilla eikä kuvata eikä istuta kännykän kanssa varaamassa laitteita. Ja että siellä ei tarvitse esiintyä viimeisen muodin mukaisissa tamineissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se oli siisti, muistikuvieni mukaan hyvät laitteet, pääsi moneen eri keskukseen samalla kortilla, hyviä tarjouksia korteista. En edes muista äänimaailmaa, joten musiikki ei ollut ainakaan liian kovalla, julkisilla pääsi hyvin, keskukset olivat minusta ihan viihtyisiä.
Jos saa to
Minusta Vallilan salissa hyvää on se, että siellä on monipuolisesti laitteita ja painoja, usein hyvin tilaa eikä laitteiden varaaminen ole ollut ongelma. Salilla käy hyvin erilaista porukkaa, enimmäkseen ihan taviksia. Mukavasti myös vanhoja ihmisiä. Välillä toki näkee niitä viimeisen muodin mukaisia myös, mutta he ovat vähemmistö eivätkä haittaa minua mitenkään. Juoma-automaatteja ei ole, mutta vettä saa hanasta :D Sali on siisti, tilava ja korkea. Suihkutilat ei ole mitkään ylelliset, mutta ajavat asiansa. Ysin ratikka pysähtyy salin edessä. Ryhmäliikuntatuntien aikana musa saattaa olla kovemmalla, mutta muina aikoina en ole kiinnittänyt juuri huomiota musaan. Suosittelen!
Itse en tykkää saleista mitkä on liian täynnä tai liian muodikkaita
Fressi- pintaa syvemmältä. suosittelen. On kaiken ikäisiä ja ilmapiiri ollut yleensä ihmisläheinen,hyvä (: